-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)
Торги не відбулися
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер:
bea67c8734124ad6a7b82fb97e499a55
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2025 00:00
Період моніторингу:
15.05.2025 18:10 - 06.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2025 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.05.2025 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-03-17-013856-a, 17.03.2025, Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання Замовником рішень Органу Оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання Замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган Оскарження); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» (далі − замовник) UA-P-2025-03-17-017171-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.03.2025 об 23:01; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2, протокол від 21.03.2025 № 3) (нова редакція), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 об 16:10; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 об 16:10; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2, протокол від 21.03.2025 № 3, протокол від 15.04.2025 № 6) (нова редакція), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.04.2025 об 14:26; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.04.2025 об 14:06; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.03.2025 та 16.04.2025; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 та 18.04.2025; вимога про усунення порушення від 30.04.2025 № UA-2025-03-17-013856-a.b3 від ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.b1 від 20.03.2025 ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС; рішення Органу оскарження від 07.04.2025 № 5401-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.a2 від 21.03.2025 ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; рішення Органу оскарження від 07.04.2025 № 5402-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.a4 від 30.04.2025 ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення Органу оскарження від 12.05.2025 № 7538-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.b5 від 30.04.2025 ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення Органу оскарження від 12.05.2025 № 7550 -р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 20.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині невідхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», яка не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено невідповідність наданого Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 виданого на ім’я ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», вимогам тендерної документації Замовника.
Так, згідно з пунктом 6 Розділу «Технічні вимоги» додатку 2 до тендерної документації замовника учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 2) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу)..
Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до вищезгаданого Закону України. Так, Перелік операцій з видалення відходів містить зокрема операцію D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14).
Крім цього, технічною специфікацією Додатку 2 до тендерної документації замовника передбачено, зокрема, 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Вимоги пункту 15 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» свідчать, що до операцій зі збирання відходів включається в тому числі й операція зі зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами.
З огляду на вищевказані норми законодавства та вимоги тендерної документації Замовника, учасники в складі своїх тендерних пропозицій зобов’язані надати дозвільні документи на здійснення операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14). В той час, як наданий Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 не дає права учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» здійснювати операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14) за видами відходів, передбаченими в технічній специфікації Замовника.
Отже, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні дозвільні документи, які дають право на здійснення операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14).
Таким чином, Замовник на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації замовника.
Водночас, в ході моніторингу відповідно інформації оприлюдненої замовником на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель процедуру закупівлі UA-2025-03-17-013856-a відмінено.
Період усунення порушень:
02.06.2025 17:42 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2025 17:42
Запити/Пояснення
Номер:
885750978ddb46929097b2a5b735db9e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2025 09:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 540 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
28691a41b44a4310a9be34f4700face0
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 15:19
Опис:
На лист запит, що надійшов у ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 540000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, повідомляємо наступне:
При визначенні очікуваної вартості закупівель було здійснено аналіз закупівель, у електронній системі закупівель прозорро за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender: UA-2025-01-15-000465-a, ID: UA-2025-02-25-014111-a, ID: UA-2025-02-26-002429-a, що є відкритим джерелом, за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, та цінових комерційних пропозицій за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, від:
ТОВ «А-ЕНЕРГО» ЄДРПОУ 40277858, ТОВ «ВІНЕКОРЕСУРС» ЄДРПОУ 41039048, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» ЄДРПОУ 38469522,ТОВ «УКРЕКОЛОГІСТИКА» ЄДРПОУ 40246149 (скановані копії додаємо).
Потребу у кількості та якісну характеристику було визначено відповідно до внутрішнього рапорту відповідальних осіб, за збирання та вивезення медичних відходів, а саме:
Кількісні та якісні характеристики:
№ з//п Код згідно Національного переліку відходів Найменування відходів Од.виміру Кількість відходів
1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи кг 9 990
2
16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи Змішані медичні та фармацевтичні відходи кг 100