-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Картопля
Завершена
518 400.00
UAH без ПДВ
Номер:
eab6459c8fe8470a90761c0395c24c9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2025 00:00
Період моніторингу:
23.04.2025 14:18 - 15.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2025 № 25-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 23.04.2025 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-20-011880-a 20.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання умов, визначених Особливостями під час укладання договору про закупівлю без використання електронної системи для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів установлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, дотримання законодавства під час укладання та оприлюднення договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом внесення змін до договору від 19.03.2025 №76, укладеного з ФОП «Басараб Світлана Василівна» та приведення умов вказаного договору у відповідність умовам проекту договору про закупівлю відкритих торгів (ID: UA-2025-03-10-010573-a) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи у випадках передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2025, що діяла станом на період проведення закупівлі, далі – Особливості), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МУКАЧІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-03-20-011880-a; обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі від 19.03.2025; договір про закупівлю, укладений з фізичною особою підприємцем «Басараб Світлана Василівна» (далі – ФОП «Басараб Світлана Василівна») від 19.03.2025 №76; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 23, 25 квітня та 8 травня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході проведення моніторингу закупівлі встановлено, що договір про закупівлю укладено без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме, у зв’язку із відміною відкритих торгів за ID: UA-2025-03-10-010573-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Імперативною умовою укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей є умова, яка полягає в тому, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Проте, в ході здійснення моніторингу виявлено, що умови договору про закупівлю товарів від 19.03.2025 №76 укладеного без використання електронної системи закупівель з фізичною особою підприємцем «Басараб Світлана Василівна» на закупівлю товару «Картопля» (ID: UA-2025-03-20-011880-a) відрізняються від проекту договору, що був викладений Замовником у тендерній документації при оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), на закупівлю товару «Картопля», очікуваною вартістю 518 400,00 грн (ID: UA-2025-03-10-010573-a).
Зокрема, виявлено невідповідності в частині пункту 4.7. Розділу 4 «СТРОКИ, ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ», а саме: в укладеному договорі від 19 березня 2025 року №76 пункт 4.7. викладено в редакції: «У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 2 днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами.», тоді як в проекті договору зазначений пункт викладено наступним чином: «У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 1 робочого дня з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами.».
Також, виявлено невідповідності в частині пункту 7.4.3. Розділу 7 «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН», а саме: в укладеному договорі від 19 березня 2025 року №76 пункт 7.4.3. викладено в редакції: «У разі невиконання зобов’язань Замовником достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника за 7 робочих днів до дати розірвання Договору.», тоді як в проекті договору зазначений пункт викладено наступним чином: «. У разі невиконання зобов’язань Замовником достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника за 5 робочих днів до дати розірвання Договору.».
З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 08.05.2024 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень, інформації чи підтвердних документів.
Проте, надані Замовником пояснення не спростовують порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей, в частині укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, який відрізняється від проекту договору, що був викладений Замовником у тендерній документації при оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень:
13.05.2025 16:34 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2025 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку від 13.05.2025 року, умови Договору №76 від 19.03.2025 року приведені у відповідність до проєкту договору, розміщеного по процедурі закупівлі UA-2025-03-10-010573-a, шляхом укладання Додаткової угоди №1.
Дата публікації звіту:
14.05.2025 11:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом внесення змін до договору відповідно до зобов'язань, викладених у висновку.
Дата публікації:
19.05.2025 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
b53b76dfc8854a0595ac7354cd4b7a81
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
407cb026fa1f464d898640ef3cd2fc8d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.04.2025 12:52
Опис:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі діючих державних стандартів та технічних умов, а кількісні характеристики обраховані на підставі затверджених натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики. Розмір витрат визначено згідно затвердженого кошторису установи на 2025 рік.Очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі пункту 2 розділу ІІІ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 18.02.202 року № 275. Ця закупівля здійснена без використання електронної системи на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, згідно якого сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів,які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).Прийнятого відсотка перевищення ціни в тендерній документації не передбачалося. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 "Про ефективне використання бюджетних коштів" Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі,розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості оприлюднено на веб-сайті головного розпорядника коштів за посиланням: https://zaksoc.gov.ua/uploads/files/Kartopla-stolova.pdf.
