-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Торги не відбулися
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 70 000.00 UAH
Номер:
f0cb2144e1364176835e3ab2d712e50d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 16:39 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 № 41-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.04.2025 № 41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-03-13-013256-a, 13.03.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (24-3-2).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-03-13-015546-a СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ» ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 13/03-9 від 13.03.2025 року; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 14/03-9 від 14.03.2025 року; запитання потенційного учасника до процедури від 17.03.2025 року, відповідь замовника від 18.03.2025 року, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2025 року № 27/03-11, від 31.03.2025 року № 31/03-12, від 01.04.2025 року; скаргу UA-2025-03-13-013256-a.b1 Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” на безпідставне відхилення тендерної документації (дата подання скарги: 04 квітня 2025 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.04.2025 № 6059-р/пк-пз (опубліковане 21.04.2025); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергія Логістик»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.04.2025 року №22/04-6; скаргу UA-2025-03-13-013256-a.b2 Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” на безпідставне відхилення тендерної документації (дата подання скарги: 28 квітня 2025 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2025 № 7337-р/пк-пз (опубліковане 12.05.2025); відповідь замовника від 02.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.05.2025 14:54 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
9e5e392cab5b484d852e846e746dda94
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2025 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3500000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-13-013256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- пояснити з якої причини учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Енергія Логістик» відхилено на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, а не надано повідомлення з вимогою на усунення невідповідностей згідно з п.43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4f7b8888289c4a2b91a0048afc8996d6
Назва:
Про зупинення рішення, прийнятого наказом від 28.04.2025 № 41-З «Про початок моніторингу закупівель»
Дата опублікування:
30.04.2025 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.04.2025 № 43-З
Полтава
Про зупинення рішення,
прийнятого наказом від
28.04.2025 № 41-З «Про
початок моніторингу
закупівель»
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, у зв’язку з розміщенням суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-03-13-013256-a.b2 в електронній системі закупівель 28.04.2025 18:07НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-03-13-013256-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 28 квітня 2025 року), прийняте наказом Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 28.04.2025 № 41-З «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