-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Бар’єрний рубіж типу «ЄГОЗА» (діаметр кола: 1100 мм+/- 20мм; кількість точок з’єднання на колі: 7; кількість витків: не менше 100; діаметр дроту: 2,8-3,0 мм; довжина розтягування: від 20-25 м) (або еквівалент)
Завершена
22 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 225 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 225 000.00 UAH
Номер:
a668c5837e784cfd97f0f12b484b3326
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 17:17 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 № 26-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-03-15-000643-a 15.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
(sas24-3-2; sas24-3-5)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 17 пункту 47 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями № 1275 та з урахуванням вимог Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості № 1275) та з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства з питань публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А3160 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 15.03.2025 № 76 зі змінами від 19.03.2025 № 100 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та надані відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ВГ «Кайман», ТОВ «Виробничо-комерційна фірма Пліт», ТОВ «МК-СТАЛЬ» та ТОВ «СЛАВРЕСУРС ГРУП», протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 28.03.2025 № 121 та від 31.03.2025 № 143, протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ВГ «Кайман» від 28.03.2025 № 123, ТОВ «Виробничо-комерційна фірма Пліт» від 04.04.2025 № 161 та ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 07.04.2025 № 163, вимогу про усунення невідповідностей до 09:57 до 10 квітня 2025 та документи надані ТОВ «СЛАВРЕСУРС ГРУП», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 11.04.2025, договір про закупівлю товарів від 17.04.2025 № 23, укладений Замовником з ТОВ «СЛАВРЕСУРС ГРУП», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 06.05.2025.
За результатами повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено наступне.
Відповідно до вимог абзацу 17 пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Відповідно до вимог додатку 7 до тендерної документації, Замовником передбачено, що «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктом 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Самостійне декларування може здійснюватися:
- шляхом поставлення позначки у відповідних полях в електронній системі закупівель;
- заповнення електронного поля відповідним текстом в електронній системі закупівель;
- завантаження інформації (- ій) (заяви, довідки (листа) у довільній формі або зведеної довідки (листа) у довільній формі)».
При цьому, у ході моніторингу встановлено, що Замовником не надано технічної можливості учаснику процедури закупівлі підтвердити підстави, шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), чим порушено абзац 17 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
19.05.2025 17:49 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2025 17:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Військова частина А3160 вдячна фахівцям УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за Вашу роботу, щодо попередження та вчасного виявлення порушень під час проведення процедур закупівель військовою частиною. Ваша наполеглива праця дисциплінує як замовників, так і учасників процедур закупівель та вказує на питання, які потребують вдосконалення.
Відповідно, за реєстраційним номером UA-M-2025-04-28-000075 в ході моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Бар’єрний рубіж типу «ЄГОЗА» (діаметр кола: 1100 мм+/- 20мм; кількість точок з’єднання на колі: 7; кількість витків: не менше 100; діаметр дроту: 2,8-3,0 мм; довжина розтягування: від 20-25 м) (або еквівалент), IDUA-2025-03-15-000643-a встановлені порушення законодавства у сфері закупівель.
Військовою частиною А3160 проаналізовано висновок про виявлені порушення, за результатами повідомляємо про вжиті заходи, щодо недопущення подібних випадків в подальшому:
З уповноваженою особою з закупівель військової частини А3160 про вчинені порушення та допущені помилки у закупівлі ID UA-2025-03-15-000643-a проведено роз’яснювальну роботу.
Дата публікації звіту:
23.05.2025 12:29
Запити/Пояснення
Номер:
5dbf90a3b3e5439bafe8f8ceee51cc1f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.05.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Бар’єрний рубіж типу «ЄГОЗА» (діаметр кола: 1100 мм+/- 20мм; кількість точок з’єднання на колі: 7; кількість витків: не менше 100; діаметр дроту: 2,8-3,0 мм; довжина розтягування: від 20-25 м) (або еквівалент)», очікуваною вартістю 22 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-15-000643-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c203f536f24e443fa2c24ffa4b1ce6ed
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
06.05.2025 13:08
Опис:
Відповідно до моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Бар’єрний рубіж типу «ЄГОЗА» (діаметр кола: 1100 мм+/- 20мм; кількість точок з’єднання на колі: 7; кількість витків: не менше 100; діаметр дроту: 2,8-3,0 мм; довжина розтягування: від 20-25 м) (або еквівалент)», очікуваною вартістю 22 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-15-000643-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступну інформацію.
