-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на території ………….. ………………. ……… ……………. ….. ….. …….. .. . ………. ………. …… …………. ……. ….., розташованого за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, …. .. ……. ..»
Завершена
88 521 458.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 655 643.74 UAH
мін. крок: 3% або 2 655 643.74 UAH
Номер:
14ee4c6ea8664eb3a6b167054115a674
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-03-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2025 00:00
Період моніторингу:
03.09.2025 16:35 - 25.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.09.2025 45-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 03.09.2025
№ 45-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради UA-2025-03-18-007699-a 18.03.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, проекту договору та укладеного договору умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог, встановлених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди (усунуто самостійно замовником).
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації, проекту договору та укладеного договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2025 року № 34.07-01/15, роз’яснення до процедури, реєстр пропозицій від 03.04.2025, протокол розкриття, тендерна пропозиція: ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ» (далі - ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ»), вимога про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.04.2025 №34.07-01/20 про визнання переможця, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 05.04.2025, договір підряду від № 34.03-10/4 від 17.04.2025 на суму 88 219 121,62 грн. з урахуванням ПДВ, додаткова угода від 02.05.2025 року № 1 до Договору, додаткова угода від 30.05.2025 року № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління, надані через електронну систему закупівель від 09.09.2025, від 16.09.2025 та 17.09.2025 та від 23.09.2025.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з Постановою Кабінету України від 15.11.2024 № 1318 (далі – Постанова № 1318), Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання, передбачених на виконання кроків Плану, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пояснення від 09.09.2025, наданого на запит Управління, Замовником зазначено, що: «відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 р. № 221-р фінансування даної закупівлі передбачено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою. Зазначена субвенція входить до переліку бюджетних програм, у межах якого будуть виконуватися інвестиційні кроки Плану України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility. Фінансування здійснюється за рахунок бюджетної програми «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою», за кодом програмної класифікації видатків (КПКВ)– 2211810. Замовником було отримано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам, що спрямовується на реалізацію проектів на облаштування безпечних умов на території відповідного закладу відповідно до Постанови КМУ від 28 квітня 2023 р. № 419 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» зі змінами»
Розподіл коштів зазначеної дотації здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-03-18-007699-a поширюються умови Рамкової угоди.
Закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility, здійснюються у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, з урахуванням статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. При цьому вимоги Рамкової угоди поширюються на закупівлі, які здійснюються за видатками, що спрямовуються на виконання програм та заходів, передбачених Планом України.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів:
- Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником в тендерній документації, проекті договору (додаток до тендерної документації) та на момент укладання договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4 не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
На запит Управління з відповідного питання, Замовником надано відповідь від 17.09.2025, в якій зазначено, що: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно Протоколу затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-03-18-008680-a від 18.03.2025 року джерелами фінансування закупівлі UA-2025-03-18-007699-a є кошти державного бюджету (субвенція) та місцевого бюджету. Про фінансування зазначеного проєкту (предмету закупівлі) за інструментом Ukraine Facility Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради не було обізнано ані при плануванні закупівлі, ані при оголошенні тендеру і укладенні договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4.
Зміст договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4 при його укладенні відповідав статті 41 Закону. Після отримання від Управління освіти Краматорської міської ради, яке є балансоутримувачем будівлі …………… ……………….., та Донецької обласної державної адміністрації інформації про те, що фінансування даної закупівлі передбачено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою в обсязі 90 200,757 тис. грн., і що зазначена субвенція входить до переліку бюджетних програм, у межах якого будуть виконуватися інвестиційні кроки Плану України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility, Управління (Замовник) негайно уклало додаткову угоду № 1 від 02.05.2025 року та Додаткову угоду №2 від 30.05.2025 до договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4, в яких сторони врахували всі вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової Угоди, та узгодили всі питання, пов’язані з особливостями фінансування робіт згідно з інструментом Ukraine Facility».
