• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція мереж вуличного освітлення, пошкоджених внаслідок бойових дій в смт. Бородянка Бучанського району Київської області

Торги не відбулися

33 389 836.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 333 898.37 UAH
Номер: 16b911b0a7c148d98b51ee64089fdb67
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000153
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.05.2025 17:17 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 195 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-03-14-012674-a 14.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, m.o.mendel@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності внесення змін до тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2025 № 164 (далі – ТД), зміни до тендерної документації від 24.03.2025, від 25.03.2025, від 28.03.2025 та від 10.04.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.04.2025 № 5390-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79», МАЛОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕНЕРГІЯ», ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», ТОВ «Старелектро» та ТОВ «ПРОМБУДКІМ», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» від 01.05.2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79», протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» від 02.05.2025 № 245, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції МАЛОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕНЕРГІЯ», протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції МАЛОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕНЕРГІЯ» від 05.05.2025 № 249, протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» від 05.05.2025 № 250, протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Старелектро» від 05.05.2025 № 251, протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДКІМ» від 05.05.2025 № 252, інформацію про відміну процедури закупівлі оприлюднену в електронній системі закупівель, пояснення та документи надані Замовником 14.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Протоколами щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 № 245, від 05.05.2025 № 249, від 05.05.2025 № 250, від 05.05.2025 № 251, а також від 05.05.2025 № 252, Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79», МАЛОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕНЕРГІЯ», ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС», ТОВ «Старелектро» та ТОВ «ПРОМБУДКІМ» на підставі пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій учасників, порушень не установлено. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Водночас, замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При цьому, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються замовником в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Моніторингом установлено, що Замовником 24.03.2025, 25.03.2025, 28.03.2025 та 10.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено зміни до тендерної документації у форматі PDF, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178. Слід зазначити, що у ході проведення моніторингу процедури закупівлі, установлено, що відкриті торги з особливостями, інформація про які оприлюднена за номером ID: UA-2025-03-14-012674-a, відмінено у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Відповідно до частини 7 статті 8 Закону № 922-VIII, якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Період усунення порушень: 29.05.2025 17:49 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 17:49

Запити/Пояснення