-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери
Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275
Завершена
529 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 646.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 646.00 UAH
Номер:
3f4aca0807854793b825ce5a982c72f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 18:20 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2025 № 222
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-03-19-009833-a 19.03.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляді пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Оголошення про проведення закупівлі від 19.03.2025 б/н, реєстр отриманих пропозицій від 31.03.2025, пропозиції ФОП «Івасюк Анна Вадимівна», ФОП «Ковнер Юрій Вікторович», ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протокол уповноваженої особи про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Івасюк Анна Вадимівна» від 04.04.2025 №20/1, протокол уповноваженої особи про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Ковнер Юрій Вікторович» від 04.04.2025 №20/2, протокол уповноваженої особи про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» від 04.04.2025 №20/3, протокол уповноваженої особи про визначення переможцем учасника ТОВ «ЮДІТРЕЙД» від 04.04.2025 №20/4 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.04.2025, договір від 21.04.2025 №15, пояснення та документи надані Замовником від 09.06.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ФОП «Івасюк Анна Вадимівна» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 №20/1), тендерну пропозицію відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 №20/2) та тендерну пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 №20/3) на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ФОП «Івасюк Анна Вадимівна», ФОП «Ковнер Юрій Вікторович» та ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» зазначених в протоколах від 04.04.2025 №20/1-№ 20/3, порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем спрощеної закупівлі обрано - ТОВ «ЮДІТРЕЙД» з остаточною ціновою пропозицією 474 654,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 21.04.2025 №15.
Період усунення порушень:
17.06.2025 16:47 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2025 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
e64a7ad93192452b8610cca10507e7e6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є персональні комп’ютери (за кодом ДК 021:2015 - 30213000-5 — Персональні комп’ютери) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-009833-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на лісозаготівельні послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено невідповідність тендерних пропозицій відхилених учасників ФОП Івасюк А.В., ФОП Ковнер Ю.В. та ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» в частині розміру клавіш клавіатури, розмір яких менший за середній розмір основних літерних клавіш. Просимо надати документальне підтвердження та детальне обгрунтування встановленої невідповідності в частині розміру клавіш клавіатури, розмір яких менший за середній розмір основних літерних клавіш відхилених учасників ФОП Івасюк А.В., ФОП Ковнер Ю.В. та ТОВ «Діавестенд комплексні рішення».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
69ad45be2cc743aeb7133fb07f72064c
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.06.2025 15:00
Опис:
По питанню 1
Закупівля комп’ютерного обладнання проводилася на виконання Завдання, проекту, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації щодо придбання комп’ютерної техніки (від 21.02.2025, реєстр. №25/16-219/2025/ВН від 04.03.2025), мета якого – створення автоматизованих робочих місць, що забезпечать повноцінне функціонування сучасного мережевого обладнання лабораторії технологій захисту мереж під час проведення практичних занять задля покращення якості підготовки фахівців в сфері захисту інформації в ІСЗЗІ КПІ ім. Ігоря Сікорського. Це обумовлено вимогами до технічних характеристик комп’ютерної техніки при викладанні більш ніж 10 освітніх компонентів, змістовна частина яких пов’язана з питаннями моделювання та аналізу кібербезпекових ситуацій в системах та мережах, автоматизації проектування цифрових засобів та математичних методів дослідження й оптимізації. При викладанні освітніх компонентів використовуються засоби віртуалізації (такі як VMware, VirtualBox, Docker) для моделювання реальних мережевих атак і побудови ізольованих середовищ, здійнюється запуск інструментів моніторингу трафіку, аналізу шкідливого ПЗ (зокрема Wireshark, Kali Linux, Metasploit, Zeek, Splunk), налаштування криптографічного захисту, політик доступу, міжмережевих екранів, тестування стійкості до зовнішніх впливів, робота з великими обсягами даних, моделювання корпоративних ІТ-інфраструктур, створення складних вебзастосунків із серверною логікою, обробкою даних у реальному часі, робота з фреймворками (наприклад React, Angular, Node.js), базами даних, хмарними сервісами (серед них AWS, Azure), тестування коду, розгортання сайтів. Все це потребує значної обчислювальної потужності, багатоядерних процесорів, велику кількість оперативної пам’яті (не менше 16 ГБ), SSD-накопичувачів, дискретних відеокарт для обробки графіки та підтримки AI-аналізу тощо. При підготовці фахівців виникає потреба регулярної роботи з функціональними клавішами «F» верхнього рядка клавіатури, а саме при використанні систем з Linux / Unix-подібними ОС, інструментами командного рядка (CLI), середовищами розробки та налагодження програмного коду, мережевими утилітами, системами віртуалізації, тестування безпеки, емуляторами тощо. У всіх цих застосунках часте та швидке використання функціональних клавіш F1–F12 є критично важливим. Клавіатура із повнорозмірними окремими клавішами F1–F12 є необхідною умовою для забезпечення повноцінного навчального процесу.