Так, в ході моніторингу встановлено, що Замовником самостійно усунуто встановлене порушення стосовно врахування вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди, Додатковою угодою №1 від 02.05.2025 та Додатковою угодою №2 від 30.05.2025 внесені зміни до Договору підряду №34.03-10/4, які було оприлюднено в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.09.2025 12:06 - 11.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2025 12:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За наслідками розгляду висновку від 26.09.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-18-007699-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Управління або замовник) повідомляє про наступне.
Управління, як виконавчий орган Краматорської міської ради, в умовах воєнного стану у місті, забезпечує реалізацію політики та повноважень міської ради в галузі будівництва, реконструкції, реставрації, капітального, аварійного, поточного ремонту та демонтажу об'єктів житла, соціально-культурної сфери та комунального господарства, об’єктів дорожнього господарства, благоустрою, а також реалізацію повноважень з ліквідації наслідків воєнних дій (збройної агресії), надзвичайних ситуацій, терористичних актів. Управління діє у надскладних умовах, зумовлених реаліями воєнного часу. Спеціалісти Управління ефективно працюють, використовують продуктивні інструменти, запроваджують ефективні робочі процеси та оперативні заходи для досягнення цілей та завдань Управління.
Для виконання зобов’язання щодо недопущення в подальшому встановлених Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області порушень висновок ретельно опрацьовано.
З працівниками замовника було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та Переліку прийнятних країн щодо спеціальних механізмів фінансування за інструментом Ukraine Facility, а також постанови КМ України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility»,
листів Мінекономіки від 28.02.2025 № 3323-04/19127-07 «Щодо закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility» та від 04.09.2025 № 3702-04/59776-03 «Про забезпечення неухильного дотримання вимог Рамкової угоди», Операційні інструкції для одержувачів фінансування ЄС (щодо використання емблеми ЄС).
Спеціалісти Управління попереджені про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та необхідність безумовного дотримання вимог Рамкової угоди та всіх встановлених обмежень.
Уповноважена особа замовника надалі вчасно та ретельно слідкуватиме за змінами законодавства у сфері публічних закупівель, за правовими вимогами, інструкціями, протоколами, що проводяться в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility і застосовуватиме їх при здійсненні закупівель.
Управління повідомляє, що результати моніторингу закупівлі враховані і в подальшому порушення допущені не будуть.
Дата публікації звіту:
29.09.2025 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
fe5e9f2169e34e569d5a8de0bee6c7b7
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
04.09.2025 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт з будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-18-007699-a, очікуваною вартістю 88 521 458,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Прошу зазначити Постанови КМУ, згідно якої Замовником було отримано субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що спрямовується на реалізацію проектів на облаштування безпечних умов на території відповідного закладу?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1dc2625675a34375a0a621d8f94198cf
Назва:
Пояснення по суті мониторингу
Дата опублікування:
09.09.2025 12:58
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:9112-5046-9571-9280 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 162/24-ГАЛ від 17 вересня 2024 (додається в електронному вигляді), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №322 о/д від 19.09.2024 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на території ………….. ………………. ……… ……………. ….. ….. …….. .. . ………. ………. …… …………. ……. ….., розташованого за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, …. .. ……. ..», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275. Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту № 162/24-ГАЛ від 17 вересня 2024 – 95 730,425 тис. грн. Очікувана вартість предмета закупівлі – 88 521 458,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10 (окрім витрат на утилізацію сміття), 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, з ПДВ (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
2. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
З метою забезпечення виконання вимог п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, враховуючи відсутність у Замовника власного вебсайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (ID закупівлі: UA-2025-03-18-007699-a) було оприлюднено на веб-сайті Краматорської міської ради (як головного розпорядника бюджетних коштів) за адресою: https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням «Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266»).
