-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт антикорозійного покриття внутрішньої поверхні Бака №1
Завершена
2 058 491.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 20 584.91 UAH
мін. крок: 1% або 20 584.91 UAH
Номер:
4f57ce10df5c4b218d0984586ff7aeac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 17:45 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2025 № 51-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.05.2025 № 51-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-03-17-010181-a 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників Фірми «ХІМЗАХИСТ» ТОВ, МПП «ДБК «ГЕРМЕС С», ТОВ «УКРПРОМТЕХРЕМОНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 17.03.2025 б/н, тендерні пропозиції учасників фірми «ХІМЗАХИСТ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (далі – Фірма «ХІМЗАХИСТ» ТОВ), малого приватного підприємства «ГЕРМЕС С» (далі – МПП «ДБК «ГЕРМЕС С»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОМТЕХРЕМОНТ» (далі – ТОВ «УКРПРОМТЕХРЕМОНТ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 08.04.2025 № 308/1, від 15.04.2025 № 310/1, від 22.04.2025 № 314/1, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2025, договір на закупівлю послуг від 07.05.2025 № 7/11-122-01-25-16162 на суму 1 930 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «УКРПРОМТЕХРЕМОНТ», пояснення надані Замовником 13.05.2025, 15.05.2025 ТА 26.05.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.05.2025 11:00 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
952e0c324e34481ca2bd8ac33e1b54d2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт антикорозійного покриття внутрішньої поверхні Бака № 1» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-17-010181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
dcf51853929a4896aafbf5601c945b54
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
13.05.2025 12:59
Опис:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені в Додатку 2 до тендернох документації, визначені згідно атку дефектації № 161-02.02.-3070-А-ЕРП від 08.10.2024 р. (Додається) та п. 5.7 ГНД 34.21.522-2004 "Резервуари сталеві, вертикальні циліндрічні для зберігання рідкого палива і води. Кострукції будівельні".
В період ППР-2025 заплановано виконати ремонт баку для усунення зауважень, які вказані у вищенаведеному акті дефектації. Ремонт буде виконуватися шляхом заміни елементів, які вийшли з ладу (листів металу) власними силами філії «ВП РАЕС». Після заміни елементів, необхідно виконати антикорозійне покриття внутрішніх поверхонь баку для запобігання корозії металу (п. 5.7 ГНД 34.21.522-2004 "Резервуари сталеві, вертикальні циліндрічні для зберігання рідкого палива і води. Кострукції будівельні").
Також просимо врахувати, що Бак, для якого заплановано проведення закупівлі послуг, відносится до системи безпеки енергоблоку філії «ВП РАЕС». Невиконання антикорозійного покриття внутрішньої поверхні Бака, після ремонту призведе до його непрацездатності, що в свою чергу призведе до непрацездатності системи безпеки енергоблоку АЕС.
2. Обґрунтування по визначенню очікуваної вартості закупівлі виконано таким чином:
1. Відповідно до "Порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівель", затвердженого наказом АТ "НАЕК "Енергоатом" від 08.10.2024 № 01-1011-н з використанням нормативно-розрахункового методу визначення ОВЗ;
2.Розрахунок ОВЗ (за формою договірної ціни) (Додається) послуг на тему: «Поточний ремонт антикорозійного покриття внутрішньої поверхні Бака №1» виконаний згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі – Настанови) та ВБН Д.1.1-3.1-2001 Правила визначення вартості робіт по ремонту основних фондів підприємств, підлеглих Мінпромполітики України (далі - Правила) в поточних цінах на трудові і матеріально-технічні ресурси.
