-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення Ліцею №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради за адресою : м. Львів, вул. Кокорудза,9
Торги відмінено
1 206 941.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 034.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 034.71 UAH
Номер:
3a64486dc5714202931a715153daee6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2025 00:00
Період моніторингу:
08.04.2025 18:19 - 30.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2025 № 105
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 № 105.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-18-007675-a, 18.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм пунктів 3 та 28 особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС БУД» встановлено порушення вимог пунктів з та 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-18-005084-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.03.2025 №18/ВТ; тендерну пропозицію ТОВ «ІМЕКС БУД»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ІМЕКС БУД» як переможцем тендеру документи; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю; оприлюднену Замовником під час моніторингу інформацію про відміну процедури закупівлі (протокольне рішення уповноваженої особи від 15.04.2025).
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), постановлено забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
У наданому під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, поясненні Замовником вказано посилання: http://school5.lviv.sch.in.ua/pro_shkolu/predmeti_tendernih_zakupivelj/державні закупівлі.
Водночас, аналізом інформації за наданим Замовником посиланням щодо оприлюднення обґрунтування технічних і якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщеного на сайті Замовника (вкладка «Головна – Інформаційна відкритість – Предмети тендерних закупівель», файл «Обгрунтування_Поточний ремонт ліцею.pdf») встановлено, що відповідний документ з обгрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2025-03-18-007675-a, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі створено 28.03.2025 (у вкладці «властивості документа» вказано дату створення документа – 28.03.2025).
При цьому, оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-03-18-007675-a оприлюднено 18.03.2025.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Зокрема, відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до положень пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Моніторингом встановлено, що предметом досліджуваної процедури закупівлі є послуги з поточного ремонту приміщення. При цьому, у Додатку 2 (Технічна специфікація) тендерної документації визначено конкретні види робіт, зокрема: розбирання дерев'яних плінтусів, улаштування каркасу підвісних стель, обшивання каркасних стін плитами деревноволокнистими твердими, розбирання покриттів підлог з щитового паркету, заміна окремих дощок у підлогах, установлення поручнів на сходових площадок, улаштування каркасу підвісних стель, обклеювання склотканиною стін в один шар, безпіщане накриття поверхонь стін, тощо.
Водночас, у пункті 1.2. розділу 1 (Кваліфікаційні критерії) Додатку 1 до тендерної документації при визначені вимог, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником визначено, що аналогічним договором є договір, який є повністю виконаний по поточному ремонту санвузла.
З врахуванням вищенаведеного, тендерну документацію Замовника складено з порушенням норм пункту 28 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, що у тексті тендерної документації при визначенні кваліфікаційного критерію була допущена технічна помилка: замість «поточний ремонт приміщень», як це відповідає фактичному предмету закупівлі, було зазначено «поточний ремонт санвузлів», наданий учасником аналогічний договір стосується поточного ремонту приміщень, що відповідає предмету закупівлі, з врахуванням чого такий договір був визнаний таким, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним вимогам.
Моніторингом також встановлено, що за умовами пункту 4.5 розділу 4 (Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників) Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації Замовника пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис керівника або особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагають згідно п.п. 4.1. п. 4 цього Додатку. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали, посада особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа), у випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерну про-позицію буде відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, зазначено, що ним було перевірено КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за відповідним посиланням, під час перевірки КЕП відображались прізвище, ініціали, посада особи, уповноваженої особи на підписання пропозиції (власника).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного ТОВ «ІМЕКС БУД» електронного підпису на його тендерну пропозицію (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на неї накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи учасника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону №2155-VIII не є кваліфікованим електронним підписом, чим недотримано умов пункту 4.5 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
У пункті 3.3. розділу 3 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації Замовника вимагається надання учасником у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я учасника акредитованим центром сертифікації.
Водночас, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС БУД» надано сертифікат відповідності на систему ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» (файл «3.3.3.1 ISO 14001.pdf»).
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС БУД» не враховано вищевказаних невідповідностей у тендерній пропозиції учасника та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності шляхом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС БУД» встановлено, що у складі пропозиції було надано сертифікат системи екологічного управління, у той час як вимогами тендерної документації Замовника передбачалося надання сертифіката системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, оскільки виправлення цієї невідповідності передбачало б подання нового документа, що виходить за межі виправлення технічних або формальних помилок, передбачених пунктом 43 Особливостей №1178, учаснику не було надано можливість усунути цю невідповідність.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим, у наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що, враховуючи всі невідповідності, що стосуються процедури закупівлі UA-2025-03-18-007675-a в цілому, і з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, уповноваженою особою було прийнято рішення відмінити закупівлю, яка оформлена відповідним протоколом і завантажена в інформаційно – телекомунікаційну систему «ProZorro».
