• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи газопостачання котельні №4 КП «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» за адресою: вул. Одеська 1 в селі Крюківщина Бучанського району Київської області. Коригування»

Завершена

5 145 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 726.60 UAH
Номер: 27d8b01f680d498490f0430f159c30aa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-30-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.04.2025 11:32 - 22.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 № 187 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-03-17-013073-a 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 862-10-87, y.a.babenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС», установлено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.03.2025 № 10 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ДАН СЕРВІС» (далі ̶ Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі від 04.04.2025 № 17 та повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, договір від 11.04.2025 № 11/04-2025, пояснення та документи надані Замовником від 07.05.2025 та 19.05.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем обрано єдиного учасника процедури закупівлі ̶ ТОВ «ДАН СЕРВІС» з ціновою пропозицією 4 691 906,00 гривень. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» вимогам ТД, з огляду на наступне. Відповідно до умов підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність кваліфікованого персоналу, необхідного для виконання робіт по об’єкту, зокрема, наявність таких робітників: електрогазозварювальник (не менше 1 особи), слюсар по газовому обладнанню та/або монтажник газового обладнання (не менше 1 особи), слюсар з контрольно-вимірювальних приладів (не менше 1 особи), різноробочі (водії та/або слюсарі та/або інші робітники, що будуть задіяні при виконанні робіт) – не менше 1 особи, разом з тим, для підтвердження учасник процедури закупівлі, зокрема, повинен надати: - для підтвердження фаху електрогазозварювальників надати копії усіх сторінок діючого посвідчення; - витяг(и) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та приладами/пристроями; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів (діючий(і) протягом 2025 року або до кінцевого терміну виконання робіт передбаченого додатком 3 до тендерної документації). Так, ТОВ «ДАН СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначив таких робітників: Поповецький В.С. (слюсарь газового обладнання), Богуславець Є.Ю. (газоелектрозварювальник), Велий П.П. (Слюсар контрольно-вимірювальних приладів), Цимбал Л.В. (робітник). Однак, аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» документів та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, установлено, що Переможцем не дотримано вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД, оскільки, в тендерній пропозиції відсутнє посвідчення, що підтверджує фах електрогазозварювальника Богуславця Є.Ю., якого ТОВ «ДАН СЕРВІС» зазначив у довідці про наявність працівників, а також у тендерній пропозиції відсутні витяг(и) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці на робітників Поповецький В.С., Богуславець Є.Ю., Велий П.П. та Цимбал Л.В., а саме за напрямами: - Богуславець Є.Ю. (газоелектрозварювальник) - Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів; - Поповецького В.С.( слюсар газового обладнання) - Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів; - Велий П.П. (слюсар контрольно-вимірювальних приладів) - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів; - Цимбал Л.В. (робітник) - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів. Враховуючи вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником надано, зокрема, наступні пояснення: «…Враховуючи стислі терміни на виконання робіт, зумовлені необхідністю забезпечення готовності об’єктів критичної інфраструктури до опалювального сезону 2025/2026 років, критичним браком кадрів, особливо робітничих спеціальностей, відсутністю альтернативи серед Учасників, Замовник прийняв рішення надані учасником ТОВ «ДАН СЕРВІС» документи в складі тендерної пропозиції визначити достатніми для підтвердження кваліфікаційних вимог визначених в пункті 1.2. додатку 1 до тендерної документації…». Зазначене пояснення не спростовує наявність порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» документів на підтвердження вимог установлених Замовником у підпункті 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД. Разом з тим, пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані ТОВ «ДАН СЕРВІС» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Однак, Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, не включив вищезазначені невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надав можливості учаснику ТОВ «ДАН СЕРВІС» їх усунути. Згідно із абзацом третім пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Разом з тим, згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 21.05.2025 17:50 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2025 17:50

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-128/2025пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень виявлених в межах проведення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-17-013073-a Висновок від 21.05.2025р. КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на виконання вимоги визначеної у висновку про результати моніторингу закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи газопостачання котельні №4 КП «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» за адресою: вул. Одеська 1 в селі Крюківщина Бучанського району Київської області. Коригування»» ID: UA-2025-03-17-013073-a, щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, вжито заходів, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з особою на яку покладено обов’язки фахівця з публічних закупівель, щодо неприпустимості допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та направлено на навчання за програмою "Правові та практичні аспекти здійснення публічних закупівель", з метою додаткового поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. Додатки: - Скан.копія наказу «Про проведення роз’яснювальної роботи та проходження навчання» - Скан.копія сертифікату про навчання.
Дата публікації звіту: 28.05.2025 15:08

Запити/Пояснення