-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Світлофори
Завершена
13 763 932.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 206 458.98 UAH
мін. крок: 1.5% або 206 458.98 UAH
Номер:
023a06e204b74960b9a5480e151e7997
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-10-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2025 00:00
Період моніторингу:
10.04.2025 10:36 - 02.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-03-20-011183-a 20.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 23 березня 2025 року № 124), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендеру пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» (далі – ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 квітня 2025 року № 158 та від 16 квітня 2025 року № 203, повідомлення про намір укласти договір від 03 квітня 2025 року, пояснення та документи Замовника, надані 15 квітня 2025 року та 28 квітня 2025 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.04.2025 15:45 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2025 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
6164099c8f064c5397a0e3941539201a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Світлофори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2ccc5d79e8414923a628da3d57a0784a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 16:33
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-20-011183-a) 14.04.2025 року в 16:57, щодо надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На виконання наказу № Н-15 від 27.01.2025 року «Про капітальний ремонт об’єктів, територіальної громади міста Києва, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), для виконання аварійно-відновлювальних робіт на вулично-дорожній мережі міста та впровадження нових технічних засобів регулювання дорожнім рухом, у відповідності до річного плану закупівель на 2025 рік та на підставі технічного завдання, на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик було розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги з особливостями (№UA-2025-03-20-011183-a) відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофори)». Очікувана вартість предмета закупівлі склала 13 763 932,00 грн (тринадцять мільйонів сімсот шістдесят три тисячі дев’ятсот тридцять дві грн 00 коп.), у т. ч. ПДВ.
Очікувана вартість була визначена на підставі комерційних пропозицій на даний вид товару шляхом виведення середньої ціни відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Додатки:
- скан-копія технічного завдання;
- скан-копії комерційних пропозицій.
Номер:
dca53ab29d1c4a42a2f2cec5bdd9a354
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2025 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Світлофори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів щодо обґрунтування продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4bbdd08dee214353a996a8b684dbf4ae
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 10:49
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-20-011183-a) 24.04.2025 року в 11:49, щодо продовження строку на укладання договору про закупівлю.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей.
Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Згідно з пунктом 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до наказу від 09.04.2025 № 107 Державної аудиторської служби України розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2025-03-20-011183-a через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
З метою уникнення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник вважає за необхідне продовжити строк для укладання договору про закупівлю до закінчення моніторингу процедури закупівлі.
Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" (ЄДРПОУ 44457857) до 60 днів.