При обґрунтуванні технічних характеристик до комп’ютерної техніки замовник керувався рекомендаціями до комп’ютерної техніки, які були надані Департаментом цифрової трансформації Адміністрації Держспецзв’язку (№ 08/04-12613/ВН від 01.08.2024) (додається), що забезпечить відповідність тенденціям науково-технічного прогресу, принципам науково-технічної політики, високий рівень практичної підготовки фахівців для сектору безпеки і оборони України в умовах воєнного стану. Визначені замовником технічні характеристики та обгрунтування, відповідно до Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2024 року № 119, погоджені та позитивно оцінені Адміністрацією Держспецзв’язку (реєстр. №08/01-6485/2025/ВН від 13.03.2025) та Мінцифри (реєстр. № 1/06-2-4644 від 25.03.2025). Згідно Обґрунтування завдання, проекту, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації (придбання комп’ютерної техніки) очікувана вартість виконання завдання, розрахована за результатами попереднього аналізу ринку реалізації такого типу товару, затверджена у сумі 529 200,00 грн. (від 21.02.2025, реєстр №25/16-219/2025/ВН від 04.03.2025). Після затвердження Завдання, проекту, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації щодо придбання комп’ютерної техніки, під час підготовки до організації закупівлі, проведено уточнення розміру коштів, необхідних для здійснення закупівлі, за результатами якого очікувана вартість персональних комп’ютерів визначена на рівні 542 841,75 грн. (маркетингова довідка додається). Враховуючи, що інформація на сайтах може бути різною, і те, що під час проведення закупівлі учасники, під час проведення аукціону, можуть зменшувати вартість запропонованого товару та з метою недопущення перевитрат бюджетних коштів очікувана вартість залишена на рівні 529 200,00 грн.
По питанню 2
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2026 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Замовник, як заклад Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (Держспецзв’язку), який входить до структури Держспецзв’язку, визначений як служба державного замовника та, відповідно до законодавства про оборонні закупівлі, здійснює закупівлю персональних комп’ютерів відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275, шляхом проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі», до виключного переліку конкурентних процедур віднесено лише відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Таким чином, спрощена закупівля є окремим видом закупівлі та не є конкурентною процедурою в поразумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2026 року № 710 вимог стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета у разі здійснення закупівлі шляхом проведення спрощеної закупівлі не містить. Враховуючи вказане, наявне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, при проведенні даної спрощеної закупівлі персональних комп’ютерів на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) не оприлюднювалося.
По питанню 3
Закупівля здійснюється за рахунок коштів державного бюджету України за КПКВК 6641010 «Забезпечення діяльності Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України», за КЕКВ 2210 (2210.20 згідно класифікації видатків Держспецзв’язку). (Розрахунок до кошторису на 2025 рік додається).
По питанню 4
Невідповідність пропозицій учасників ФОП Івасюк А.В., ФОП Ковнер Ю.В. та ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» вимогам замовника в частині розміру клавіш клавіатури, розмір яких повинен бути не меншим за середній розмір основних літерних клавіш, встановлено за результатами порівняння технічних характеристик запропонованих учасниками клавіатур з технічними характеристиками цих клавіатур, які містяться в відкритих джерелах інформації, зокрема мережі інтернет