-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт під'їзду по вулиці Садова до римо-католицького костелу у с.Романове Село Тернопільського району Тернопільської області
Місцезнаходження замовника - с. Байківці, вул. Січових Стрільців 43; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Завершена
4 198 744.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 993.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 993.72 UAH
Номер:
a26d7d9975a34dc182666fbb63ff2a94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
25.06.2025 15:54 - 17.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 №93-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.06.2025 №93-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2025-03-17-012072-a 17.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «АВАКС ПРОФ» та ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення додаткової угоди від 20.06.2025 № 1 у машинозчитувальному форматі та недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Байковецької сільської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.03.2025 № 1703/01т) із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 21.03.2025, 23.04.2025, відповіді Замовника від 24.03.2025 та від 24.04.2025, рішення комісії АМКУ від 08.04.2025 № 5540-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі - ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), вимогу про усунення невідповідностей до 08.05.2025 15:59, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2025 № 0805/01п та від 27.05.2025 № 2705/01в, лист ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» від 23.05.2025 № 202, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» (далі – ТОВ «АВАКС ПРОФ»), вимогу про усунення невідповідностей до 30.05.2025 14:53, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 № 0206/01в, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі - ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»), вимогу про усунення невідповідностей до 05.06.2025 14:20, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.06.2025 № 0606/01п, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 20.06.2025 № 2006/12 (далі - Договір), додаткову угоду від 20.06.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 02.07.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Постанови № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Абзацом одинадцятим пункту 19 Постанови № 1178 передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Постанови № 1178.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону оприлюднено додаткову угоду від 20.06.2025 № 1 до Договору, якою внесено зміни до пункту 5.2 в частині продовження строку виконання робіт до 31.08.2025, а також у додатки 1 «Календарний графік виконання робіт» та 2 «Календарний план фінансування робіт», які викладені у новій редакції, не у машинозчитувальному форматі.
На запит Управління від 27.06.2025 щодо зазначеного Замовник повідомив, що «….. у разі внесення змін до договору про закупівлю відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178) замовник зобов’язаний оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору, адже це прямо передбачено нормою постанови. Разом із повідомленням оприлюднюють відповідні зміни (додаткову угоду у форматі PDF)».
Пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі pdf.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі pdf, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
14.07.2025 11:33 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2025 11:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Байковецькою сільською радою Тернопільського району Тернопільської області було розглянуто та проаналізовано висновок моніторингу. Порушення усунуто шляхом оприлюднення додаткової угоди № 1 від 20.06.2025р. у машинозчитувальному форматі. З уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з метою недопущення в подальшому встановлених порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм діючого законодавства під час проведення публічних закупівель. Інформація, викладена у висновку буде врахована при проведенні закупівель.
Дата публікації звіту:
17.07.2025 14:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
22.07.2025 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
f390f8db5a6b4b3c8449f9fb57ded020
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту під’їзду по вулиці Садова до римо-католицького костелу у с.Романове Село Тернопільського району Тернопільської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-17-012072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 1.2.2 пункту 1.2 додатку 1 «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» до тендерної документації в частині надання скан-копій дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія» на інженерно-технічних працівників (виконроб, майстер)?
3. З яких причин додаткова угода від 20 червня 2025 року №1 не оприлюднено у машинозчитувальному форматі? Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 (далі – Положення) визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Поряд з цим пунктом 9 Положення визначено, що для оприлюднення текстових даних використовуються такі формати як TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, а для оприлюднення структурованих даних: RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
11ba678d80bf4b45b0d81aae3fb143bc
Назва:
Надання пояснень (інформації, документів) щодо моніторингу
Дата опублікування:
02.07.2025 09:56
Опис:
Відповідно до наказу від 25.06.2025 № 93-з Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт під'їзду по вулиці Садова до римо-католицького костелу у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області», № оголошення UA-2025-03-17-012072-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 27.06.2025.
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області надає пояснення на запит Держаудитслужби у Вінницькій області.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади в зазначеному предметі закупівлі за КЕКВ: 3132 – Капітальний ремонт інших об’єктів та затверджений рішеннями п’ятдесят дев’ятої сесії восьмого скликання Байковецької сільської ради від 19.12.2024 № 8/59/39 «Про сільський бюджет Байковецької сільської ради на 2025 рік», від 19.12.2024 № 8/59/36 «Про затвердження Програми соціально-економічного розвитку Байковецької громади на 2025 рік»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості здійснено на підставі проектної документації на «Капітальний ремонт під'їзду по вулиці Садова до римо-католицького костелу у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області»
Відповідно до п.1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва, та п. 11 проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва;
Відповідно до п.9 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45, Проектна документація на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, нормативно-правових актів з охорони праці, зокрема, Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23 червня 2017 року № 1050, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2017 року за № 1111/30979, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена нормативно-правовими актами, у тому числі вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (проектні рішення щодо врахування вимог зі створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом), вимог з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, відповідно до частини десятої статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Проектна документація на «Капітальний ремонт під'їзду по вулиці Садова до римо-католицького костелу у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області» розроблена з урахуванням чинних будівельних норм та нормативних документів Фізичною особою-підприємцем Томчишин А.П., головний інженер проекту – Томчишин Дмитро Романович (сертифікат АР 016868).
