• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275

Завершена

529 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 646.00 UAH
Номер: 3f4aca0807854793b825ce5a982c72f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.06.2025 18:20 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2025 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-03-19-009833-a 19.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, o.v.zhytnyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляді пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Оголошення про проведення закупівлі від 19.03.2025 б/н, реєстр отриманих пропозицій від 31.03.2025, пропозиції ФОП «Івасюк Анна Вадимівна», ФОП «Ковнер Юрій Вікторович», ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протокол уповноваженої особи про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Івасюк Анна Вадимівна» від 04.04.2025 №20/1, протокол уповноваженої особи про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Ковнер Юрій Вікторович» від 04.04.2025 №20/2, протокол уповноваженої особи про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» від 04.04.2025 №20/3, протокол уповноваженої особи про визначення переможцем учасника ТОВ «ЮДІТРЕЙД» від 04.04.2025 №20/4 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.04.2025, договір від 21.04.2025 №15, пояснення та документи надані Замовником від 09.06.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ФОП «Івасюк Анна Вадимівна» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 №20/1), тендерну пропозицію відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 №20/2) та тендерну пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 №20/3) на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ФОП «Івасюк Анна Вадимівна», ФОП «Ковнер Юрій Вікторович» та ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» зазначених в протоколах від 04.04.2025 №20/1-№ 20/3, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем спрощеної закупівлі обрано - ТОВ «ЮДІТРЕЙД» з остаточною ціновою пропозицією 474 654,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 21.04.2025 №15.
Період усунення порушень: 17.06.2025 16:47 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2025 16:47

Запити/Пояснення