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Фінансування здійснюється за рахунок бюджетної програми «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою», код програмної класифікації видатків – 2211810.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 р. № 221-р фінансування даної закупівлі передбачено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою в обсязі 90 200,757 тис. грн. Зазначена субвенція входить до переліку бюджетних програм, у межах якого будуть виконуватися інвестиційні кроки Плану України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (копія листа Донецької обласної державної адміністрації від 01.05.2025 №104/60-25 додається).
5. Прошу зазначити Постанови КМУ, згідно якої Замовником було отримано субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що спрямовується на реалізацію проектів на облаштування безпечних умов на території відповідного закладу?
Замовником було отримано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам, що спрямовується на реалізацію проектів на облаштування безпечних умов на території відповідного закладу відповідно до Постанови КМУ від 28 квітня 2023 р. № 419 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» зі змінами.
Номер:
da053396c6a94ed49b9386e193428e95
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт з будівництва захисної споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-18-007699-a, очікуваною вартістю 88 521 458,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питань:
Умовами п.3.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, згідно додатку «Технічне завдання».
Замовником в електронній системі завантажено файлі під назвою «Технічне завдання.pdf» За даними «Відомості ресурсів», що наведено у Технічному завданні замовника у розділі III «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» за позицією - 148 (+С1424-11615) зазначено такий матеріал, як Бетон С20/25,W6 у обсязі – 30,653 м3.
Учасником ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" у складі своєї тендерної пропозиції у файлі під назвою «5 1 ДЦ ч1.pdf» наведено «Пiдсумкову вiдомiсть ресурсiв» в якій у розділі III Будівельні матеріали, вироби і комплекти за позицією 67 (+С1424-11615) наведено Бетон С20/25,W6 у обсязі – 25,375 м3.
Також, учасником ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" у файлі під назвою «5 1 ДЦ ч2.pdf»наведено Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02, де у Роздiлі 1. «Колона К1-14шт. арк.2» у позиції 8 (С1424- 11615) наведено - Бетон С20/25,W6 у обсязі – 5,684 м3.
Також, даним учасником у файлі під назвою «5 6 Інформація про ціни на метеріальні ресурси.pdf» наведено Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва, де у позиції 24 наведено - Бетон С20/25,W6 у обсязі – 25,375 м3.
На підставі викладеного прошу обгрунтувати невідповідність щодо обсягів (кількості) Бетону С20/25,W6 установлених замовником в технічному завданні з наданою пропозицією учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8175921adb0048b79ed4e426924790dd
Назва:
Пояснення по суті моніторингу
Дата опублікування:
16.09.2025 14:01
Опис:
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва: п. 5.1 Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Замовником надано сформовану, відповідно до проєкту, відомість обсягів робіт, та підсумкову відомість ресурсів з використанням програмного комплексу АВК – 5. В свою чергу учасник для розрахунку ціни пропозиції також використовує програмний комплекс АВК-5.
В технічному завданні замовника у розділі III «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» за позицією - 148 (+С1424-11615) зазначено такий матеріал, як Бетон С20/25,W6 у обсязі – 30,653 м3 (зазначено без ціни відповідно до вимог Настанови).
Підрядник при формуванні ціни пропозиції визначив, що у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни поз. 67 Бетон С20/25,W6 (+С1424-11615) у обсязі – 25,375 м3 та поз. 586 «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм» (С1424-11624) обсягом - 5,278 м3.
Відповідно до інформації в таблиці розрахункових значень опору бетону (додається окремим файлом «Додаток до пояснення») Бетон С20/25 та Бетон В 25 – це однаковий матеріал (еквівалент назви), тому загальна кількість бетону вищенаведеної марки - 30,653 м3 (25,375 м3 + 5,278 м3), що відповідає вимогам «Технічного завдання». Зазначаємо що учасником у файлі під назвою «5 6 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf» наведено Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва, де у позиції 24 наведено - Бетон С20/25,W6 у обсязі – 25,375 м3, а у позиції 543 - «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм» (С1424-11624) обсягом - 5,278 м3
Учасником ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" у файлі під назвою «5 1 ДЦ ч2.pdf» наведено Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02, де у Розділі 1. «Колона К1-14шт. арк.2» у позиції 8 (С1424- 11615) наведено - Бетон С20/25,W6 у обсязі – 5,684 м3 – даний обсяг бетону відображений у підсумковій відомості ресурсів у загальному обсягу матеріалу Бетон С20/25,W6 – 25,375 м3. Підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни об’єднує всі матеріали за локальними кошторисами.