Номер:
1b6b1e906a91480baa8984a8fa78865e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.04.2025 09:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну особу підприємця «Басараб Світлана Василівна», з якою укладено договір від 19.03.2025 року № 76 без використання електронної системи закупівель на закупівлі «Картопля»?
2) За нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей визначено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником фізичною особою-підприємцем «Басараб Світлана Василівна» для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2025-03-10-010573-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7f7cffbcb630400591b9e6cd257fe760
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.04.2025 14:28
Опис:
1.Оскільки відкриті торги за предметом закупівлі "Картопля" не відбулись через відсутність поданих пропозицій, Замовником було здійснено аналіз виконання укладених договорів з Фізичною особою - підприємцем Басараб Світлана Василівна та встановлено,що протягом виконання договорів жодних претензій щодо якості товарів, термінів поставок та достроково розірваних договорів не було. Закупівля без використання електронної системи- це закупівлі в яких замовник може укласти договір із постачальником не застосовуючи електронну систему закупівель для його вибору. Замовник самостійно обирає постачальника, укладає з ним договір та в залежності від суми укладеного договору оприлюднює в ЕСЗ звіт про укладений договір без застосування ЕСЗ. 2. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що замовник може укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та /або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. При цьому предмет закупівлі, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб"єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, встановлених замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей) та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів , які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі(учасника процедури закупівлі). Всі вимоги підпункту 6 пункту 13 Особливостей Замовником дотримано. Документи на підтвердження додаються.
Номер:
c5767632897842a189712b239eb38b8a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Згідно наданих Уповноваженою особою Замовника пояснень - підставою для здійснення закупівлі товару «Картопля» шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель було обрано підпункт 6 пункту 13 Особливостей у зв’язку з відміною відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах за ID: UA-2025-03-10-010573-a у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
При цьому, імперативною умовою застосування підпункту 6 пункту 13 Особливостей для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель є умова, яка полягає в тому, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи зазначене поясніть, чому умови договору про закупівлю товарів від 19.03.2025 №76 укладеного з фізичною особою підприємцем «Басараб Світлана Василівна» на закупівлю товару «Картопля» (ID: UA-2025-03-20-011880-a) відрізняються від проекту договору, що був викладений Замовником у тендерній документації при оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі товарів «Картопля», очікуваною вартістю 518 400,00 грн (ID: UA-2025-03-10-010573-a).
Зокрема, виявлено невідповідності в частині пункту 4.7. Розділу 4 «СТРОКИ, ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ», а саме: в укладеному договорі від 19 березня 2025 року №76 пункт 4.7. викладено в редакції: «У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 2 днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами.», тоді як в проекті договору зазначений пункт викладено наступним чином: «У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 1 робочого дня з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами.».
Також, виявлено невідповідності в частині пункту 7.4.3. Розділу 7 «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН», а саме: в укладеному договорі від 19 березня 2025 року №76 пункт 7.4.3. викладено в редакції: «У разі невиконання зобов’язань Замовником достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника за 7 робочих днів до дати розірвання Договору.», тоді як в проекті договору зазначений пункт викладено наступним чином: «. У разі невиконання зобов’язань Замовником достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника за 5 робочих днів до дати розірвання Договору.».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2d192af3c1d34364bd4297c5cf29bc99
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.05.2025 14:05
Опис:
В укладеному Договорі № 76 від 19.03.2025 року істотні умови Договору, а саме: предмет, ціна, строки поставки, відповідають проєкту договору до тендерної документації, розміщеному в електронній системі закупівель по процедурі UA-2025-03-10-010573-a. Умови Договору № 76 від 19.03.2025 року викладені в пунктах 4.7. та 7.4.3 за згодою сторін були прописані саме так,з метою покращення умов для Замовника.