• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення проектно – кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини приміщень 9 поверху блоків В, Г та Д відділення кістково-гнійної хірургії КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи" на вул. Івасюка, 31 у м. Винники

Обсяг виконання робіт: 1 робота, згідно Технічної специфікації (розділу 7 Додатку № 1).

Завершена

2 740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 700.00 UAH
Номер: ddf0ddf5136f4b648cefd74bbd2b041f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.05.2025 17:11 - 04.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 №145 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 13.05.2025 №145. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-18-006169-a, 18.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, z.v.atamanchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 26 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій, надання переможцем тендеру документів Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-18-005888-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 16.04.2025 (щодо кваліфікації тендерної пропозиції ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ» та визначення його переможцем) та від 28.04.2025 (щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.05.2025 (щодо кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ»); тендерну пропозицію ТОВ «ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ» як переможцем тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 26.05.2025 17:48 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2025 17:48

Запити/Пояснення