Номер:
1705ae10bca54bf391279cbd9ef52523
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
12.09.2025 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт з будівництва захисної споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-18-007699-a, очікуваною вартістю 88 521 458,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати інформацію з посиланням на пункти тендерної документації та проекту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту іі. та iii. пункту 5 статті 7, пункту 11 статті 9, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.
2. Прошу надати інформацію стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи, що завантажена у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва (файл «5 6 Інформація про ціни на метеріальні ресурси.pdf»), містить матеріали за позиціями 742,766, країною походження яких зазначено США, що не входить до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради(ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https:// www.sanctionsmap.eu/#/main?
3. На виконання вимог «Технічного завдання», в якому наведено «Відомість ресурсів» до тендерної документації замовника, учасником ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" у складі тендерної пропозиції надана Підсумкова відомість ресурсів (файл «5 1 ДЦ ч1.pdf»), яка містить у розділі ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» найменування матеріального ресурсу, що не передбачено даними вказаними у Технічному завданні («Відомість ресурсів») щодо предмету закупівлі, зокрема: позиція - 586(С1424-11624) - Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм у кількості - 5,278 м3.
З огляду на викладене прошу пояснити, яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ» вимогам Технічного завдання?
4. Умовами «Технічного завдання» замовника, в якому наведено «Відомість обсягів робіт» (Локальний кошторис 02-01-010 на водопостачання та каналізацію) «Роздiлу 1. Обладнання» за позицією 304 - передбачено Установлення насосів у кількості 3 штук. На виконання вимог Учасником ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ» у складі тендерної пропозиції надано у (файлі «5 1 ДЦ ч3.pdf») Дефектний акт на капітальний ремонт водопостачання та каналізацію з Умовами виконання робіт, який у позиції - 8 містить Установлення насосів у кількості 3 штук. Відповідна інформація щодо установлення насосів у кількості 3-х штук міститься в наданому ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ», як переможцем (файлі «5 1 ДЦ ч3.pdf») та наведено у позиції - 26 (КБ18-13-1) «Локального кошторису на будівельні роботи «02-01-010» до укладеного договору від 17.04.2025 №34.03-10/04. Поряд з цим, умовами Додатку №11 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено щодо Інформації про ціни на матеріальні, згідно з Додатком до Договору №5, відповідно до вимог п.1 ст. 41 Закону.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію щодо відсутності в наданій ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ Інформації про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва та Додатку №5 до укладеного договору №34.03-10/04 інформації щодо вказаних насосів із зазначенням одиниці виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування, заготівельно-складських витрат та країни походження товару, як це передбачено умовами Додатку №11 тендерної документації та вимог п.1 ст. 41 Закону?
5. Прошу надати інформацію щодо стану взаєморозрахунків між обома сторонами за укладеним договором від 17.04.2025 №34.03-10/04 з наданням підтверджуючих документів, шляхом завантаження їх через електронну систему закупівель?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
145415480d5348f686e94190d115bf39
Назва:
Пояснення по суті моніторингу
Дата опублікування:
17.09.2025 13:00
Опис:
1. Прошу надати інформацію з посиланням на пункти тендерної документації та проекту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту іі. та iii. пункту 5 статті 7, пункту 11 статті 9, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.
1.Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості), закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно Протоколу затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-03-18-008680-a від 18.03.2025 року джерелами фінансування закупівлі UA-2025-03-18-007699-a є кошти державного бюджету (субвенція) та місцевого бюджету.
