-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи газопостачання котельні №4 КП «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» за адресою: вул. Одеська 1 в селі Крюківщина Бучанського району Київської області. Коригування»
Завершена
5 145 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 726.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 726.60 UAH
Номер:
27d8b01f680d498490f0430f159c30aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-30-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
30.04.2025 11:32 - 22.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 № 187
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-03-17-013073-a 17.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС», установлено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.03.2025 № 10 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ДАН СЕРВІС» (далі ̶ Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі від 04.04.2025 № 17 та повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, договір від 11.04.2025 № 11/04-2025, пояснення та документи надані Замовником від 07.05.2025 та 19.05.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем обрано єдиного учасника процедури закупівлі ̶ ТОВ «ДАН СЕРВІС» з ціновою пропозицією 4 691 906,00 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» вимогам ТД, з огляду на наступне.
Відповідно до умов підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність кваліфікованого персоналу, необхідного для виконання робіт по об’єкту, зокрема, наявність таких робітників: електрогазозварювальник (не менше 1 особи), слюсар по газовому обладнанню та/або монтажник газового обладнання (не менше 1 особи), слюсар з контрольно-вимірювальних приладів (не менше 1 особи), різноробочі (водії та/або слюсарі та/або інші робітники, що будуть задіяні при виконанні робіт) – не менше 1 особи, разом з тим, для підтвердження учасник процедури закупівлі, зокрема, повинен надати:
- для підтвердження фаху електрогазозварювальників надати копії усіх сторінок діючого посвідчення;
- витяг(и) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та приладами/пристроями; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів (діючий(і) протягом 2025 року або до кінцевого терміну виконання робіт передбаченого додатком 3 до тендерної документації).
Так, ТОВ «ДАН СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначив таких робітників: Поповецький В.С. (слюсарь газового обладнання), Богуславець Є.Ю. (газоелектрозварювальник), Велий П.П. (Слюсар контрольно-вимірювальних приладів), Цимбал Л.В. (робітник).
Однак, аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» документів та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, установлено, що Переможцем не дотримано вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД, оскільки, в тендерній пропозиції відсутнє посвідчення, що підтверджує фах електрогазозварювальника Богуславця Є.Ю., якого ТОВ «ДАН СЕРВІС» зазначив у довідці про наявність працівників, а також у тендерній пропозиції відсутні витяг(и) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці на робітників Поповецький В.С., Богуславець Є.Ю., Велий П.П. та Цимбал Л.В., а саме за напрямами:
- Богуславець Є.Ю. (газоелектрозварювальник) - Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів;
- Поповецького В.С.( слюсар газового обладнання) - Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів;
- Велий П.П. (слюсар контрольно-вимірювальних приладів) - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів;
- Цимбал Л.В. (робітник) - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів.
Враховуючи вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником надано, зокрема, наступні пояснення: «…Враховуючи стислі терміни на виконання робіт, зумовлені необхідністю забезпечення готовності об’єктів критичної інфраструктури до опалювального сезону 2025/2026 років, критичним браком кадрів, особливо робітничих спеціальностей, відсутністю альтернативи серед Учасників, Замовник прийняв рішення надані учасником ТОВ «ДАН СЕРВІС» документи в складі тендерної пропозиції визначити достатніми для підтвердження кваліфікаційних вимог визначених в пункті 1.2. додатку 1 до тендерної документації…».
Зазначене пояснення не спростовує наявність порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» документів на підтвердження вимог установлених Замовником у підпункті 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД.
Разом з тим, пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані ТОВ «ДАН СЕРВІС» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Однак, Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, не включив вищезазначені невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надав можливості учаснику ТОВ «ДАН СЕРВІС» їх усунути.
Згідно із абзацом третім пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Разом з тим, згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
21.05.2025 17:50 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2025 17:50
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-128/2025пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень виявлених в межах проведення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-17-013073-a Висновок від 21.05.2025р.
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на виконання вимоги визначеної у висновку про результати моніторингу закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи газопостачання котельні №4 КП «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» за адресою: вул. Одеська 1 в селі Крюківщина Бучанського району Київської області. Коригування»» ID: UA-2025-03-17-013073-a, щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, вжито заходів, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з особою на яку покладено обов’язки фахівця з публічних закупівель, щодо неприпустимості допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та направлено на навчання за програмою "Правові та практичні аспекти здійснення публічних закупівель", з метою додаткового поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Додатки:
- Скан.копія наказу «Про проведення роз’яснювальної роботи та проходження навчання»
- Скан.копія сертифікату про навчання.
