• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)

Торги не відбулися

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер: bea67c8734124ad6a7b82fb97e499a55
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 15.05.2025 18:10 - 06.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2025 № 53-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.05.2025 № 53-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-17-013856-a, 17.03.2025, Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, y.r.marchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання Замовником рішень Органу Оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання Замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган Оскарження); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» (далі − замовник) UA-P-2025-03-17-017171-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.03.2025 об 23:01; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2, протокол від 21.03.2025 № 3) (нова редакція), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 об 16:10; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 об 16:10; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2, протокол від 21.03.2025 № 3, протокол від 15.04.2025 № 6) (нова редакція), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.04.2025 об 14:26; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.04.2025 об 14:06; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.03.2025 та 16.04.2025; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 та 18.04.2025; вимога про усунення порушення від 30.04.2025 № UA-2025-03-17-013856-a.b3 від ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.b1 від 20.03.2025 ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС; рішення Органу оскарження від 07.04.2025 № 5401-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.a2 від 21.03.2025 ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; рішення Органу оскарження від 07.04.2025 № 5402-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.a4 від 30.04.2025 ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення Органу оскарження від 12.05.2025 № 7538-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.b5 від 30.04.2025 ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення Органу оскарження від 12.05.2025 № 7550 -р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 20.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині невідхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», яка не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено невідповідність наданого Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 виданого на ім’я ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», вимогам тендерної документації Замовника. Так, згідно з пунктом 6 Розділу «Технічні вимоги» додатку 2 до тендерної документації замовника учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 2) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу).. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до вищезгаданого Закону України. Так, Перелік операцій з видалення відходів містить зокрема операцію D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14). Крім цього, технічною специфікацією Додатку 2 до тендерної документації замовника передбачено, зокрема, 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Вимоги пункту 15 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» свідчать, що до операцій зі збирання відходів включається в тому числі й операція зі зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами. З огляду на вищевказані норми законодавства та вимоги тендерної документації Замовника, учасники в складі своїх тендерних пропозицій зобов’язані надати дозвільні документи на здійснення операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14). В той час, як наданий Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 не дає права учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» здійснювати операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14) за видами відходів, передбаченими в технічній специфікації Замовника. Отже, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні дозвільні документи, які дають право на здійснення операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14). Таким чином, Замовник на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації замовника. Водночас, в ході моніторингу відповідно інформації оприлюдненої замовником на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель процедуру закупівлі UA-2025-03-17-013856-a відмінено.
Період усунення порушень: 02.06.2025 17:42 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2025 17:42

Запити/Пояснення