• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт нежитлового приміщення комунальної власності міста, що перебуває на балансовому обліку КП «Парковка та реклама» КМР за адресою: вул. Кобилянського, буд.199, прим. б/н, площею 444,8 м2, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

4 947 906.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 479.06 UAH
Номер: 0021b0eaa44b4002a8e1d88dba58df39
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.04.2025 13:35 - 30.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-03-14-011255-a 14.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 288-26-99, o.o.kovalova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, якого визначено переможцем ТОВ "ШЕМУР" встановлено порушення вимоги абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору про надання послуг з поточного ремонту від 31.03.2025 № 123ПР зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-03-14-003193-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 59, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.03.2025 № 70, тендерну пропозицію учасника закупівлі, якого визначено переможцем ТОВ "ШЕМУР", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25 березня 2025, договір про надання послуг з поточного ремонту від 31.03.2025 № 123ПР, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 17.04.2025, на запит Східного офісу Держаудитслужби. Відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в розділі І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатка 4 до тендерної документації. У свою чергу, відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 4 до тендерної документації Замовником визначено вимогу про надання документів переможцем, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема оприлюднити в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Моніторингом встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції переможцем процедури Замовник визнав ТОВ "ШЕМУР" та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір 04 березня 2025 року. Проте, переможець закупівлі ТОВ "ШЕМУР" не оприлюднив, в електронній системі закупівель, відповідний документ у строки та спосіб визначений у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника, що є порушенням вимоги абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей. Поряд із цим, відповідно до абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, Замовник в порушення вимоги абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей не відхилив, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію переможця закупівлі ТОВ "ШЕМУР" натомість уклав із ним договір про надання послуг з поточного ремонту від 31.03.2025 № 123ПР. Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Моніторингом установлено, що у договорі про надання послуг з поточного ремонту від 31.03.2025 № 123ПР інформацію про ціни на матеріальні ресурси не визначено невід’ємними додатками до договору, що суперечить вимозі частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 28.04.2025 17:33 - 13.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2025 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено. Договір №123ПР про надання послуг з поточного ремонту від 31.03.2025р. розірвано згідно додаткової угоди №1 до даного договору від 02.05.2025р.
Дата публікації звіту: 05.05.2025 16:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом укладання додаткової угоди від 02.05.2025 № 1 до договору від 31.03.2025 № 123ПР.
Дата публікації: 06.05.2025 15:03

Запити/Пояснення