-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція мереж вуличного освітлення, пошкоджених внаслідок бойових дій в смт. Бородянка Бучанського району Київської області
Торги не відбулися
33 389 836.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 333 898.37 UAH
мін. крок: 1% або 333 898.37 UAH
Номер:
16b911b0a7c148d98b51ee64089fdb67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000153
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 17:17 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-03-14-012674-a 14.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності внесення змін до тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2025 № 164 (далі – ТД), зміни до тендерної документації від 24.03.2025, від 25.03.2025, від 28.03.2025 та від 10.04.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.04.2025 № 5390-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79», МАЛОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕНЕРГІЯ», ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», ТОВ «Старелектро» та ТОВ «ПРОМБУДКІМ», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» від 01.05.2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79», протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» від 02.05.2025 № 245, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції МАЛОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕНЕРГІЯ», протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції МАЛОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕНЕРГІЯ» від 05.05.2025 № 249, протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» від 05.05.2025 № 250, протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Старелектро» від 05.05.2025 № 251, протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДКІМ» від 05.05.2025 № 252, інформацію про відміну процедури закупівлі оприлюднену в електронній системі закупівель, пояснення та документи надані Замовником 14.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Протоколами щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 № 245, від 05.05.2025 № 249, від 05.05.2025 № 250, від 05.05.2025 № 251, а також від 05.05.2025 № 252, Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79», МАЛОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕНЕРГІЯ», ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», ТОВ «Старелектро» та ТОВ «ПРОМБУДКІМ» на підставі пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій учасників, порушень не установлено.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Водночас, замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При цьому, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються замовником в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Відповідно до абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Моніторингом установлено, що Замовником 24.03.2025, 25.03.2025, 28.03.2025 та 10.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено зміни до тендерної документації у форматі PDF, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178.
Слід зазначити, що у ході проведення моніторингу процедури закупівлі, установлено, що відкриті торги з особливостями, інформація про які оприлюднена за номером ID: UA-2025-03-14-012674-a, відмінено у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Відповідно до частини 7 статті 8 Закону № 922-VIII, якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Період усунення порушень:
29.05.2025 17:49 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
9837992ada7b4c3f91450f32d0d3b7cc
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.05.2025 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є реконструкція мереж вуличного освітлення, пошкоджених внаслідок бойових дій в смт. Бородянка Бучанського району Київської області, замовником якої є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-14-012674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
5. Надати документальне підтвердження оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79», або надати пояснення щодо причин та підстав недотримання Замовником строків, передбачених частиною 10 статті 29 Закону № 922-VIII, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4329ee7a1f4e4c4184cc81b0113ff592
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
14.05.2025 11:40
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість на підставі зведеного кошторисного розрахунку та позитивного експертного звіту.
Щодо другого питання. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/03/obgruntuvannya-5.pdf
Щодо третього питання. Відповідно до Постанови КМУ від 7 березня 2025 р №251 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експерементального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. КПКВК 3111370
Щодо четвертого питання. Не фінансується.
Щодо п’ятого питання. Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» продовжено на підставі протокольного рішення Уповноваженої особи від 01 травня 2025 року №242. В електронній системі закупівель відображено у вигляді (додається)