-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво свердловини
Тендерна пропозиція подається Учасниками українською мовою. В разі, якщо пропозиція Учасника подається іншою мовою ніж українська, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
2 665 778.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 657.78 UAH
мін. крок: 1% або 26 657.78 UAH
Номер:
e72e45bcd022446092113ab0e2cf4ac8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 16:43 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 № 41-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.04.2025 № 41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-03-19-005872-a, 19.03.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 21 Закону № 922, пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Техкомунбуд» (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-03-19-006463-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.03.2025 № 03/03/2025; перелік змін до тендерної документації оприлюднені 21.03.2025 о 12 год. 02 хв.; тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕХСЕРВІС ГРУП»; протокольне рішення уповноваженої особи від 03.04.2025 № 01/04/2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Грандкорт»; протокольне рішення уповноваженої особи від 03.04.2025 № 02/04/2025; повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2025; договір від 17.04.2025 № 111/КП на суму 2382584,91 грн, у тому числі ПДВ 397097,48 грн, укладений з ТОВ «Грандкорт»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 30.04.2025 та 07.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 26 Особливостей Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922 з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 21 Закону № 922 Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія а також кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Згідно сайту Шишацької територіальної громади Полтавської області Миргородського району https://shyshacka-gromada.gov.ua/dvadcyat-vosma-sesiya-19-51-44-09-02-2024/ та відповідно до рішення двадцять восьмої сесії восьмого скликання від 09.02.2024 Шишацької селищної ради Миргородського району Полтавської області «Про внесення змін до Програми «Питна вода Шишацької територіальної громади на 2023-2025 роки» додатку 1 «Напрями та обсяги фінансування Програми «Питна вода Шишацької територіальної громади на 2023-2025 роки» пункт 2 «Будівництво, реконструкція, капітальний ремонт артезіанських свердловин» підпункт 2 «Будівництво артезіанської свердловини в с.Чернишівка Шишацької селищної територіальної громади Полтавської області».
Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 19.03.2025 № 03/03/2025 (Розділ 1 «Загальні положення» підпункт 2.2. тендерної документації) містить інформацію про місцезнаходження замовника торгів: 38000, Україна, Полтавська обл., смт Шишаки, вул. Короленка, 7, тоді як підпункт 4.1. «назва предмета закупівлі» вказано «Нове будівництво свердловини по вул. Центральна в с. Чернишівка Миргородського району Полтавської області (Код ДК 021:2015: 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (021:2015:45262220-9 Буріння водних свердловин)» та підпункт 4.3. «Місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги» зазначено «Місце поставки: Місце виконання робіт: с. Чернишівка, Миргородського району, Полтавської обл.», що суперечить відомостям веб-порталу уповноваженого органу з питань публічних закупівель, а саме Оголошенню про проведення відкритих торгів UA-2025-03-19-005872-a, в якому зазначено місцезнаходження замовника та місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 38000, Україна, Полтавська область, смт. Шишаки, вул. Короленка, 7.
Згідно договору від 17.04.2025 № 111/КП, укладеного між КП «Техкомунбуд» та ТОВ «Грандкорт», а саме: Розділ 1. «Предмет договору» підпункт 1.2. встановлено Найменування робіт: Нове будівництво свердловини по вул. Центральна в с. Чернишівка Миргородського району Полтавської області (Код ДК 021:2015: 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (021:2015:45262220-9 Буріння водних свердловин). З урахуванням вищезазначеного, замовником в Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-03-19-005872-a не вказано місце виконання робіт чи надання послуг, чим порушено пункт 26 Особливостей та пункт 3 частини 2 статті 21 Закону № 922.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Так, Замовник в тендерній документації (пункт 2 Додатку 2 до тендерної документації) зазначив, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати посвідчення про проходження навчання посадових осіб і фахівців з питань охорони праці у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05 на штатних працівників учасника (не менше 3-ох), включаючи керівника.
На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «Грандкорт» в складі тендерної пропозиції надано витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 04-23 від 26.04.2023 та копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці на працівників ТОВ «Грандкорт». Проте, в наданому витязі з протоколу № 04-23 від 26.04.2023 та посвідченнях про перевірку знань з охорони праці на працівників відсутня інформація щодо проходження навчання посадових осіб і фахівців учасника з питань охорони праці у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05, як це передбачено вимогами тендерної документації.
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 07.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…1. Тендерною документацією, а саме додатком 2 табл. 1 п. 2 передбачено: «У складі пропозиції учасником надається посвідчення про проходження навчання посадових осіб і фахівців з питань охорони праці у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05 на штатних працівників учасника (не менше 3-ох), включаючи керівника». ТОВ «Грандкорт» у складі своєї пропозиції файл «2 Працівники» с. 8 надано витяг з протоколу №04-23 засідання комісії з питань охорони праці про проведення перевірки знань, у трьох працівників ТОВ «Грандкорт» (в тому числі керівника організації), в тому числі відповідно до НПАОП 0.00-4.12-05 та надано відповідні посвідчення с. 6-7. НПАОП 0.00-4.12-05 є Типовим положенням про порядок проведення навчання та перевірки знань з охорони праці. В посвідченнях працівників зазначені: Правила пожежної безпеки, Правила охорони праці під час експлуатації ЕОМ, Правила безпечної експлуатації електроустановок, Правила безпеки систем газопостачання, що є ближчими до практичного застосування, тому вважаємо, що вимога тендерної документації учасником ТОВ «Грандкорт» виконана…».