Відповідно до п. 2 статті 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності. До проведення експертизи залучаються (у тому числі на підставі цивільно-правових договорів) експерти з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, які пройшли професійну атестацію, що проводилася із залученням представників відповідних центральних органів виконавчої влади, та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення професійної атестації таких експертів встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п.6. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560
Метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення та перевірка якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Тернопільській області провела експертизу проектної документації на «Капітальний ремонт під'їзду по вулиці Садова до римо-католицького костелу у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області» щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини, головний експерт проекту – Бучинський Микола Михайлович (сертифікати АЕ 004640, АР 021754, АЕ 005919, АЕ 007482 ). За результатами експертизи проекту будівництва, видано позитивний експертний звіт 20-0193/01-24 від 27.12.2024р., що свідчить про відповідність проектної документації вимогам містобудівного законодавства України, будівельних норм, нормативних документів, містобудівній документації.
Рішенням виконавчого комітету Байковецької сільської ради від 14.01.2025р. № 07, було затверджено проектно-кошторисну документації: «Капітальний ремонт під'їзду по вулиці Садова до римо-католицького костелу у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області»
(Документи долучаються)
2. Щодо виконання вимоги підпункту 1.2.2 пункту 1.2 додатку 1 Тендерної документації:
Учасником для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників, таких як, виконроб та майстер, додатково було надано скан-копії дипломів з кваліфікацією, яка вимагалася:
- Майстер – Багрило Ю. П. з кваліфікацією інженер – будівельник. Спеціальність "Будівництво та цивільна інженерія", яка надає знання та навички, необхідні для роботи на різних етапах життєвого циклу будівель та споруд, що робить її однією з найважливіших та затребуваних у сучасному суспільстві. Це широка галузь, що охоплює проектування, зведення, експлуатацію та реконструкцію будівель і споруд цивільного призначення.
- Виконроб (виконавець робіт) – Бінас О.М. з кваліфікацією інженер в галузі будівництва. Дана кваліфікація є ширшим поняттям, яке охоплює різні спеціалізації інженерів, що працюють у сфері будівництва, включаючи інженерів-будівельників (КОД КП 2142.2) згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 (Затверджено та надано чинності Наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327). Інженер-будівельник займається проектуванням, будівництвом та обслуговуванням будівель, споруд, інженерних мереж, доріг, мостів та інших об'єктів. Він може працювати на різних етапах будівництва: від розробки проектної документації до контролю за виконанням робіт та здачі об'єкта в експлуатацію.
Кваліфікації, які вказані в поданих документах учасником, відповідають вимозі підпункту 1.2.2 пункту 1.2 додатку 1 Тендерної документації.
3. Щодо оприлюднення додаткової угоди №1 від 20 червня 2025 року не у машинозчитувальному форматі:
У разі внесення змін до договору про закупівлю відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178) замовник зобов’язаний оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору, адже це прямо передбачено нормою постанови. Разом із повідомленням оприлюднюють відповідні зміни (додаткову угоду у форматі PDF).
Якщо замовнику необхідно внести зміни до договору про закупівлю робіт в частині продовження строку дії договору відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей, при цьому:
- договірна ціна не змінюється;
- ціни на матеріальні ресурси залишаються такими ж, як були раніше;
зміни стосуються лише продовження строку дії договору про закупівлю, то оприлюднювати повторно документи щодо цін на матеріальні ресурси не потрібно.
Пункт 19 Особливостей прямо передбачає, що при внесенні змін до договору (зокрема, на підставі підпункту 4 — продовження строку у зв’язку з форс-мажором чи об’єктивними обставинами) у разі, якщо змінюється договірна ціна, замовник має оприлюднити обґрунтування та документи з цінами на ресурси у машинозчитувальному форматі. Якщо ж ціна не змінюється, такої вимоги немає.
Замовнику не потрібно оприлюднювати документи щодо цін на матеріальні ресурси, якщо вони не змінюються і договірна ціна також залишається незмінною.
Номер:
8bb087228b914f0d84da83f2fb26439e
Назва:
Інформація про усунення порушень
Дата опублікування:
21.07.2025 17:04
Опис:
Уповноважена особа отримала усне попередження.