-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік
Завершена
1 744 641.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 723.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 723.21 UAH
Номер:
7a62e69113414cab8a296cdef67fe571
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 17:24 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 № 133
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-03-17-011750-a 17.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 3 та 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.03.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.03.2025, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва (далі - КП «Зеніт»), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва від 25.03.2025 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2025, договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування за бюджетні кошти від 07.04.2025 № 2/25, додаткові угоди від 09.04.2025 №1 та від 15.04.2025 №2, пояснення та документи надані Замовником від 08.04.2025 та від 21.04.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника - Комунальне підприємство «Зеніт» Деснянського району м. Києва з остаточною ціновою пропозицією 1 743 521,00 гривень без ПДВ та укладено договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування за бюджетні кошти від 07.04.2025 № 2/25.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Замовник на порушення вимог пункту 47 Особливостей № 1178 встановив, у Додатку 2.2 до ТД, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
Враховуючи викладене, під час складання та оприлюднення тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, зокрема щодо виключення абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178, чим відповідно порушено вимоги пункту 3 та пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
22.04.2025 18:11 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 18:11
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-97/2025пр
Дата відкриття провадження:
10.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
26-115/2025пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Всі висновки, зазначені Державною Аудиторьскою Службою України Північний офіс Держаудитслужби при здійсненні моніторінгу процедури закупівлі UA-2025-03-17-011750-а, опрацьовані.
Заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими були допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель , та заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому здійсені в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
25.04.2025 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
ec62a5be36e5415b9baadec92e8f96fa
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.04.2025 18:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік за ДК021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-011750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам зазначеним у підпункті 2.1. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, в якому зазначено, в разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію.
При цьому, аналізом інформації встановлено, що працівники Медвідь Лідія Іванівна, Андрущенко Людмила Володимирівна, Корчевський Анатолій Павлович, Васильченко Ігор Васильович, Микитчик Ігор Анатолійович задіяні у багатьох договорах послуг з організації шкільного харчування.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d7f1300950554820a87acca95d4d04a1
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.04.2025 13:12
Опис:
Відповідь 1.
Послуги з організації шкільного харчування закуповуються для забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік. Послуги надаються з дотриманням вимог наступних документів:
- Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року.
- Постанова Кабінету Міністрів України № 305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
- Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 р. (зі змінами).
На підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене та затверджене у встановленому порядку в Головному управління Держпродспоживслужби м. Києва примірне чотиритижневе сезонне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від 6 до 11 років, від 11 до 14 років, від 14 до 18 років. Примірне чотиритижневе меню розраховано для одноразового гарячого харчування, як орієнтовне меню для складання щоденних меню, в залежності від вартості харчування, типу харчування (мультипрофільне, сніданок, обід, вечеря, підвечірок) і отриманих підприємством продуктів від постачальників з урахуванням сезонності, ціни, економічної ситуації.
Крім того, в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблені Технічні умови на кулінарну продукцію власного виробництва, з відмітками про їх реєстрацію.
Кількість послуг:
-одноразове гаряче харчування для учнів початкових класів від 6 до 11 років – 21085 порцій;
-одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій від 11 до 14 років – 2423 порції;
-одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій від 14 до 18 років – 1000 порцій.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та підставі аналізу аналогічних закупівель опублікованих на веб – порталі Уповноваженого органу, а також згідно з затвердженим кошторисом на 2025 рік.
Відповідь 2.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://school263.kiev.ua/pro-nas/vykorystannya-publichnyh-koshtiv/
Відповідь 3.
У відповідь на пункт 3 запиту надаємо окремим файлами затверджені кошториси на 2025 рік.
Відповідь 4.
Щодо працівників повідомляємо наступне. На виконання вимоги пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва в складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.03.2025 року № 102/56-272. В якій зазначено кухарів: Ровний В.Ю, Малашенко Ю.О. та Рожкова К.М., які безпосередньо будуть здійснювати надання послуг в навчальному закладі.
На виконання вимоги пп.2.3 п.2 Додатку 2 до тендерної документації КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва в складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.03.2025 року № 102/56-277. В якій зазначено працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР: Медвідь Л.І. – головний технолог та Андрущенко Л.В. – завідувач складом. При цьому, в пп.2.3 п.2 Додатку 2 до тендерної документації ВІДСУТНЯ вимога: «подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію».
Працівники: Корчевський Анатолій Павлович, Васильченко Ігор Васильович, Микитчик Ігор Анатолійович вказані у довідці КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва від 19.03.2025 року № 102/56-276, яка не вимагалась умовами тендерної документації, крім того це працівники, які задіяні на складських приміщеннях підприємства на роботах по прийманню, зберіганню, відпуску та обліку продуктів харчування та продовольчої сировини.
Номер:
703cdd31f8fa4a4fbd5ceb54056f7c12
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.04.2025 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9a57f33846cb4a1c9fdc1fde1fa2e009
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.04.2025 15:02
Опис:
Фінансування закупівлі здійснюється у 2025 році відповідно до Розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.02.2025 №84 та паспорту бюджетної програми місцевої бюджету на 2025 рік (копії додаються).