-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Нове будівництво дахової котельні з індивідуальним тепловим пунктом будівлі Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 -45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком: 1) документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами; 2) документального підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, складене англійською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Завершена
34 066 659.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170 333.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 170 333.30 UAH
Номер:
948dfab9598c4f80a04c69035be9a14a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 11:54 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2025 № 55-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 травня 2025 року № 55-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
3. UA-2025-03-19-013704-a від 19.03.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного некомерційного підприємства «Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-03-19-002108-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель від 19.03.2025, із змінами від 02.04.2025 та 04.04.2025 (далі – тендерна документація); перелік змін, внесених до тендерної документації, оприлюднені 02.04.2025 та 04.04.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.04.2025; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» (далі – ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» - до 06 травня 2025 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2025; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 21.05.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.05.2025 15:23 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
9fb65c8d05544193bee97afc74f9d915
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2025 18:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво дахової котельні з індивідуальним тепловим пунктом будівлі Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 -45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-013704-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому Вами 19.03.2025 під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації не оприлюднено проект договору про закупівлю?
3. З яких підстав Вами в порушення норм Закону та Особливостей № 1178 у Додатку 14 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «У разі якщо протягом чотирьох робочих днів з дати завантаження переможцем процедури закупівлі договірної ціни у вищезазначеному складі замовник не надає обґрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається, що замовник погодив договірну ціну та відповідні кошторисні розрахунки. Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів (чи визначеного замовником часу, якщо він перевищує три робочі дні) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками на вебпортал Уповноваженого органу та сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, у тому числі договірну ціну. Підписання договору про закупівлю з Додатком 5 з узгодженою сторонами договірною ціною – є підтвердженням виправлення переможцем процедури закупівлі зауважень замовника до договірної ціни. Якщо переможець процедури закупівлі не усуне повідомлені йому замовником невідповідності в розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам цієї тендерної документації, він буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю (згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей).»??
Слід зазначити, що відповідно до пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. При цьому, положеннями статті 29 Закону, пункту 43 Особливостей № 1178 та ін. законодавчо не передбачено можливість надавати переможцю торгів усунути невідповідності у поданих ним документах після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Положеннями Особливостей № 1178 та нормами Закону чітко визначено, що замовники, зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводити закупівлі з урахуванням особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Поясніть підстави для встановлення Вами у Додатку 14 до тендерної документації для переможця торгів окремих вимог, які відносяться до технічних характеристик предмета закупівлі та які мали б бути враховані у вимогах до учасника торгів та розглядатись у період розгляду тендерної пропозиції та до оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
4. Чи надано учасником ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 10 тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів?
5. Відповідно до пункту 6.1 Додатку 14 тендерної документації Вами встановлена вимога про надання документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (підсумкова відомість ресурсів із зазначенням інформації про ціни на матеріальні ресурси (обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції).
Проте, учасник ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надав підсумкову відомість ресурсів (файл «146_ДЦ_ПВР.pdf»), в якій не зазначив інформацію про ціни на матеріальні ресурси, зокрема, найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо: котлів, гідророзділювачів, мереживних насосів, станцій підвищення тиску, розширювальних баків, фільтрів механічної очистки, фільтрів для зниження солоності з можливістю зміни засипки, станції хімічної деаерації та коригування, накопичувального баку, баків охолоджувачів, лічильника теплової енергії, одноструменевого крильчаcтого лічильника води, електричного обігрівача, зовнішнього теплового насоса з інверторним компресором і природним холодоагентом, електронного розширювального клапана, контроля конденсації вентиляторами, зовнішнього ребристого теплообмінника з гідрофільною обробкою, розширеного мікропроцесорного контролера, холодоагента, детекторів витоку холодоагенту, насосів LP з ущільненням, накопичувальних баків, комплектів антифрізу, плат RS485, додаткових нагрівачів теплообмінника з ребристою спіраллю для зовнішнього використання, гумових віброопор, цифрових входів інтеграції потужності (електричні обігрівачі / бойлери), теплообмінника пластинчатого розбірного (80/60) 40% гліколя, шафи автоматики.
При цьому, у Додатку 4 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено укомплектування пересувної модульної котельні переліченим вище обладнанням, яке не включено учасником ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» у вигляді номенклатурних позицій до підсумкової відомості ресурсів та щодо яких не зазначено країну походження такого обладнання.
6. Чи враховувалося Вами під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» той факт, за якого учасник зазначив у підсумковій відомості ресурсів у розділі IV «Устаткування», що країною походження пересувної модульної котельні з комбінованими джерелами тепла на базі теплових насосів та котлів фірми «Wolf GmbH» є Україна? При цьому, укомплектування котельні, відповідно до технічного завдання (Додаток 4 до ТД) передбачає наявність котлів, виробника Німеччини та теплових насосів, виробника Італії.
7. Яким чином учасник ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» дотримав вимог пункту 6.1 Додатку 14 тендерної документації, відповідно до якої локальні кошториси повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін., якщо у наданій учасником підсумковій відомості ресурсів та локальних кошторисах до розрахунків не включені автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5 т; електроди, діаметром 2 мм; болти з гайками та шайбами, діаметр 16 мм; білило густотерте цинкове МА-011-1 – 0,00004 т; оліфа натуральна - 0,49 кг; сурик свинцевий - 0,000405 т; поковки з квадратних заготовок, масою 1,8 кг – 0,000807 т; гума листова вулканізована кольорова – 0,339 кг; прес-ножиці комбіновані; верстати свердлильні; автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т; швелери N 40 з гарячекатаного прокату із сталі вуглецевої звичайної якості, марка Ст0 – 0,000194 т; бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, І сорт – 0,000103 м3; дошки обрізні з хвойних порід, довжина 2-3, 75 м, ширина 75-150 мм, товщина 16 мм, ІІ сорт -0,002184 м3; шпали просочені для залізниць широкої колії, обрізні та необрізні хвойні [крім модрини], тип ІІ – 3,82512 шт, які необхідно включити у розрахунок для виконання робіт відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, затверджених Наказом Мінрегіону від 31.12.2021 № 374, зокрема, під час виконання робіт за шифрами КБ19-9-2, КБ18-22-2, КБ16-12-8, КБ19-15-1, КБ22-47-1, КБ9-75-2, КБ9-34-1, КБ13-16-1, КБ13-26-6, КБ9-62-4, КБ9-72-1, КБ13-18-2 та КБ9-62-1, та які передбачені Вами у локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01, наведеного у Додатку до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
bfc3226d6b7e4bfd89cb1f64cfbcf28f
Назва:
Закупівля UA-2025-03-19-013704-a
Дата опублікування:
21.05.2025 22:17
Опис:
Пояснення додаються