-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт частини приміщень поліклінічного відділення КНП «Городоцька МБЛ» по вул.Шевченка, 40, м. Городок Хмельницька область"
Завершена
1 787 123.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 935.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 935.62 UAH
Номер:
ac0d5318ddf0457b9ff23a79b92748b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 16:17 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.04.2025 № 38-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 28.04.2025 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2025-03-19-011219-a 19.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.03.2025 № 30 (зі змінами, затвердженими протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 20.03.2025 №31 та від 20.03.2025 №32), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 26.03.2025, відповідь Замовника від 28.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬП-ПРОМ 1» (далі – ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.04.202 № 38, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.04.2025, договір про закупівлю робіт від 16.04.2025 № 196 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 06.05.2025 та від 09.05.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Додаток № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» (в редакції від 20.03.2025) (далі – Додаток № 1) містить перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Так, згідно вимог п. 1 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку № 1 до тендерної документації учасники надають в складі пропозиції діючі сертифікати ДСТУ ISO, в тому числі, діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будування житлових та нежитлових будівель, будівельно-монтажних робіт, електромонтажних робіт, робіт будівельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, робіт будівельних спеціалізованих.
Вищезазначені сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації.
Моніторингом встановлено, що на виконання вищевказаних вимог Додатку №1 до тендерної документації учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю від 08.10.2024 № 8О108.СУЯ.226-21 на ім’я ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1», що посвідчує, що система управління якістю стосовно надання послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель; будівельно-монтажних робіт, робіт із завершення будівництва, спеціалізованих будівельних робіт, коди КВЕД 41.20, 43.29, 43.39, 43.99, напрямок галузі економіки №29 – будівництво, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», та дійсний до 07.10.2024 (файл «37. Серт НААУ_ТОВ АЛЬП-ПРОМ 1_ДСТУ 9001-2015_ № 8О108.СУЯ.226-21.PDF»).
Отже, учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надано у складі пропозиції не діючий станом на дату подання тендерної пропозиції (03.04.2025) сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Крім того, сфера сертифікації згідно наданого сертифіката не містить такого виду робіт, як електромонтажні роботи.
Окрім того, у складі пропозиції учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надано файл «40. Сертификат акредитации по ISO.pdf», який містить Додаток від 06.04.2020 до атестата про акредитацію № 8О108 органу с сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (сфера акредитації).
Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» відсутній Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», що підтверджує його акредитацію Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1.
Отже, вищевказані документи, подані учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам п. 1 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку № 1 до тендерної документації.
Також, згідно вимог п. 9 Додатку № 1 до тендерної документації для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
Водночас, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» відсутній підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією, що не відповідає вимогам п. 9 Додатку № 1 до тендерної документації.
Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Крім того, відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Поряд з цим, відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Моніторингом встановлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до Договору, а саме документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей
На запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 06.05.2025 надав пояснення, в якому зокрема, зазначив: «Замовником додатковою угодою внесено зміни до договору та в електронній системі закупівель замовник оприлюднив інформацію про матеріальне ресурси до нього. Додаткова угода додається. Додатково викладено договір з додатками в машинозчитувальному форматі», а також 06.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Разом з тим, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до договору про закупівлю, а саме: документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з порушенням строку, визначеного пунктом 10 частини першої статті 10 Закону (три робочі дні з дня укладення договору), чим порушив вимоги пункту 10 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.05.2025 13:50 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 13:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Городоцька МБЛ», на виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.05.2025 року, здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 10, 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме проведено роз’яснювальну роботу серед працівників та економічне навчання.
Дата публікації звіту:
19.05.2025 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
7bd5a532c31844419baf72dcc25e20ea
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.05.2025 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень поліклінічного відділення КНП «Городоцька МБЛ» по вул. Шевченка, 40, м. Городок Хмельницька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-011219-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
Прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» виконав вищевказану вимогу Додатку №1 до тендерної документації?
3. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасники надають в складі пропозиції діючі сертифікати ДСТУ ISO, в тому числі, ДІЮЧИЙ сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будування житлових та нежитлових будівель, будівельно-монтажних робіт, електромонтажних робіт, робіт будівельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, робіт будівельних спеціалізованих.
Вищезазначені сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації.
Учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю від 08.10.2024 № 8О108.СУЯ.226-21 на ім’я ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1», що посвідчує, що система управління якістю стосовно надання послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель; будівельно-монтажних робіт, робіт із завершення будівництва, спеціалізованих будівельних робіт, коди КВЕД 41.20, 43.29, 43.39, 43.99, напрямок галузі економіки №29 – будівництво, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», та дійсний до 07.10.2024 (файл «37. Серт НААУ_ТОВ АЛЬП-ПРОМ 1_ДСТУ 9001-2015_ № 8О108.СУЯ.226-21.PDF»)
Отже, учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надано у складі пропозиції не діючий станом на дату подання тендерної пропозиції (03.04.2025) сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Крім того, сфера сертифікації згідно наданого сертифіката не містить такого виду робіт, як електромонтажні роботи.
Окрім того, у складі пропозиції учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надано файл «40. Сертификат акредитации по ISO.pdf», який містить Додаток від 06.04.2020 до атестата про акредитацію № 8О108 органу с сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (сфера акредитації).
Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» відсутній Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», що підтверджує його акредитацію Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З огляду на зазначене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» не виявлено вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
4. Відповідно до частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель документи (додатки до договору), що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f861407cc84b4a0191d59757b5f206b4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 16:47
Опис:
КНП "Городоцька МБЛ" запит щодо надання пояснень розглянуто.
У відповідь на перше питання, повідомляємо, що очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Додається зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, експертний звіт.
У відповідь на друге питання, повідомляємо, що нами як замовником, у зв’язку із запитанням до процедури щодо дискримінаційної вимоги було внесено зміни до тендерної документації і вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції акту огляду була забрано із тендерної документації змінами від 20 березня 2025 13:49.
У відповідь на третє питання, повідомляємо, що сертифікати ІСО не є документом, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики робіт та не є підставою для відхилення учасника, як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Також, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасником надано додаток до атестату акредитації, що також в собі містить дані про сфери акредитації і підтверджує, що ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» атестовані.
У відповідь на четверте питання, повідомляємо, що нами як Замовником додатковою угодою внесено зміни до договору та в електронній системі закупівель замовник оприлюднив інформацію про матеріальне ресурси до нього. Додаткова угода додається. Додатково викладено договір з додатками в машинозчитувальному форматі.
Уповноважена особа О.А. Хоменко
Номер:
5bb7e816a8ec40f7b7b951c089aef1c7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.05.2025 17:30
Опис:
Додаємо документи в машинозчитувальному форматі.
Номер:
06f1b5fe98864bdc85e3c359c04aa8a0
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.05.2025 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень поліклінічного відділення КНП «Городоцька МБЛ» по вул. Шевченка, 40, м. Городок Хмельницька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-011219-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби від 01.05.2025 щодо того, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» виконав вимогу Додатку №1 до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції підписаного уповноваженою особою замовника та представником учасника Акта огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією, Замовником 06.05.2025 надано пояснення, що у зв’язку із запитанням до процедури щодо дискримінаційної вимоги було внесено зміни до тендерної документації і вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції акту огляду була вилучена із тендерної документації змінами від 20 березня 2025 13:49.
Поряд з цим, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено наступне.
19.03.2025 о 15:45 Замовником завантажено до електронної системи закупівель тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.03.2025 № 30 (файл «4. ТД.docx»).
19.03.2025 о 15:45 Замовником завантажено до електронної системи закупівель Додаток № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» (файл «4.1. Додаток 1.docx»). Додаток № 1 до тендерної документації у редакції, оприлюдненій 19.03.2025 о 15:45 не містить вимоги щодо надання учасниками Акта огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
20.03.2025 о 11:59 Замовником завантажено до електронної системи закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2025 № 31 про внесення змін до тендерної документації (файл «Протокол _31.pdf»), перелік змін, які вносяться до тендерної документації (файл «Зміни.pdf») та нову редакцію тендерної документації (файл «4.ТД змінена.docx»). Згідно змісту вищевказаних документів до тендерної документації внесено зміни в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій (продовжено до 04.04.2025).
20.03.2025 о 13:49 Замовником завантажено до електронної системи закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2025 № 32 про внесення змін до тендерної документації (файл «Протокол _32.pdf») та перелік змін, які вносяться до тендерної документації (файл «Зміни-.pdf»), згідно якого до Додатку № 1 до тендерної документації внесено зміни наступного змісту: «9. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією».
20.03.2025 о 13:49 Замовником завантажено до електронної системи закупівель Додаток № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» (файл «4.1. Додаток 1 змінений.docx»), який містить п. 9 з вимогою наступного змісту: « 9. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією».
Поряд з цим, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 26.03.2025 о 18:42 Замовнику надійшло звернення за роз’ясненнями (запитання до процедури) щодо встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог в частині надання Акта огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
28.03.2025 о 14:15 Замовником надано відповідь на звернення, в якому, зокрема зазначено: «Щодо надання Акту обстеження, нами буде внесено зміни до тендерної документації Додаток 1».
Проте, останні зміни до тендерної документації розміщені Замовником в електронній системі закупівель 20.03.2025 о 13:49. Інформація щодо внесення будь-яких інших змін до тендерної документації після 20.03.2025 в електронній системі закупівель відсутня.
Таким чином, остання, розміщена в електронній системі закупівель 20.03.2025 о 13:49, редакція Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції підписаного уповноваженою особою замовника та представником учасника Акта огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
Враховуючи викладене, повторно прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» виконав вищевказану вимогу Додатку №1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0eb95c90f7544177ad89057131ce4da8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 15:41
Опис:
КНП "Городоцька МБЛ" запит щодо надання пояснень розглянуто.
У відповідь на питання, повідомляємо, що відповідно до пп.2 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. У замовника не було жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника. У зв’язку із запитанням до процедури щодо дискримінаційної вимоги , відсутність у складі тендерної пропозиції учасника акту огляду не є підставою для відхилення учасника на підставі пп.2 п. 44 Особливостей та даний дискримінаційний документ ніяким чином не впливає на виконання зобов’язань по договору підряду. Роботи виконуються вчасно, якісно та із дотриманням календарного графіку виконання робіт.