-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія)
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
96428d6d5d594b0a9a1c513d438915bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-07-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
07.04.2025 11:16 - 29.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2025 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.04.2025 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-03-19-003406-a 19.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПМП «ЮСТАС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАЛУШАВТОДОР» КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.03.2025 року №26/06-03 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЮСТАС» (далі – ПМП «ЮСТАС»), вимога про усунення невідповідностей до 29.03 2025 року, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 31.03.2025 №42/06-03, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2025 року, договір на закупівлю товару від 07.04.2025 №66/25к (далі - Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 14.04.2025 та 23.04.2025 року.
Період усунення порушень:
24.04.2025 11:05 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2025 11:05
Запити/Пояснення
Номер:
6e5a270cc5a4414ab2d5c83b02495433
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.04.2025 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-003406-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати документальне підтвердження)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fbd424d1df3d41a596f61078034a6023
Назва:
відповідь Замовника
Дата опублікування:
14.04.2025 11:07
Опис:
Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, КП «Калушавтодор» надає наступні пояснення:
По першому питанню - КП «Калушавтодор» щорічно проводить ямковий ремонт доріг для чого, використовується бітумна емульсія ЕКШ-60, згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється відповідно до службової записки головного інженера Віктора МАСЛЯКА від 19 березня 2025 року та враховуючи ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови.
По другому питанню - Закупівля 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія) була здійснена відповідно до річного плану № 8 на 2025 рік, ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ про затвердження річного плану № 25/06-03 від 19.03.2024 року та на підставі кошторису на 2025 рік. Формувалась очікувана вартість закупівлі виходячи з
• аналізу останніх закупівель бітумної емульсії здійснених нашим підприємством у 2024 році (за номером ID: UA-2024-08-29-000819-a та номером ID: UA-2024-06-05-003125-a);
• згідно проведеного моніторингу цін на аналогічні закупівлі в системі Prozorro (за номерами ID: UA-2025-03-18-014132-a, UA-2025-03-18-013590-a, UA-2025-03-13-007166-a);
• взявши до уваги комерційні пропозиції:
1. прайс-лист № 2 від 05.03.2025 року Приватного малого Підприємства «Юстас»;
2. комерційна пропозиція № 107 від 06.03.2025 року ТОВ «ІЗОФАСТ»;
3. комерційна пропозиція № 01/05-03/25 від 05.03.2025 року ТОВ «ВІТ-УКРАЇНА»;
4. комерційна пропозиція № 99 від 04.03.2025 року ТОВ «ВП «СФЕРАІЗОЛ»
та відповідно було обрано середньо-оптимальну ціну.
Номер:
ce0966075a1f4d9b97d0c600fc94cbd5
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
18.04.2025 12:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бітумна емульсія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-003406-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник вказав, що учасник у складі тендерної попозиції повинен надати, зокрема: «Лист-гарантію в довільній формі. Учасник гарантує, що ціна, запропонована ним в пропозиції, враховує всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЮСТАС" те, що ним надано гарантійний лист від 24 березня №16, в якому відсутня інформація, що ціна, запропонована ним в пропозиції, враховує всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4327af367af743c0a1cc4f161fed6f3d
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
23.04.2025 17:26
Опис:
По питанню «Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЮСТАС" те, що ним надано гарантійний лист від 24 березня № 16, в якому відсутня інформація, що ціна, запропонована ним в пропозиції, враховує всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо?» повідомляю наступне:
Враховуючи, що Тендерною документацією по процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю «Бітумної емульсії», за кодом ДК 021:2015 (44110000-4) Конструкційні матеріали, затвердженої протоколом Уповноваженої особи від 19.03.2025р. № 26/06-03 Замовником не було встановлено чіткої форми для гарантійного листа, натомість Замовником передбачено надання Учасником гарантійного листа саме довільної форми, тому Учасник мав можливість викласти інформацію в гарантійному листі на власний розсуд.
В гарантійному листі Учасника від 24.03.2025р. № 16 міститься інформація, щодо формування ціни на товар, а також щодо врахування ним податків та зборів при складанні цінової пропозиції. Також при розгляді тендерної пропозиції Учасника Замовником враховано, що Учасник надав погоджений та підписаний проект договору, пунктом 3.2. якого передбачено наступне: «Ціна Товару визначається з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Продавцем, а також понесених Продавцем витрат на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором» та погоджену, підписану технічну специфікацію (додаток 2) від 24.03.25р. № 15, де пунктом 2 та підпунктом 3.1. передбачено наступне: «2. Ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, та усі інші витрати на доставку товару. Не врахована Учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення відвантажування Замовнику товару, що є предметом закупівлі, не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції, визначеній Учасником за результатами електронного аукціону.
3.1. Доставка товару здійснюється Постачальником за власний рахунок Замовнику партіями на склад, який знаходиться на вулиці Долинська 44 А, місто Калуш, Івано-Франківська область, 77300, Україна.»
Враховуючи наведене вище, завіривши підписом проект договору та технічну специфікацію Учасник погодив інформацію, яка містить у гарантійному листі.
Щодо врахування ціни на витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій, то Учасником в складі пропозиції надано лист від 24.03.2025 р. за вих. № 22 щодо ліцензування господарської діяльності.
Отож, вся інформація, яка вимагалась Замовником в гарантійному листі була надана Учасником, зокрема і в інших документах Тендерної пропозиції в повному обсязі.