• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт частини приміщень поліклінічного відділення КНП «Городоцька МБЛ» по вул.Шевченка, 40, м. Городок Хмельницька область"

Завершена

1 787 123.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 935.62 UAH
Номер: ac0d5318ddf0457b9ff23a79b92748b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-28-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 28.04.2025 16:17 - 20.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 38-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ Додаток до наказу від 28.04.2025 № 38-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 3. UA-2025-03-19-011219-a 19.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, h.v.kovalchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.03.2025 № 30 (зі змінами, затвердженими протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 20.03.2025 №31 та від 20.03.2025 №32), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 26.03.2025, відповідь Замовника від 28.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬП-ПРОМ 1» (далі – ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.04.202 № 38, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.04.2025, договір про закупівлю робіт від 16.04.2025 № 196 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 06.05.2025 та від 09.05.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Додаток № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» (в редакції від 20.03.2025) (далі – Додаток № 1) містить перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, згідно вимог п. 1 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку № 1 до тендерної документації учасники надають в складі пропозиції діючі сертифікати ДСТУ ISO, в тому числі, діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будування житлових та нежитлових будівель, будівельно-монтажних робіт, електромонтажних робіт, робіт будівельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, робіт будівельних спеціалізованих. Вищезазначені сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації. Моніторингом встановлено, що на виконання вищевказаних вимог Додатку №1 до тендерної документації учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю від 08.10.2024 № 8О108.СУЯ.226-21 на ім’я ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1», що посвідчує, що система управління якістю стосовно надання послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель; будівельно-монтажних робіт, робіт із завершення будівництва, спеціалізованих будівельних робіт, коди КВЕД 41.20, 43.29, 43.39, 43.99, напрямок галузі економіки №29 – будівництво, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», та дійсний до 07.10.2024 (файл «37. Серт НААУ_ТОВ АЛЬП-ПРОМ 1_ДСТУ 9001-2015_ № 8О108.СУЯ.226-21.PDF»). Отже, учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надано у складі пропозиції не діючий станом на дату подання тендерної пропозиції (03.04.2025) сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Крім того, сфера сертифікації згідно наданого сертифіката не містить такого виду робіт, як електромонтажні роботи. Окрім того, у складі пропозиції учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» надано файл «40. Сертификат акредитации по ISO.pdf», який містить Додаток від 06.04.2020 до атестата про акредитацію № 8О108 органу с сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (сфера акредитації). Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» відсутній Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», що підтверджує його акредитацію Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. Отже, вищевказані документи, подані учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам п. 1 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку № 1 до тендерної документації. Також, згідно вимог п. 9 Додатку № 1 до тендерної документації для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Водночас, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» відсутній підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією, що не відповідає вимогам п. 9 Додатку № 1 до тендерної документації. Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Крім того, відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Поряд з цим, відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом встановлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до Договору, а саме документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей На запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 06.05.2025 надав пояснення, в якому зокрема, зазначив: «Замовником додатковою угодою внесено зміни до договору та в електронній системі закупівель замовник оприлюднив інформацію про матеріальне ресурси до нього. Додаткова угода додається. Додатково викладено договір з додатками в машинозчитувальному форматі», а також 06.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Разом з тим, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до договору про закупівлю, а саме: документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з порушенням строку, визначеного пунктом 10 частини першої статті 10 Закону (три робочі дні з дня укладення договору), чим порушив вимоги пункту 10 Особливостей.
Період усунення порушень: 16.05.2025 13:50 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 13:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП «Городоцька МБЛ», на виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.05.2025 року, здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 10, 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме проведено роз’яснювальну роботу серед працівників та економічне навчання.
Дата публікації звіту: 19.05.2025 15:46

Запити/Пояснення