Отже, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Грандкорт» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Моніторингом питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення чинного законодавства, а саме: пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922.
Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей».
Абзацом першим статті 41 Закону № 922 передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону № 922, що до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва.
Так, між Замовником та ТОВ «Грандкорт» укладено договір від 17.04.2025 № 111/КП, предметом якого є «Нове будівництво свердловини по вул. Центральна в с. Чернишівка Миргородського району Полтавської області (Код ДК 021:2015: 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (021:2015:45262220-9 Буріння водних свердловин)» (далі – Договір).
Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником оприлюднено 18.04.2025 Договір та додатки до нього, які є невід’ємною частиною Договору: Додаток № 1 – Договірна ціна, Додаток № 2 – календарний графік виконання робіт (файл «Договір»).
Крім того, згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником 18.04.2025 не оприлюднено додатки до Договору, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни.
Так, абзацом третім частини першої статті 41 Закону № 922, визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством).
Абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону № 922, визначено, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Слід зазначити, що замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього лише у форматі PDF.
У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, органом державного фінансового контролю 28.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно не оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі з огляду на вимоги Положення № 835 та вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922.
На зазначений запит органу державного фінансового контролю Замовник 30.04.2025 надав пояснення, зокрема «…Порушення усунуто: договір та додатки до нього в машинозчитувальному форматі опубліковано...».
Відповідно до відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, в ході моніторингу Замовником оприлюднено Договір та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, зокрема у форматах для структурованих даних RTF (файли: «Договір роботи rtf», «Додаток 2 Календарний графік.rtf», «27_ДЦ_ДЦ_3rtf)(договірна ціна) 30.04.2025 (на 9-й робочий день з дня укладання Договору) та «27_ДЦ_ПВР.rtf» (Підсумкова відомість ресурсів) 30.04.2025 (на 9-й робочий день з дня укладання Договору), чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень:
14.05.2025 17:59 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 17:59
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
16/0042/2025/пр
Дата відкриття провадження:
19.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
16/0042/2025/пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення виявлені в процесі моніторингу, які можливо усунути, усунуті. Всі інші взяті до уваги і більше не допускатимуться. Посадовій особі винесено попередження про дисциплінарну відповідальність.
Дата публікації звіту:
19.05.2025 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
b3b294f7611348df84e614d9f9fb0468
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2025 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 665 778,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-005872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- З якої причини не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
350e8cb14d3c4c5d82d41c807a168470
Назва:
Надання інформації
Дата опублікування:
30.04.2025 09:45
Опис:
Документи на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість додано.
Порушення усунуто: договір та додатки до нього в машинозчитувальному форматі опубліковано.
Номер:
ee97d130947240f6b02e09a95d4b32e7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2025 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 665 778,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-005872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Грандкорт» на виконання вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, в частині підтвердження учасником кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме надання учасником у складі пропозиції посвідчення про проходження навчання посадових осіб і фахівців з питань охорони праці у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05. Так, на виконання цієї вимоги учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «2 Працівники.pdf», в якому, зокрема, містяться документи витяг з протоколу № 04-23 від 26.04.2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці на працівників ТОВ «Грандкорт». Проте, в наданому витязі з протоколу № 04-23 від 26.04.2023 та посвідченнях про перевірку знань з охорони праці на працівників відсутня інформація щодо проходження навчання посадових осіб і фахівців учасника з питань охорони праці у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05, як це передбачено вимогами тендерної документації. Поясніть вказане.
2. Замовником у підпункті 6 пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», зазначено, що «…В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції…». Поряд з цим, у додатку 6 до тендерної документації замовником, зазначено вимогу, «Подається у наведеному нижче вигляді лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VI які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі»». Поясніть вказану розбіжність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
41b6f79a9f2e4e26ad79e5746799f876
Назва:
Поясенення
Дата опублікування:
07.05.2025 09:39
Опис:
1. Тендерною документацією, а саме додатком 2 табл. 1 п. 2 передбачено: «У складі пропозиції учасником надається посвідчення про проходження навчання посадових осіб і фахівців з питань охорони праці у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05 на штатних працівників учасника (не менше 3-ох), включаючи керівника». ТОВ «Грандкорт» у складі своєї пропозиції файл «2 Працівники» с. 8 надано витяг з протоколу №04-23 засідання комісії з питань охорони праці про прведення перевірки знань, у трьох працівників ТОВ «Грандкорт» (в тому числі керівника організації), в тому числі відповідно до НПАОП 0.00-4.12-05 та надано відповідні посвідчення с. 6-7. НПАОП 0.00-4.12-05 є Типовим положенням про порядок поведення навчання та перевірки знань з охорони праці. В посвідченнях працівників зазначені: Правила пожежної безпеки, Правила охорони праці під час експлуатації ЕОМ, Правила безпечної експлуатації електроустановок, Правила безпеки систем газопостачання, що є ближчими до практичного застосування, тому вважаємо, що вимога тендерної документації учасником ТОВ «Грандкорт» виконана.
2. Замовником помилково завантажено Додаток 6. На жаль з технічних причин на даному етапі закупівлі помилку усунути неможливо. Зауваження прийнято до уваги і фахівець попереджений про подальше недопущення таких помилок.