• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Комплект засобів навчання та приладдя для забезпечення викладання предмета «Захист України» Код ДК 021:2015 - 39162110-9 - Навчальне приладдя (Засоби навчання та приладдя для забезпечення викладання предмета «Захист України»)»

Торги відмінено

419 205.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 192.05 UAH
Номер: f308967071e44914b96cb5b27e74a507
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 21.04.2025 16:06 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 22-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.04.2025 № 22-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-03-14-006260-a 14.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, i.a.manchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тинненського ліцею Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника торгів ФОП «КУНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ», протоколи уповноваженої особи: від 31.03.2025 № б/н, від 23.04.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 23.04.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Пунктом 6 Додатку 3 передбачено, що учасник у складі пропозиції зазначає конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше». Зазначення таких висловів буде вважатися помилкою, та призведе до відхилення пропозиції. Учасником ФОП «КУНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ» в складі тендерної пропозиції завантажено таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, в якій в технічних характеристиках п. 16 та п. 29 застосовуються зазначення висловів «не менше» та «не більше», що суперечить вимогам п. 6 Додатку 3 тендерної документації. Крім того, в п. 11 та в п. 24 вищевказаної таблиці поданої учасником, не зазначено розміри компасу та наплічника (рюкзака), а в п. 23 таблиці міститься неповна інформація, що передбачена Замовником у відповідних пунктах таблиці Додатку 3 тендерної документації. Згідно протоколу уповноваженої особи від 31.03.2025 № б/н пропозицію учасника ФОП «КУНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ» визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОФ-СТЕЙТ», у зв’язку з невідповідністю умовам технічної специфікації тендерної документації та оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір. В ході здійснення моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та оприлюднено відповідний протокол уповноваженої особи від 23.04.2025 № б/н.
Період усунення порушень: 29.04.2025 15:46 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2025 15:46

Запити/Пояснення