3. Вартість ремонтно-будівельних робіт визначена на підставі обсягів послуг з використанням і урахуванням:-нормативних документів згідно п. 2.4, п.3.15 Настанови та п.2.3, п.4.3 Правил;-поточних цін на матеріальні ресурси прийнятих за даними Замовника за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні (п.4.9 Настанови та п.9.1.8 Правил) та ліцензованих програмно-кошторисних комплексів;
-витрат на доставку матеріальних ресурсів розрахованих за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т вантажу за середньою відстанню перевезення – 30 км;
-заготівельно-складських витрат розрахованих за відсотком до кошторисної вартості матеріалів (п.4.13 Настанови та п.9.1.14 Правил);
-витрат на експлуатацію машин і механізмів визначених виходячи із нормативного часу їх роботи та вартості за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах (п.4.6 Настанови та п.9.1.8 Правил);
-розміру кошторисної заробітної плати 32 000 грн. для середнього розряду робіт 3,8 (наказ філії ВП РАЕС від 22.01.2024р. № 22-50), виходячи із середньомісячної норми тривалості робочого часу на 1-го працівника в режимі повної зайнятості при 40 годинному робочому тижні;
-загальновиробничих витрат, розрахованих у відповідності з показниками (Додаток 18 Настанови, Лист ТОВ НТЦ «Екоремонт» від 15.03.2023 № 16-Е/1);
-коштів на покриття витрат, пов`язаних з відрядженням працівників будівельної організації на об`єкт будівництва (з врахуванням рівня добових згідно наказу філії ВП РАЕС від 22.01.2024р. № 22-50);
-кошторисного прибутку, розраховано із застосуванням показника (додаток 25 Настанови, Лист ТОВ НТЦ «Екоремонт» від 15.03.2023 № 16-Е/1);
-адміністративних витрат, розрахованих із застосуванням показника (додаток 27 Настанови, Лист ТОВ НТЦ «Екоремонт» від 15.03.2023 № 16-Е/1);
-податку на додану вартість в розмірі - 20%.
3. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html
Номер:
708c94720cfb4c08a8096d952c80b49b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт антикорозійного покриття внутрішньої поверхні Бака № 1» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-17-010181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник подає технічну пропозицію (специфікацію), яка за технічними, якісними характеристиками, об’ємами, обсягами, надання послуг повинна відповідати технічній специфікації Замовника (Додаток № 2 до ТД), а також відповідно до пункту 8 Додатку 5 до тендерної документації – номенклатуру основних матеріалів, які будуть використані при наданні послуг.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації допускається заміна матеріальних ресурсів на інші з покращеними експлуатаційними характеристиками. Усі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
На виконання вказаних вимог учасником МПП «ГЕРМЕС С» у складі тендерної пропозиції подано технічну пропозицію від 20.03.2025 № 320/2 та номенклатуру матеріальних ресурсів, які будуть використані при наданні послуги від 20.03.2025 № 320/4.
У ході розгляду тендерної пропозиції учасника МПП «ГЕРМЕС С» відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 15.04.2025 № 310/1 установлено, що в наданих документах «вказані різні найменування матеріалів, що не дає можливості визначити, які саме матеріали будуть використані при наданні послуг».
Просимо пояснити, з яких причин учаснику МПП «ГЕРМЕС С» не надано вимогу про усунення виявлених невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
843e6492ed3f4d20aaae735ab96cc89f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.05.2025 16:12
Опис:
Наданням можливості Замовником усунути виявлені невідповідності у тендерній пропозиції Учасника є порушенням пункту 43 Особливостей, яким встановлено, що «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Тобто, зміна найменування товару не підпадає під уточнення інформації.
Під час проведення процедур закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель.
Номер:
5e688a92a6844062bd185280f2a8bcca
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.05.2025 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт антикорозійного покриття внутрішньої поверхні Бака № 1» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-03-17-010181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
У якому файлі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «УКРПРОМТЕХРЕМОНТ» містяться документи та/або інформація, які підтверджують гарантійний строк експлуатації покриття – 3 роки, як це передбачено вимогами пункту 3.2 пункту 3«Інші вимоги до надання послуги» Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4032f0993fca49a3b2b424af51299033
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.05.2025 16:30
Опис:
У відповідь на звернення повідомляю наступне.
Згідно умов тендерної документації (ТД) та додатків до тендерної документації, у випадку, якщо учасник закупівлі погоджується з усіма умовами викладеними в Додатку 2 до ТД (в т.ч. матеріали, які вказані в ТС Замовника будуть використовуватися учасником під час надання послуги), то учасник подає у складі пропозиції Лист-згоду (за формою згідно Додатку 7 до ТД). Згідно Листа-згоди учасник погоджується з усіма умовами визначеними в Технічній специфікації Замовника та гарантує надання послуг згідно цієї специфікації, та у випадку визначення його переможцем підтверджує, що Технічна специфікація в редакції Замовника буде Додатком до договору.
У складі пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРПРОМТЕХРЕМОНТ» поданий відповідний Лист-згода. Даним Листом-згодою учасник підтвердив надання послух згідно технічної специфікації Замовника.
Підтвердженням виконання умов, зазначених у Листі-згоді, є оприлюднений в системі закупівель договір, укладений з переможцем закупівлі ТОВ «УКРПРОМТЕХРЕМОНТ» та Замовником. Згідно п. 3.2. Додатку 1 до договору, гарантійний строк експлуатації покриття - 3 роки.