Про фінансування зазначеного проєкту (предмету закупівлі) за інструментом Ukraine Facility Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради не було обізнано ані при плануванні закупівлі, ані при оголошенні тендеру і укладенні договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4.
Відтак, процедура закупівлі була проведена у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Тендерна документація була підготовлена згідно з вимогами статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Зміст договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4 при його укладенні відповідав статті 41 Закону.
Після отримання від Управління освіти Краматорської міської ради, яке є балансоутримувачем будівлі …………… ………………. ……… ……………. ….. ….. ……. .. . ………. ………. …… …………. ……. ….., та Донецької обласної державної адміністрації інформації про те, що фінансування даної закупівлі передбачено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою в обсязі 90 200,757 тис. грн., і що зазначена субвенція входить до переліку бюджетних програм, у межах якого будуть виконуватися інвестиційні кроки Плану України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility, Управління (Замовник) негайно уклало додаткову угоду № 1 від 02.05.2025 року до договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4, в якій сторони врахували всі вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової Угоди, та узгодили всі питання, пов’язані з особливостями фінансування робіт згідно з інструментом Ukraine Facility. Отже, зміст договору з урахуванням додаткової угоди № 1 у повній мірі відповідає чинному законодавству України, в тому числі враховує всі вимоги Рамкової угоди.
За таких обставин, тендерна документація та проєкт договору не містять пунктів стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, встановлених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди, з огляду на відсутність у Управління інформації про фінансування зазначеного проєкту (предмету закупівлі) за інструментом Ukraine Facility на етапі проведення закупівлі і укладення договору.
Проте після отримання такої інформації Управлінням, сторони договору від 17.04.2025 № 34.03-10/4 негайно привели його умови у відповідність зі статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди, що свідчить про наявність у договорі всіх вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
2. Прошу надати інформацію стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи, що завантажена у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва (файл «5 6 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf»), містить матеріали за позиціями 742,766, країною походження яких зазначено США, що не входить до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради(ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https:// www.sanctionsmap.eu/#/main?
Як вже було зазначено раніше, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради не було обізнано про фінансування зазначеного проєкту (предмету закупівлі) за інструментом Ukraine Facility. Тому були відсутні підстави для відхилення завантаженої у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" інформації про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва (файл «5 6 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf»), з матеріалами по позиціям 742, 766, країною походження яких зазначено «США».
Після отримання інформації про те, що фінансування даної закупівлі передбачено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту, і що зазначена субвенція входить до переліку бюджетних програм, у межах якого будуть виконуватися інвестиційні кроки Плану України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility, Управління після узгодження з підрядником уклало додаткову угоду № 2 від 30.05.2025 року до договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4, пунктом 7 якою сторони передбачили внесення змін до Додатку 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору («У стовпчику 8 «Країна походження товару» рядків 742 та 766 слово «США» замінити на «Латвія»).
Отже, сторонами договору підряду від 17.04.2025 № 34.03-10/4 (в редакції додаткової угоди № 2 від 30.05.2025) дотримано всі вимоги в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн.
3. На виконання вимог «Технічного завдання», в якому наведено «Відомість ресурсів» до тендерної документації замовника, учасником ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" у складі тендерної пропозиції надана Підсумкова відомість ресурсів (файл «5 1 ДЦ ч1.pdf»), яка містить у розділі ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» найменування матеріального ресурсу, що не передбачено даними вказаними у Технічному завданні («Відомість ресурсів») щодо предмету закупівлі, зокрема: позиція - 586(С1424-11624) - Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм у кількості - 5,278 м3. З огляду на викладене прошу пояснити, яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ» вимогам Технічного завдання?
В технічному завданні замовника у розділі III «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» за позицією - 148 (+С1424-11615) зазначено такий матеріал, як Бетон С20/25,W6 у обсязі – 30,653 м3 (зазначено без ціни відповідно до вимог Настанови). Підрядник при формуванні ціни пропозиції визначив, що у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни поз. 67 Бетон С20/25,W6 (+С1424-11615) у обсязі – 25,375 м3 та поз.586 «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм» (С1424-11624) обсягом - 5,278 м3.
