• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

Пластикові транспортні картки сумісні з діючою Автоматизованою системою оплати проїзду (АСОП) у Покупця

Завершена

2 100 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 858dcac21f5343b784184f63ddafc5e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 24.03.2025 15:17 - 15.04.2025 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.03.2025 №20-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 24.03.2025 № 20-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-03-14-007937-a 14.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, h.v.sanchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу тринадцятого пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, оприлюднити в електронній системі обґрунтування у формі розпорядчого рішення погодженого (затвердженого) керівником Замовника та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, інформацію про предмет закупівлі, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 5 пункту 13 Особливостей, протокол розкриття пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 14.03.2025 року, договір на поставку транспортних карток від 10.03.2025 №10/03/25 (далі - Договір), укладений з ТОВ "Сімбол Транспорт", додаткова угода від 21.03.2025 №1 до Договору, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 27.03.2025 року. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення абзацу тринадцятого пункту 13 Особливостей Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа, погоджене (затверджене) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Період усунення порушень: 03.04.2025 15:10 - 18.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2025 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення Замовником надана у вкладених файлах.
Дата публікації звіту: 07.04.2025 10:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 07.04.2025 11:24

Запити/Пояснення