• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

7 509 158.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 091.58 UAH
Номер: e133b1fc09f94441a0b2a6935f6a5749
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.05.2025 15:19 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 153 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 153 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 21 UA-2025-03-13-014071-a 13.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерноі пропозиціі ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "САН СТРІМ СИСТЕМС", ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договорами від 11.04.2025 №2025/61, від 15.04.2025 №1504-25 та від 15.04.2025 №1504-25-1 відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" (далі – Замовник, в інтересах якого проводиться закупівля) на 2025 рік, річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" (далі – Замовник, в інтересах якого проводиться закупівля) на 2025 рік, річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" (далі – Замовник, в інтересах якого проводиться закупівля) на 2025 рік, річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник. КП «ЦЗО ХМР») на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи КП «ЦЗО ХМР» від 13.03.2025 протокол № 28/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН СТРІМ СИСТЕМС" (далі – ТОВ "САН СТРІМ СИСТЕМС"), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" (далі – ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"), протокол розкриття тендерних пропозицій 24.03.2025, вимога про усунення невідповідностей до 01.04.2025, протокол Замовника від 27.03.2025 № 28/4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», протокол Замовника від 28.03.2025 № 28/5 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "САН СТРІМ СИСТЕМС", протокол Замовника від 01.04.2025 №28/7 про визначення учасника - ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2025, договір від 11.04.2025 № 2025/61 (далі – Договір з КП "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"), договір від 15.04.2025 №1504-25 (далі – Договір з КП "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА"), договір від 15.04.2025 № 1504-25-1 (далі – Договір з КП "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА"), додаткова угода №1 від 28.04.2025 до договору від 15.04.2025 № 1504-25, додаткова угода №1 від 28.04.2025 до договору від 15.04.2025 № 1504-25-1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 15.05.2025 (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» встановлено наступне. Відповідно до ПРОТОКОЛУ від 27.03.2025 № 28/4 Уповноваженою особою КП «ЦЗО ХМР» прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» відповідно вимог підпункту 2 пункry 44 Особливостей. Так, у відповідному протоколі вказано: «…Під час розгляду наданих документів Учаснuка Замовником було виявлено, що паспорт якості № l05 вiд l2 серпня 2024 та декларація про відповідность №UA/TR198/009-24 від 19.08.2024 мають розбіжності між номером декларації про відповідність, а саме: у паспортi якості № l05 вiд l2 серпня 2024 року не зазначено номер декларації про відповідность, а вказано лише декларація про відповідность Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, судових та котельних палив від 19.08.2024 р. Таким чином, згідно умов Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації, пропозиція Учасника має бути відхилена через виявлені розбіжності..». При цьому, в складі тендерної пропозиції, Учасником – ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», щодо Палива дизельного ДП-Л-Євро5-В0 надано наступі документи (файл Технічна частина.pdf): - сертифікат відповідності №UA.TR138.009-24 ; - паспорт якості №105 від 12.08.2024; - декларація про відповідність №UA.TR.138.D009-24 від 19.08.2024. Згідно пункту 9 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити зокрема відомості щодо декларації про відповідність. Відповідно до оприлюднених вищевказаних документів встановлено, що паспорт якості № l05 вiд l2 серпня 2024 містить запис: «Декларація про відповідность Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, судових та котельних палив від 19.08.2024», також запис «Сертифікат відповідності № UA.TR138.009-24, виданий ООВ ТОВ «ЦЕНТР ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ «КАРАТ», терміном дії з 19.08.2024 до 11.08.2025». Отже, у паспортi якості № l05 вiд l2 серпня 2024 року не зазначено номер декларації про відповідность, однак вказано відомості щодо декларації про відповідність датовану 19.08.2024, що не суперечить вимогам пункту 9 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Поряд з вказаним, у паспорті якості також зазначено і про сертифікат відповідності №UA.TR138.009-24, який, в свою чергу, зазначено і в оприлюдненій Учасником декларація про відповідність №UA.TR.138.D009-24 від 19.08.2024 . В ПРОТОКОЛІ від 27.03.2025 № 28/4 про відхилення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» Замовник посилається на вимоги Додатку 1 до тендерної документації, де передбачено, що при виявленні розбіжностей в сертифікаті/сертифікаті відповідності, декларації/декларації про відповідність, документі про якість (паспорті якості): - між найменуванням Товару; - між найменуванням виробника та/або уповноваженого представника та/або розповсюджувача та/або