Відповідно інформації щодо класифікації бетону на стиск Бетон С20/25 та Бетон В 25 – це однаковий матеріал (еквівалент назви), тому загальна кількість бетону вищенаведеної марки - 30,653 м3 (25,375 м3 + 5,278 м3), що відповідає вимогам технічного завдання. Зазначені матеріали наявні у підсумковій відомості ресурсів Учасника з відмінною відпускною ціною, у файлі під назвою «5 6 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf» наведена інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва, де у позиції 24 наведено - Бетон С20/25,W6 у обсязі – 25,375 м3, а у позиції 543 - «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм» (С1424-11624) обсягом - 5,278 м3.
4. Умовами «Технічного завдання» замовника, в якому наведено «Відомість обсягів робіт» (Локальний кошторис 02-01-010 на водопостачання та каналізацію) «Роздiлу 1. Обладнання» за позицією 304 - передбачено Установлення насосів у кількості 3 штук. На виконання вимог Учасником ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ» у складі тендерної пропозиції надано у (файлі «5 1 ДЦ ч3.pdf») Дефектний акт на капітальний ремонт водопостачання та каналізацію з Умовами виконання робіт, який у позиції - 8 містить Установлення насосів у кількості 3 штук. Відповідна інформація щодо установлення насосів у кількості 3-х штук міститься в наданому ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ», як переможцем (файлі «5 1 ДЦ ч3.pdf») та наведено у позиції - 26 (КБ18-13-1) «Локального кошторису на будівельні роботи «02-01-010» до укладеного договору від 17.04.2025 №34.03-10/04. Поряд з цим, умовами Додатку №11 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено щодо Інформації про ціни на матеріальні, згідно з Додатком до Договору №5, відповідно до вимог п.1 ст. 41 Закону. Враховуючи викладене, прошу надати інформацію щодо відсутності в наданій ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ Інформації про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва та Додатку №5 до укладеного договору №34.03-10/04 інформації щодо вказаних насосів із зазначенням одиниці виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування, заготівельно-складських витрат та країни походження товару, як це передбачено умовами Додатку №11 тендерної документації та вимог п.1 ст. 41 Закону?
Умовами «Технічного завдання» замовника, в якому наведено «Відомість обсягів робіт» (Локальний кошторис 02-01-010 на водопостачання та каналізацію) «Роздiлу 1. Обладнання» за позицією 304 - передбачено Установлення насосів у кількості 3 штук. Учасником ПП «БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ» у складі тендерної пропозиції надано у (файлі «5 2 ДЦ ч3.pdf») Локальний кошторис 02-01-010 наведено поз. 26 КБ18-13-1 «Установлення насосів» у кількості 3шт., поз. 27 (С130-345 варіант 2) - Каналізаційна станція SOLOLIFT2 WC-3 0. 6кВт – у кількості 1 шт; поз. 28 (С130-345 варіант 3) - Каналізаційна станція PEDROLLO SAR 100- TRm 1.1 - у кількості 1 шт; поз. 29 (С130-345варіант 6) Насосна станція Wilo 1300Вт HWJ 401 EM 60L - у кількості 1 шт. У складі тендерної пропозиції передбачено щодо «Інформації про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва», згідно з Додатком до Договору №5 (5 6 Інформація про ціни на матеріальні ресурси) п. 246 Каналізаційна станція PEDROLLO SAR 100-TRm 1.1 – у кількості шт 1; п. 247 Каналізаційна станція SOLOLIFT2 WC-3 0.6кВт – у кількості штук 1; п. 377 Насосна станція Wilo 1300Вт HWJ 401 EM 60L – у кількості штук 1. Відповідно до вимог п.1 ст. 41 Закону, у Додатку №5 до укладеного договору №34.03-10/04 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва» інформація щодо вказаних насосів із зазначенням одиниці виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування, заготівельно-складських витрат та країни походження товару зазначена у п. 246 Каналізаційна станція PEDROLLO SAR 100-TRm 1.1 – у кількості шт 1; п. 247 Каналізаційна станція SOLOLIFT2 WC-3 0.6кВт – у кількості штук 1; п. 377 Насосна стнція Wilo 1300Вт HWJ 401 EM 60L – у кількості штук 1.
