• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень консультативно-діагностичного відділення будівлі КНП "Черкаський обласний психоневрологічний диспансер Черкаської обласної ради" по вул. Кавказька, 229 в м. Черкаси

Торги відмінено

6 963 757.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 818.79 UAH
Номер: f02864cfcdb1450895cf3e81ed1f29b7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 14.04.2025 15:40 - 06.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.04.2025 № 47-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-14-006269-a, 14.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, y.i.shmihel@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Владом», ТОВ «Медбудіндустрія» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом застосування вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей щодо тендерної пропозиції ТОВ «Медбудіндустрія», та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний психоневрологічний диспансер Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Владом» (далі – ТОВ «Владом»); протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 про визначення ТОВ «Владом» переможцем відкритих торгів з особливостями; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані ТОВ «Владом» у спосіб, визначений тендерною документацією; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.04.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Владом»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медбудіндустрія» (далі – ТОВ «Медбудіндустрія»); вимогу про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «Медбудіндустрія» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 про визначення ТОВ «Медбудіндустрія» переможцем відкритих торгів з особливостями; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Медбудіндустрія» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 21.04.2025 та 05.05.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, яка має складатися з таких документів: дефектного акта; пояснювальної записки; договірної ціни; локального кошторису; підсумкової відомості ресурсів у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК. Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова № 281). Відповідно до пункту 5.4 Настанови № 281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 –5.9 цієї Настанови. Пунктом 5.8 Настанови № 281 передбачено, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймаються за ціною, яка склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Відповідно до наданих в складі тендерної пропозиції довідок «Довідка про МТБ.pdf» та «Довідка про працівників заміна.pdf» у ТОВ «Владом» відсутні власні будівельні автомобілі та самохідні машини, а також відсутні власні водії та машиністи будівельних машин і механізмів. Проте, відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Владом» розрахунків вартості будівельно-монтажних робіт (файли «23_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf», «23_ДЦ_ЛК_02-01-02.pdf», «23_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf», «23_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf 23_ДЦ_ПВР.pdf» та файл «23.imd») вартість усіх будівельних машин, визначена як для власної будівельної техніки (до вартості робіт включено заробітну плату та амортизаційні відрахування), чим не дотримано вимоги пункту 5.8 Настанови. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Владом» не підтвердило відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, та його тендерна пропозиція мала б бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Під час моніторингу Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Владом» (протокольне рішення від 23.04.2025) та відповідно до абзацу шостого пункту 49 Особливостей розглянув наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, а саме тендерну пропозицію ТОВ «Медбудіндустрія». Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, яка має складатися з таких документів: дефектного акта; пояснювальної записки; договірної ціни; локального кошторису; підсумкової відомості ресурсів у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК. Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог Настанови № 281. В пункті 5.31 розділу V Настанови № 281 визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, при цьому: за твердої договірної ціни – у розмірі до 1,5 %. Проведеним в ході моніторингу розрахунком встановлено, що в наданій договірній ціні (файл тендерної пропозиції «кошторис.rar») ТОВ «Медбудіндустрія» включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у розмірі 2,841557%, що перевищує визначений пунктом 5.31 розділу V Настанови № 281 розмір. Таким чином, учасник відкритих торгів з особливостями ТОВ «Медбудіндустрія» не виконав вимоги пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, та його тендерна пропозиція на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилена.
Період усунення порушень: 07.05.2025 16:17 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2025 16:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-14-006269-a повідомляємо про усунення порушень.
Дата публікації звіту: 12.05.2025 10:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Процедура відмінена
Дата публікації: 19.05.2025 14:21

Запити/Пояснення