постачальника; - між номером сертифікату/сертифікату відповідності та терміном його дії**; - між номером декларації/декларації про відповідність; пропозиція Учасника відхиляється. При цьому фактично, Замовником виявлено факт відсутності номеру декларації, а не невідповідність між номером декларації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 12.05.2025 з приводу надати пояснення яким нормативно-правовим актом керувався Замовник, ототожнюючи відсутність номеру з невідповідністю номеру та яким чином виявлені Замовником невідповідністю в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі, про які вказано у ПРОТОКОЛІ №28/4 від 27.03.2025, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, отримано відповідь від 15.05.2025 року, в якій Замовник зазначив: «…Наданий Учасником паспорт якості №105 від 12 серпня 2024 р. містить відомості щодо декларації про відповідність від 19.08.2024р, яка не містить номеру. Проте, Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність №UA.TR.138.D009-24 від 19.08.2024 р., термін дії до 11.08.2025 року. Таким чином, встановлена розбіжність, а саме: відсутність номеру декларації про відповідність у паспорті якості від 12 серпня 2024 р №105 та декларацією про відповідність від 19.08.2024 р., яка містить номер «№UA.TR.138.D009-24». Отже, згідно умов Додатку 1 до тендерної документації, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника. Звертаємо увагу, що вимоги до зазначених документів, встановлені в тендерній документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від «13» березня 2025 р. № 28/3. Питань чи скарг по процедурі закупівлі від учасників через систему електронних закупівель не надходило. У зв’язку з цим, всі встановлені вимоги в тендерній документації обов’язкові до виконання учасниками процедури закупівлі. Щодо пояснення на питання: Яким нормативно-правовим актом керувався Замовник, ототожнюючи відсутність номеру з невідповідністю номеру. Повідомляємо, що Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника через наявні розбіжності у документах, які містили технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Застереження щодо відповідності поданих документів встановлені в Додатку 1 до тендерної документації. Вимоги обов’язкові для всіх учасників процедури. Щодо пояснення на питання: Яким чином виявлені Замовником невідповідністю в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі, про які вказано у ПРОТОКОЛІ № 28/4 від 27.03.2025, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо? Повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлені розбіжності, які містять детальний опис в протоколі від 27.03.2025 № 28/4. Встановлені розбіжності впливають на предмет виконання учасником встановлених вимог в Додатку 1 до тендерної документації. Оскільки, невиконання таких є додатковою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Виходячи з вищезазначеного, згідно протоколу від 27.03.2025 № 28/4 уповноваженої особи комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» на підставі пп.2 п.44 Особливостей через наявні розбіжності у документах, які містили технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника». Надане Замовником пояснення не спростовує факту порушення в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», про яке вказано у протоколі № 28/4 від 27.03.2025, оскільки Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що при виявленні розбіжностей між номером декларації/декларації про відповідність пропозиція Учасника відхиляється, при цьому фактично, Замовником виявлено факт відсутності номеру декларації про відповідність в паспорті якості № l05 вiд l2 серпня 2024 року, а не невідповідність між номером декларації. Паспорт якості № l05 вiд 12 серпня 2024 року містить відомості щодо декларації про відповідність датовану 19.08.2024, що не суперечить вимогам пункту 9 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Отже, виявлені Замовником невідповідністю в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», про які вказано у ПРОТОКОЛІ № 28/4 від 27.03.2025, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо і можуть бути усунені учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з підстави, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Слід зауважити, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією, (6 643 050,00 гривень) та є меншою на 461052 гривень за цінову пропозицію переможця ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" (7 104 102,00 гривень), з яким Замовником укладено договори від 11.04.2025 №2025/61, від 15.04.2025 №1504-25 та від 15.04.2025 № 1504-25-1. Такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону.
Період усунення порушень: 22.05.2025 15:30 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 15:30

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок про результати моніторингу процедури закупівлі буде оскаржено до суду протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення висновку.
Дата публікації: 29.05.2025 16:51
Дата відкриття провадження: 05.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» на виконання ч.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-13-014071-a оскаржено до суду 05 червня 2025 р. (справа № 520/14654/25, провадження П/520/17524/25). Інформацію про відкриття провадження буде розміщено додатково.

Запити/Пояснення