5. Прошу надати інформацію щодо стану взаєморозрахунків між обома сторонами за укладеним договором від 17.04.2025 №34.03-10/04 з наданням підтверджуючих документів, шляхом завантаження їх через електронну систему закупівель?
Інформація щодо стану взаєморозрахунків між ПП БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ та Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради по об’єкту: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на території ………….. ………………. ……… ……………. …………. ….. ………….. ……… …., розташованого за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, …. .. ……. ..». договір №34.03-10/4від 17.04.2025 (скановані оригінали підтверджуючих документів додаються в електронному вигляді):
1) рахунок №000206 на часткову попередню оплату на суму 2 422 203,91 грн., сплачено 25.04.2025 року (платіжна інструкція №1 від 25.04.2025) суму 2 422 203,91 грн.;
2) рахунок №000207 на часткову попередню оплату на суму 9 020 076,00 грн., сплачено 16.05.2025 року (платіжна інструкція №1 від 16.05.2025) суму 9 020 076,00 грн.;
3) акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-2в) від 05.06.2025р. на суму 1 988 752,17 грн., сплачено 06.06.2025 року (платіжна інструкція №2 від 05.06.2025) суму 1 988 752,17 грн.;
4) акт №2 приймання виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-2в) від 17.06.2025р. на загальну суму 18 243 892,61 грн., у т. ч. часткове закриття попередньої оплати на суму 2 422 203,91грн., та оплата за виконані роботи 15 821 688,70 грн. сплачено 19.06.2025 року (платіжна інструкція №4 від 18.06.2025);
5) акт №3 приймання виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-2в) від 16.07.2025р. на суму 10 702 234,42 грн., ., у т. ч. часткове закриття попередньої оплати на суму 5 351 117,21грн., та оплата за виконані роботи 5 351 117,21 грн. сплачено 18.07.2025 року (платіжна інструкція №6 від 16.07.2025);
6) акт №4 приймання виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-2в) від 05.08.2025р. на суму 1 679 269,80 грн., закриття частини передплати на суму 1 679 269,80грн;
7) акт №5 приймання виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-2в) від 11.08.2025р. на суму 1 997 136,07 грн., у т. ч. часткове закриття попередньої оплати на суму 989 688,99грн.,та оплата за виконані роботи 7 447,08грн. сплачено 12.08.2025 року (платіжна інструкція №13 від 11.08.2025);
8) акт №6 приймання виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-2в) від 13.08.2025р. на суму 7 663 739,29 грн., сплачено 14.08.2025 року (платіжна інструкція №14 від 13.08.2025) суму 7 663 739,29 грн.;
9) акт №7 приймання виконаних будівельних робіт (Форма №КБ-2в) від 22.08.2025р. на суму 5 937 594,41 грн., сплачено 26.08.2025 року (платіжна інструкція №17 від 25.08.2025) суму 5 937 594,41 грн.
Станом на 15.09.2025 року отримано від ПП БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ актів приймання виконаних будівельних робіт на суму 48 212 618,77 грн., сплачено Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради 48 212 618,77 грн.
