• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із заміною лікарняного ліфта реєстраційний No 234, що знаходиться в головному корпусі Комунального підприємства «Кролевецька лікарня» Кролевецької міської ради за адресою Бульвар Шевченка, 57 в м. Кролевець Конотопського району Сумської області. Коригування (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

2 560 314.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 801.57 UAH
Номер: cb11c3ee4be54dd38400d6d367ae0f28
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 21.04.2025 14:27 - 13.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 35-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.04.2025 №35-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-03-14-007002-a 14.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.b.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Облсумиліфт» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 12.03.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кролевецька лікарня» Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.03.2025 (протокол №51), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.03.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Облсумиліфт» (далі – ТОВ «Облсумиліфт», учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 08.04.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.04.2025 та від 08.04.2025 №58, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.04.2025 та від 28.04.2025. 1. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 4.1 проєкту договору підряду на виконання робіт з капітального ремонту (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено: «Виконавець гарантує можливість експлуатації об'єкта протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації становить 1 (один) рік відповідно до норм чинного законодавства України та починається з дати підписання останнього акту виконаних робіт і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Виконавець, за умови дотримання Замовником умов експлуатації». Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Загальних умов істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проєктно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років, або більший ніж 10 років. Таким чином положення пункту 4.1 проєкту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Загальних умов та статті 884 ЦКУ. Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. 2. Окрім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Облсумиліфт» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Так, відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 5) до тендерної документації учасник повинен надати дозвіл(и) або декларацію(ії) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованих або виданих відповідним органом Держпраці для виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені рамками закупівлі: верхолазні роботи (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м) та інші. На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «Облсумиліфт» надано копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 27.11.2017 № 95-17.59-43.21 на роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра (файл «декларація на висотні роботи.pdf», далі – Декларація від 27.11.2017) та від 14.04.2020 № 145.20.59 на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: ліфти (пасажирські, вантажопасажирські, лікарняні, вантажні та малі ліфти вантажопідіймальністю до 5000 кг із швидкістю до 2м/с (файл «декларація на монтаж демонтаж ліфтів.pdf», далі – Декларація від 14.04.2020). При цьому, в Декларації від 27.11.2017, зокрема, зазначено, що директором ТОВ «Облсумиліфт» є Іванчук А.О., головним інженером є Рябченко В.П., в Декларації від 14.04.2020 зазначено, що директором є Козубенко А.Л., головним інженером є Рябченко В.П. В той же час, відповідно до інших документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Облсумиліфт», зокрема, рішення одноосібного учасника ТОВ «Облсумиліфт» від 27.06.2024, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 07.04.2025 № 50, наказів про прийняття на роботу, директором ТОВ «Облсумиліфт» з 28.06.2024 є Рябченко В.П., головним інженером з 01.07.2024 є Костенко Є.А. При цьому, згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок №1107), визначено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. До відомостей, передбачених формою декларації (додаток 8 до Порядку №1107), у частині «Відомості про роботодавця», належать, зокрема і прізвище, ім’я та по батькові керівника. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 25.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 28.04.2025 надав пояснення, що положення Порядку №1107 на дату подання та реєстрації Декларації від 27.11.2017 не містили вимоги щодо оновлення декларації у разі зміни відомостей, а також зазначив, що пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 77 від 3 лютого 2021 р. «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова №77) установлено, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. При цьому, Порядок №1107 у редакції Постанови № 77, на яку посилається Замовник, визначає, що «У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки» (пункт 21). Слід зазначити, що Декларація від 14.04.2020 подавалась учасником під час діючого Порядку №1107 в редакції від 12.03.2020, пункт 21 якого вже містив вимогу щодо подання оновленої декларацій у разі зміни відомостей. Отже, враховуючи вимоги вищезазначених нормативних документів, після зміни керівника, а також інших відомостей, зазначених в Деклараціях від 22.11.2017 та від 14.04.2020, ТОВ «Облсумиліфт» повинен був подати оновлені декларації протягом семи робочих днів з дня настання таких змін. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Облсумиліфт» відсутні оновлені деклараціії відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, надані учасником Декларації від 22.11.2017 та від 14.04.2020 не відповідають вимогам чинних нормативних документів, відповідно, учасник ТОВ «Облсумиліфт» не надав дозвіл(и) або декларацію(ії) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованих або виданих відповідним органом Держпраці для виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені рамками закупівлі: верхолазні роботи (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м) та інші, що не відповідає вимогам підпункту 4 пункту 1 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 5 до тендерної документації Замовника. 3. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника містить Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», який в свою чергу містить Відомість обсягів робіт, в т.ч. Загальновиробничі витрати до об'єкту 02-01, Локальні кошториси на будівельні роботи №02-01-01, №02-01-02, №02-01-03, №02-01-04 та Підсумкову відомість ресурсів до об'єктного кошторису № 02-01 (далі - Підсумкова відомість ресурсів). У пункті 2 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації» Додатку 5 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції Договірної ціни та обов’язкових додатків (локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загальновиробничі витрати) до неї окремим архівом у відкритому форматі. Разом з тим, у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Облсумиліфт» (с. 28-38 файлу «Договір з додатками.pdf») відсутні матеріали («Дрантя», «Рукава гумотканеві напірновсмоктувальні для води тиском 1 МПа [10 кгс/см2], діаметр 16 мм», «Вода»), передбачені пунктами 66, 80, 81 Підсумкової відомості ресурсів Замовника. З огляду на викладене, Управління 22.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 25.04.2025 надав пояснення, в якому не спростував відсутність зазначених матеріалів у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Облсумиліфт». Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, відсутність матеріалів, передбачених Підсумковою відомістю ресурсів відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Облсумиліфт» як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем торгів. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 01.05.2025 15:35 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2025 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішенням Уповноваженої особи від 02 травня 2025 року № 08, на виконання Висновку про результати моніторингу, було відхилено пропозицію ТОВ «Облсумиліфт».
Дата публікації звіту: 08.05.2025 12:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 08.05.2025 15:42

Запити/Пояснення