Щодо заданого запитання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Відповідь:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення за КПКВ 2101020/16/1, КЕКВ 2260, код видатків 110, децентралізовані розрахунки на 2025 рік визначено відповідно до:
- довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 25.02.2025 року №10;
- витяг зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік;
- довідка про зміни плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 25.02.2025 року №18;
- витяг зі змін помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік;
- розпорядження КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423;
- розпорядження КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначена розпорядженням КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423 з додатками та розпорядженням КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082 з додатками.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - шляхом застосування методу порівняння ринкових цін. З цього приводу вжито наступних заходів:
Відправлені запити до підприємств, які займаються постачанням аналогічного товару та брали активну участь на аукціонах, які військова частина А3160 проводила у 2024 році з закупівлі аналогічного товару:
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ЮГСТАЛЬ» від 14.02.2025 року №1340;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» від 14.02.2025 року №1341;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ЕНОЛ» від 14.02.2025 року №1351;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 14.02.2025 року №1339;
- запит на комерційну пропозицію до ДП «ПДКВС України №55» від 19.02.2025 року №1450;
- запит на комерційну пропозицію до ТОВ «НВП СПЕЦІМПЕКС» від 19.02.2025 року №1451.
Отримані відповіді, на запити з пропозиціями та цінами на запитувальний товар:
- комерційна пропозиція від ТОВ «ЮГСТАЛЬ» від 11.03.2025 року №2876;
- ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» - відповідь не надійшла;
- комерційна пропозиція від ТОВ «ЕНОЛ» від 16.02.2025 року №1723;
- комерційна пропозиція від ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 28.02.2025 року №2265;
- ДП «ПДКВС України №55» - відповідь не надійшла;
- комерційна пропозиція від НВП «СПЕЦІМПЕКС» від 27.02.2025 року №2219;
Окрім цього, без надсилання запитів, до військової частини А3160 надійшли пропозиції від:
- комерційна пропозиція від ТОВ «КРОНОР УКРАЇНА» від 10.02.2025 року №1478;
- комерційна пропозиція від ТОВ «ЕКОБУД» від 17.02.2025 року №1748.
За результатами, складений акт моніторингу від 10.03.2025 року. Та визначено очікувану вартість, яка є меншою за середню.
Відповідно, затверджений акт моніторингу очікуваної вартості предмета закупівлі від 10.03.2025 року та оголошена процедура закупівлі ID: UA-2025-03-15-000643-a.
Вищезазначені документи показують хронологію подій та рішень уповноваженої особи військової частини А3160, щодо виконання завдань у закупівлі та прийнятті рішень.
Додатки надаються:
1. Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 25.02.2025 року №10 – 2 аркуша в форматі pdf;
2. Витяг зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік – 1 аркуш в форматі pdf;
3. Довідка про зміни плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 25.02.2025 року №18 – 2 аркуша в форматі pdf;
4. Витяг зі змін помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік – 1 аркуш в форматі pdf;
5. Розпорядження КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423 з додатками – 13 аркушів в форматі pdf;
6. Розпорядження КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082 з додатками - 19 аркушів в форматі pdf;
7. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ЮГСТАЛЬ» від 14.02.2025 року №1340 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
8. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» від 14.02.2025 року №1341 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
9. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «ЕНОЛ» від 14.02.2025 року №1351 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
10. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 14.02.2025 року №1339 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
11. Запит на комерційну пропозицію до ДП «ПДКВС України №55» від 19.02.2025 року №1450 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
12. Запит на комерційну пропозицію до ТОВ «НВП СПЕЦІМПЕКС» від 19.02.2025 року №1451 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
13. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЮГСТАЛЬ» від 11.03.2025 року №2876 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
14. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЕНОЛ» від 16.02.2025 року №1723 – 2 сканованих аркуші в форматі pdf;
15. Комерційна пропозиція від ТОВ «МК-СТАЛЬ» від 28.02.2025 року №2265 – 1 сканований аркуш в форматі pdf;
16. Комерційна пропозиція від НВП «СПЕЦІМПЕКС» від 27.02.2025 року №2219 - 1 сканований аркуш в форматі pdf;
17. Комерційна пропозиція від ТОВ «КРОНОР УКРАЇНА» від 10.02.2025 року №1478 - 1 сканований аркуш в форматі pdf;
18. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЕКОБУД» від 17.02.2025 року №1748 – 2 сканованих аркуша в форматі pdf;
19. Акт моніторингу від 10.03.2025 року – 2 аркуші в форматі pdf.