• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 50630000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення (Послуги з ремонту складових військової техніки спеціального призначення)

Завершена

515 333.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 153.33 UAH
Номер: 866f7b79f50646ea844a880964e2f3c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.05.2025 12:05 - 04.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 12.05.2025 № 121 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 № 121 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 17 UA-2025-03-14-011886-a 14.03.2025 Військова частина А4668 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини А4668 на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.05.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол від 14.03.2025 № 25-03-14/1тд), РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 25.03.2025, Протокол уповноваженої особи від 25.03.2025 № 25-03-25/1тд про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, договір про надання послуг від 02.05.2025 № 25-05-02/1тд з додатками, додаткова угода № 1 від 30.05.2025 до договору, відповідь замовника на пояснення, отримана через електронну систему закупівель від 26.05.2025, ЗВІТ про виконання договору про закупівлю. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено 25.03.2025, кінцевий строк завантаження документів Переможцем – 29.03.2025. Однак, аналізом тендерної пропозиції Переможця установлено, що на порушення вимог тендерної документації та пункту 47 Особливостей документи переможця торгів в електронній системі закупівель, у визначений законодавством спосіб та строк, не надані. Згідно з вимогами абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхилиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є обов’язковими для виконання. Проте, в порушення вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі (ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ»), натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про надання послуг від 02.05.2025 №25-05-02/1тд на суму 492 840,00 гривень. На запит Східного офісу щодо надання пояснення з встановленого порушення Замовник пояснив, що не помітив не завантаження документів Переможцем торгів (ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ»), які вимагалися тендерною документацією. Замовник і ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛАСТ» дійшли згоди розірвати договір на підставі пункту 12.2 Договору. В ході моніторингу Замовник оприлюднив 30.05.2025 додаткову угоду № 1 від 30.05.2025 про розірвання Договору за згодою сторін та Звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 03.06.2025 15:54 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2025 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Військова частина А4668 повідомляє про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель та інформує про заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, в прикріпленому файлі до цього листа.
Дата публікації звіту: 04.06.2025 15:15

Запити/Пояснення