Так, під час моніторингу уповноваженою особою Замовника прийнято рішення (протокол від 15.04.2025) про відміну процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Період усунення порушень:
25.04.2025 11:30 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 11:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунено шляхом відміни торгів (протокол від 15.04.2025)
Дата публікації:
30.05.2025 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
4bf6ae43d44c4f12885613a9d1df9cd2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2025 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-18-007675-a, яка проводилась Ліцеєм №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У пункті 4.5 Додатку 1 тендерної документації Замовника пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис керівника або особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагають згідно п.п. 4.1. п. 4 цього Додатку. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали, посада особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерну про-позицію буде відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Проте, пропозиція учасника ТОВ «ІМЕКС БУД» під час перевірки за посиланням: https://czo.gov.ua/verify накладеного підпису, видно що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити причини не надання учаснику ТОВ «ІМЕКС БУД» 24 год. на вищевказані невідповідності.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
25af9e4ca31947f99da8237bd41daa3e
Назва:
Пояснення про надання запиту
Дата опублікування:
14.04.2025 13:22
Опис:
На ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані замовником відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Дефектному акті на поточний ремонт приміщення Ліцею №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради за адресою : м. Львів, вул. Кокорудза,9 (UA-2025-03-18-007675-a) (Додаток № 2 до тендерної документації).
Також повідомляємо наступне: Замовником було визначено очікувану вартість на підставі комерційних пропозицій , а саме від Товариства з обмеженою відповідальністю «Гал Кабель Трейд» , який надав свою цінову пропозицію на поточний ремонт приміщення Ліцею №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради за адресою : м. Львів, вул. Кокорудза,9 з очікуваною вартістю 1 3069 876 грн,00 коп., а також була надіслана комерційна пропозиція від Товариства з обмеженою відповідальністю « Виробнича фірма «Західенергоремонт» на поточний ремонт приміщення Ліцею №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради за адресою : м. Львів, вул. Кокорудза,9 з очікуваною вартістю – 1 316834 грн,00 коп., і отримано пропозицію від Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕКС БУД» на поточний ремонт приміщення Ліцею №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради за адресою : м. Львів, вул. Кокорудза,9 з очікуваною вартістю – 1 206941 грн 83 коп.
2. Посилання на сторінку веб- сайту щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі , яке оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), розміщене за посиланням:
http://school5.lviv.sch.in.ua/pro_shkolu/predmeti_tendernih_zakupivelj/ державні закупівлі.
3. Замовником було перевірено КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за відповідним посиланням, під час перевірки КЕП відображались прізвище, ініціали, посада особи , уповноваженої особи на підписання пропозиції.( власника ключа)
Додатки:
1. Комерційні пропозиції
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Номер:
69652b8552704dd2b8e0065a749423eb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2025 18:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-18-007675-a, яка проводилась Ліцеєм №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
У пункті 3.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовника вимагається надання учасником у складі тендерної пропозиції копії, чинного сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я учасника акредитованим центром сертифікації.
Водночас, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС БУД» надано сертифікат відповідності на систему ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» (файл «3.3.3.1 ISO 14001.pdf»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обгрунтовану інформацію про причини та підстави не застосування норм пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІМЕКС БУД» та не надано вказаному учаснику можливості виправити невідповідність у його тендерній пропозиції в частині наданого сертифікату.
Предметом досліджуваної процедури закупівлі є послуги з поточного ремонту приміщення.
У Додатку №2 (Технічна специфікація) визначено конкретні види робіт, зокрема: розбирання дерев'яних плінтусів, обшивання каркасних стін плитами, установлення поручнів на сходових площадок, улаштування каркасу підвісних стель, обклеювання склотканиною стін в один шар, безпіщане накриття поверхонь стін, тощо.
Водночас, у пункті 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником при визначені вимог, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) визначено, що аналогічним договором є договір, який є повністю виконаний по поточному ремонту санвузла.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати обгрунтовану інформацію, щодо визначення Замовником, як аналогічним договором є договір, який є повністю виконаний по поточному ремонту санвузла, а також зазначити, яким документом учасником підтверджено відповідність кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» саме, щодо наявності аналогічного договору з поточного ремонту санвузла (із зазначенням назви файлу у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІМЕКС БУД»).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
00f7472a1fd84d4fb8a4f3c59a04e1f6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.04.2025 23:50
Опис:
Пояснення на запит щодо надання інформації про результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС БУД»
Відповідно до запиту про надання пояснень у межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-18-0087675-a, повідомляємо наступне.
1. Щодо сертифіката системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКС БУД» встановлено, що у складі пропозиції було надано сертифікат системи екологічного управління, у той час як вимогами тендерної документації Замовника передбачалося надання сертифіката системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015.Оскільки виправлення цієї невідповідності передбачало б подання нового документа, що виходить за межі виправлення технічних або формальних помилок, передбачених пунктом 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178, учаснику не було надано можливість усунути цю невідповідність.
2. Щодо аналогічного договору для підтвердження кваліфікаційного критерію.
У тексті тендерної документації Замовника при визначенні кваліфікаційного критерію була допущена технічна помилка: замість «поточний ремонт приміщень», як це відповідає фактичному предмету закупівлі, було зазначено «поточний ремонт санвузлів».
Наданий учасником договір стосується поточного ремонту приміщень, що відповідає предмету закупівлі. Враховуючи цю обставину, договір був визнаний таким, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним вимогам.
Разом з тим, враховуючи всі невідповідності, що стосуються закупівлі за предметом Поточний ремонт приміщення Ліцею №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради за адресою : м. Львів, вул. Кокорудза,9 (ID: UA-2025-03-18-0087675-a) в цілому, і з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, уповноваженою особою було прийнято рішення відмінити закупівлю, яка оформлена відповідним протоколом і завантажена в інформаційно – телекомунікаційну систему «ProZorro»