Дата публікації звіту:
28.05.2025 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
e2c433366e9043648fb2daa9e6cdfa31
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
02.05.2025 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи газопостачання котельні № 4 КП «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» за адресою: вул. Одеська 1 в селі Крюківщина Бучанського району Київської області. Коригування», за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
03ea32a661ac456faa1b3cadf6fb1981
Назва:
Пояснення на запит від 02.05.2025 року у межах проведення моніторингу закупівлі за ID:№ UA-2025-03-17-013073-a.
Дата опублікування:
07.05.2025 12:10
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи газопостачання котельні № 4 КП «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» за адресою: вул. Одеська 1 в селі Крюківщина Бучанського району Київської області. Коригування», за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013073-a) надає наступні пояснення:
По І питанню:
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Пояснення по І питанню:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, реєстраційний номер проєктної документації PD01:0768-4673-4894-8347 (експертний звіт (позитивний) №04/257-03/25 від 04.03.2025 року, реєстр.№ЕХ01:0687-4854-5949-8575).
Очікувана вартість закупівлі робіт розрахована у відповідності до абзацу 2 пункту 4 розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом МРЕТСГУ від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, реєстраційний номер проєктної документації PD01:0768-4673-4894-8347 (експертний звіт (позитивний) №04/257-03/25 від 04.03.2025 року, реєстр.№ЕХ01:0687-4854-5949-8575).
Джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
По ІІ питанню:
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення по ІІ питанню:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту у замовника.
Посилання: https://vyshneve-rada.gov.ua/index.php/rada/pz/8972-18.html
Додатки:
1. Файл. «Експертний звіт.pdf» – 1 файл;
2. файл. «Кошторисна_документація.pdf» – 1 файл;
3. файл. «Проєкт.pdf» – 1 файл.
Номер:
e9a86d7ab74b4ca1ab547bf60b4af5a9
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
14.05.2025 18:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів (вказати назву файлу та реквізити відповідного документу в тендерній пропозиції Учасника) Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» вимогам підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання:
1) на фахівця Нікітенкову Анну Анатоліївну (інженер кошторисник, інженер з охорони праці), яку зазначено в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та приладами/пристроями; Мінімальні вимоги щодо безпеки та здоров’я працівників, які потенційно зазнають ризику у вибухонебезпечних середовищах; Правила охорони праці під час зварювання металів; Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників.
2) на робітників, яких зазначено в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме:
- Богуславець Є.Ю. (газоелектрозварювальник) - копії діючого посвідчення, що підтверджує фах електрогазозварювальника та витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів.
- Поповецького В.С.( слюсар газового обладнання) - витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів;
- Велий П.П. (слюсар контрольно-вимірювальних приладів) - витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів.
- Цимбал Л.В. (робітник) - витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів.
2. Яким чином та на підставі яких документів (вказати назву файлу та реквізити відповідного документу в тендерній пропозиції Учасника) Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання копії документів на право власності або копії договору оренди на офісне приміщення (Нежитлове приміщення смт. Чабани, вул. Машинобудівників 2В/1) та адміністративне приміщення (нежитлове приміщення м. Біла Церква, вул. Першотравнева 28/10), що зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для провадження заявленого виду господарської діяльності.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1dbf7e1db9fa479c95d30c98b2079d1f
Назва:
Пояснення на запит від 14.05.2025 року у межах проведення моніторингу закупівлі за ID:№ UA-2025-03-17-013073-a
Дата опублікування:
19.05.2025 16:52
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на запит у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи газопостачання котельні №4 КП «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» за адресою: вул. Одеська 1 в селі Крюківщина Бучанського району Київської області. Коригування» надає наступні пояснення:
По першому питанню:
Яким чином та на підставі яких документів (вказати назву файлу та реквізити відповідного документу в тендерній пропозиції Учасника) Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» вимогам підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання:
1) на фахівця Нікітенкову Анну Анатоліївну (інженер кошторисник, інженер з охорони праці), яку зазначено в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та приладами/пристроями; Мінімальні вимоги щодо безпеки та здоров’я працівників, які потенційно зазнають ризику у вибухонебезпечних середовищах; Правила охорони праці під час зварювання металів; Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників.
2) на робітників, яких зазначено в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме:
- Богуславець Є.Ю. (газоелектрозварювальник) - копії діючого посвідчення, що підтверджує фах електрогазозварювальника та витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів.
- Поповецького В.С.( слюсар газового обладнання) - витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів;
- Велий П.П. (слюсар контрольно-вимірювальних приладів) - витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів.
- Цимбал Л.В. (робітник) - витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів.
