-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області
Завершена
11 034 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 174.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 174.55 UAH
Номер:
5c91f786455c4e5b8d0d5d61d125650f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000145
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 17:13 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 НАКАЗ№ 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.04.2025 №18-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1UA-2025-03-20-011971-a 20.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2025 №26 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 25.03.2025 та від 26.03.2025; тендерні пропозиції Малого підприємства «Прометей» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬДОРБУД»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 07.04.2025 №33 та від 11.04.2025 №37; повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2025; договір про надання послуг з поточного ремонту від 17.04.2025 №94 на суму 9 599 999,00 гривень; пояснення Замовника від 25.04.2025 та від 06.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.04.2025 та від 02.05.2025 відповідно.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 20.03.2025 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товару, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, чим не дотримано вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 02.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання інформації, чому не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації.
Замовником в поясненнях від 06.05.2025 не спростовано причин не оформлення переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації
Період усунення порушень:
08.05.2025 15:05 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 15:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів зазначених у Висновку.
Дата публікації звіту:
09.05.2025 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
a27cfe933147415da46fd50ab54823a6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2025 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
82ed8dc22481413481803a1533d89026
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.04.2025 14:48
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень надаємо інформацію та документи.
Номер:
82bb96921ace4b0f8fcf63dd1cb6989a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2025 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5dbcf559acce4bd08d2f3b90219cc228
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.05.2025 09:47
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011971-a) інформуємо, що згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація, що затверджена в новій редакції протоколом уповноваженої особи від 26.03.2025 № 29 (додається) містить додатки до тендерної документації, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами, а саме:
- Додаток 1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям;
- Додаток 2. Перелік документів для учасника/переможця, що підтверджують відсутність підстав під час подання тендерної пропозиції, зазначених у пункті 47 Особливостей та тендерній документації;
- Додаток 3. Технічні вимоги до предмета закупівлі;
- Додаток 4. Проект договору про закупівлю;
- Додаток 5. Форма «Тендерна пропозиція».
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону з врахуванням Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону з урахуванням Особливостей – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю; прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- підготовленим учасником згідно із Додатком 4 та скріпленим підписом учасника проектом договору про закупівлю. До договірної ціни обов’язково надаються відповідні розрахунки, зокрема локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, пояснювальна записка. Підрядник заповнює форму договірної ціни (додаток № 1 до договору) відповідно до Додатка 30 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 5.2);
- іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Зазначеним пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації визначено, що документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремих файлах.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується:
- випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору про закупівлю (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації визначено, що Замовник встановлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Перелік документів для учасника/переможця, що підтверджують відсутність підстав під час подання тендерної пропозиції, зазначених у пункті 47 Особливостей та тендерній документації визначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Інформацією від учасника процедури закупівлі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – визначено в Додатку 3 до тендерної документації. Пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, проект договору про закупівлю учасником процедури закупівлі формується згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Також пунктом 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено «Проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до цієї тендерної документації».
Додатком 5 до тендерної документації визначено форму «Тендерна пропозиція», в якій зазначено, що «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи». Також пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та уточнену за результатами проведеного аукціону тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 тендерної документації).
У зв’язку з чим, під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт «Поточний ремонт вулиць Залізнична, Академіка Люльки, Вербицького в місті Ковелі Волинської області» оформлено та оприлюднено перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації.
Додаток:
1. Протокол уповноваженої особи від 26.03.2025 № 29 – 59 арк.