Номер:
b654ee674b5d477a8aa8f2c61eaef6d3
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
18.09.2025 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт з будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-18-007699-a, очікуваною вартістю 88 521 458,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу зазначити номера позицій в локальних кошторисах учасника ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" наданих на виконання робіт за предметом закупівлі, в яких зазначено щодо використання «Бетону С20/25,W6» та «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм» у загальній кількості - 30,653м3, як це передбачено умовами Технічного завдання Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
42860595a39f4fcdb0e17d61d0eb4d0b
Назва:
Пояснення по суті моніторингу
Дата опублікування:
23.09.2025 11:55
Опис:
Технічним завдання Замовника передбачено використання Бетону С20/25,W6 в обсязі – 30,653 м3 за такими позиціями локальних кошторисів (Додаток 1 до пояснення):
Локальний кошторис 02-01-02: на конструкції залізобетонні, поз.8 (враховано матеріал винесений за позицію локального кошторису для врахування для виконання роботи у поз. 20 Технічного завдання Замовника) «Укладання бетонної суміші в конструкції баддями: колони і стояки рам при найменшій стороні поперечного перерізу понад 300 мм до 500 мм» обсягом 5,684 м3»;
Локальний кошторис 02-01-03: поз.7 «Улаштування залізобетонних підпірних стін і стін підвалів висотою до 3 м, товщиною до 300 мм /С20/25,W6, F75/» (поз.163 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт); поз.8 «Улаштування перекриттів /С20/25, W6, F75/ бетон важкий В 25 (М 350), крупнiсть заповнювача 20-40мм (поз.164 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт); поз.28 «Улаштування залізобетонних підпірних стін і стін підвалів висотою до 3 м, товщиною до 300 мм /С20/25, W6, F75/» (поз.178 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт); поз.29 «Улаштування перекриттів /С20/25, W6, F75/ бетон важкий В 25 (М 350), крупнiсть заповнювача 20-40мм» (поз.179 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт);
Локальний кошторис 07-01-01: поз.3 «Улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских /бетон важкий В 25 (М350), крупнiсть заповнювача 10-20 мм/ /бетон важкий В 25 (М350), крупнiсть заповнювача 10-20 мм/» (поз.458 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт).
В локальних кошторисах учасника ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" наданих на виконання робіт за предметом закупівлі позиції використання Бетону С20/25,W6 враховані наступним чином (Додаток 2 до пояснення; Додаток 3 до пояснення):
Локальний кошторис 02-01-02: на конструкції залізобетонні, поз.8 (враховано матеріал винесений за позицію локального кошторису для врахування для виконання роботи у поз.20 Технічного завдання Замовника) «Укладання бетонної суміші в конструкції баддями: колони і стояки рам при найменшій стороні поперечного перерізу понад 300 мм до 500 мм» обсягом 5,684 м3» (Файл 5 2 ДЦ ч2.pdf –Документи пропозиції учасника);
Локальний кошторис 02-01-03: поз.7 «Улаштування залізобетонних підпірних стін і стін підвалів висотою до 3 м, товщиною до 300 мм /С20/25,W6, F75/» (поз.163 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт); поз.8 «Улаштування перекриттів /С20/25, W6, F75/ бетон важкий В 25 (М 350), крупнiсть заповнювача 20-40мм (поз.164 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт) (Файл 5 2 ДЦ ч2.pdf –Документи пропозиції учасника); поз.28 «Улаштування залізобетонних підпірних стін і стін підвалів висотою до 3 м, товщиною до 300 мм /С20/25, W6, F75/» (поз.178 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт) (Файл 5 2 ДЦ ч2.pdf –Документи пропозиції учасника); поз.29 «Улаштування перекриттів /С20/25, W6, F75/ бетон важкий В 25 (М 350), крупнiсть заповнювача 20-40мм» (поз.179 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт) (Файл 5 2 ДЦ ч2.pdf –Документи пропозиції учасника);
Локальний кошторис 07-01-01: поз.3 «Улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских /бетон важкий В 25 (М350), крупнiсть заповнювача 10-20 мм/ /бетон важкий В 25 (М350), крупнiсть заповнювача 10-20 мм/» (поз.458 Технічного завдання Замовника; матеріал враховано у складі позиції для виконання робіт) (Файл 5 3 ДЦ ч4.pdf –Документи пропозиції учасника).