Пояснення по першому питанню:
1) При розгляді документів тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС», зокрема відносно підтвердження вимог визначених в абзаці 5 підпункту 1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації « - витяг(и) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та приладами/пристроями; Мінімальні вимоги щодо безпеки та здоров’я працівників, які потенційно зазнають ризику у вибухонебезпечних середовищах; Правила охорони праці під час зварювання металів; Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (діючий(і) протягом 2025 року або до кінцевого терміну виконання робіт передбаченого додатком 3 до тендерної документації).» замовник керувався скан.копією Витягу з протоколу №19.02.2025.1 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці виданий ТОВ «НВП АТЛАНТА ЮМС» (Файл. «Витяги з протоколів про навчанння.pdf»).
Щодо підтвердження наявності у Нікітенкова Анни Анатоліївни витягу(ів) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та приладами/пристроями; Мінімальні вимоги щодо безпеки та здоров’я працівників, які потенційно зазнають ризику у вибухонебезпечних середовищах; Правила охорони праці під час зварювання металів; Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників, замовником не визначено у вимогах тендерної документації надання витягу про навчання кожного фахівця учасника за переліченими напрямами. Обов’язковим є чинність такого витягу протягом 2025 року або до кінцевого терміну виконання робіт.
Згідно Витягу з протоколу №19.02.2025.1 від 19.02.2025 року учасник ТОВ «ДАН СЕРВІС» має працівників (фахівців), які мають необхідні знання з питань охорони праці за напрямами визначеними в підпункті 1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Крім того Нікітенкова Анна Анатоліївни пройшла загальний курс з охорони праці НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), який включає в себе перевірку знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та приладами/пристроями, що визначені у Витязі з протоколу №19.02.2025.1.
2) Щодо підтвердження наявності у учасника робітників, що відповідають вимогам визначеним в підпункті 1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, зокрема: « - витяг(и) з протоколу(ів) з перевірки знань з питань охорони праці за напрямами: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; Правила охорони праці під час виконання робі на висоті; Правила безпеки системи газопостачання; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та приладами/пристроями; Правила охорони праці під час зварювання металів; Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів (діючий(і) протягом 2025 року або до кінцевого терміну виконання робіт передбаченого додатком 3 до тендерної документації)», замовник керувався скан. копією Витягу №19.02.2025.2 від 19.02.2025 року засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці виданий ТОВ «НВП АТЛАНТА ЮМС» («Файл. Витяги з протоколів про навчанння.pdf»). Так як замовником не визначено у вимогах тендерної документації надання витягу(ів) про навчання кожного робітника учасника за переліченими напрямами, обов’язковим є чинність такого витягу протягом 2025 року або до кінцевого терміну виконання робіт, то надана скан. копія Витягу №19.02.2025.2 від 19.02.2025 року, що містить інформацію про навчання робітників, підтверджує наявність у учасника ТОВ «ДАН СЕРВІС» робітників, які мають необхідні знання з питань охорони праці за напрямами визначеними в підпункті 1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Щодо підтвердження фаху Богуславця Є.Ю., в частині надання копії діючого посвідчення, учасником в складі тендерної пропозиції надано Посвідчення №19.02.2025.2/14 в якому зазначено посаду робітника «Газоелектрозварювальник» (Файл «Посвідчення навчання.pdf»)
Враховуючи стислі терміни на виконання робіт, зумовлені необхідністю забезпечення готовності об’єктів критичної інфраструктури до опалювального сезону 2025/2026 років, критичним браком кадрів, особливо робітничих спеціальностей, відсутністю альтернативи серед Учасників, Замовник прийняв рішення надані учасником ТОВ «ДАН СЕРВІС» документи в складі тендерної пропозиції визначити достатніми для підтвердження кваліфікаційних вимог визначених в пункті 1.2. додатку 1 до тендерної документації.
По другому питанню:
Яким чином та на підставі яких документів (вказати назву файлу та реквізити відповідного документу в тендерній пропозиції Учасника) Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДАН СЕРВІС» вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання копії документів на право власності або копії договору оренди на офісне приміщення (Нежитлове приміщення смт. Чабани, вул. Машинобудівників 2В/1) та адміністративне приміщення (нежитлове приміщення м. Біла Церква, вул. Першотравнева 28/10), що зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для провадження заявленого виду господарської діяльності.
Пояснення по другому питанню:
Тендерна документація не містить вимоги надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції довідки з переліком нежитлових приміщень, у зв’язку з цим замовник не брав до розгляду інформацію зазначену в довідці, яка була надана учасником на власний розсуд.
При цьому пунктом 1.1. додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником, зокрема: «- на власні приміщення (офісні приміщення/база/цех) копію документу на право власності або на орендовані, надати копію договору оренди чинного на період виконання робіт, що закуповуються.», на що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав договір оренди частини нежитлового приміщення за адресою м. Біла Церква, вул. Привокзальна, 8 (Файл «Договір оренди приміщення.pdf»).