-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Екскаватори гусеничні (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
Завершена
31 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 155 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 155 500.00 UAH
Номер:
9b56cee35ffd4182864680a029594864
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000149
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:19 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2025-03-18-003765-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» та ТОВ «Констракшн Машинери», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі (далі - Оголошення), затверджене рішенням уповноваженої особи військової частини Т0110 (далі – Замовник) від 18.03.2025 № 68 (зі змінами), реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинери» (далі – ТОВ «Констракшн Машинери»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.04.2025 № 102, вимога про усунення невідповідностей до 05.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 № 125, повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) від 17.04.2025 № 27/109 на суму 31 099 999,92 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 25.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.05.2025 14:08 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 14:08
Запити/Пояснення
Номер:
5226ed46b9424ae4bf4380baa7d857f1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі екскаваторів гусеничних (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-18-003765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a0539b36afbc4c11b81c659a9b841d97
Назва:
Пояснення на виконання запиту Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
25.04.2025 15:09
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Для проведення аналізу ринку щодо цін на товар було проведено пошук потенційних постачальників екскаваторів гусеничних в мережі Інтернет (додаток 1). Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі:
https://cml.ua/catalog/budivelna-tekhnika/husenychni-ekskavatory/
https://auto.ria.com/uk/search/?indexName=auto,order_auto,newauto_search&body.id[0]=332&brand.id[0]=1590&year[0].gte=2025&categories.main.id=4&price.currency=1&abroad.not=0&custom.not=1&size=20
https://hydromarket.com.ua/ua/g71984952-ekskavatory-jsb?csbss4=39954640
https:// tdc.ua/spectehnika/ekskavatory-gusenychni
Також було отримано комерційні пропозиції від потенційного постачальника екскаваторів гусеничних, з яким в минулому вже була співпраця щодо поставки техніки, її ремонту та післягарантійного обслуговування (додатки 2-3). Ініціатором закупівлі проаналізовано технічні та якісні характеристики запропонованих екскаваторів гусеничних, а також аналогічної техніки, яка вже закуплялася та використовувалася раніше (порівняльний аналіз наведено у додатку 4). За результатами проведеного аналізу технічних та якісних характеристик запропонованих товарів було визначено товар, необхідний до закупівлі, який буде найбільше відповідати потребі замовника. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі комерційних пропозицій потенційного постачальника на обраний товар, який є офіційним дилером з продажу техніки компанії-виробника (сертифікат уповноваженого дилера наведено у додатку 5). Закупівля проводилась на підставі змін до переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військової частини Т0110 на 2025 рік від 24.01.2025 № 518/1.7-27/35, затверджених рішенням Голови Адміністрації Держспецтрансслужби (витяг ТЛГ вих. № 518/1.5/95 від 28.02.2025) (додаток 6).
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
Відповідь:
Відповідно до частини шостої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Оскільки дана норма Закону встановлює саме право замовника зазначати таку вимогу, а не обов'язок, в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі така вимога не встановлювалась.
Відповідно до частини першої статті 27 Закону замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Оскільки дана норма Закону встановлює саме право замовника вимагати таке забезпечення, а не обов'язок, в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі така вимога не встановлювалась.
ДОДАТКИ:
1) Моніторинг цін в мережі Інтернет на екскаватори гусеничні (додаток 1) – на 2 аркушах.
2) Комерційна пропозиція на екскаватор гусеничний вх. № 773 від 17.03.2025 (додаток 2) – на 4 аркушах.
3) Комерційна пропозиція на екскаватор гусеничний вх. № 772 від 17.03.2025 (додаток 3) – на 4 аркушах.
4) Порівняльний аналіз технічних та якісних характеристик екскаваторів гусеничних (додаток 4) – на 2 аркушах.
5) Сертифікат уповноваженого дилера ТОВ "Констракшн Машинері" (додаток 5) – на 2 аркушах.
6) Копія телеграми про затвердження Змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військової частини Т0110 на 2025 рік від 24.01.2025 № 518/1.7-27/35, затверджених рішенням Голови Адміністрації Держспецтрансслужби (витяг ТЛГ вих. № 518/1.5/95 від 28.02.2025) (додаток 6) – на 2 аркушах.