• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Саксаганського теплового району

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Завершена

16 146 223.16 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161 462.23 UAH
Номер: 93e82c8f091142c4b8d8ee7492a46fb9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.07.2025 16:29 - 05.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 14.07.2025 № 199 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.07.2025 № 199 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-03-13-011368-a 13.03.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, v.v.sheremet@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 17.04.2025 №188-25, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та здійснити заходи шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА», (далі – Замовник) UA-P-2025-03-13-013358-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» (ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ») від 04.04.2025 № 5/49/25, тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, договір підряду від 17.04.2025 №188-25 (далі - Договір) пояснення (інформація та документи) Замовника надані 18.07.2025, 24.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 15.07.2025, 21.07.2025. Відповідно до підпункту 4 пункту 7 Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)», учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції та перед початком виконання робіт документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою копії наступних документів: Дозвіл або декларацію управління з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (з додатками), виданий згідно порядку видачі цих дозволів, затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року (далі - Поста¬нова КМУ №1107) (повинен бути чинним протягом строку виконання робіт), зокрема: декларацію на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Слід зазначити, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року (зі змінами), декларація відповідності повинна бути подана та зареєстрована у територіальному органі Державної служби України з питань праці (Держпраці). Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» завантажено декларацію матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки: ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, що зареєстрована у журналі обліку, суб'єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду від 12.12.2012, проте зазначена декларація не містить додатків та не містить реєстрації у Держпраці, що не відповідає вимогам визначеним у підпункті 4 пункту 7 Додатку №3 тендерної документації Замовника. Згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ», натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 17.04.2025 №188-25 на суму 16 145 620,14 гривень. Окрім цього, пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Моніторингом питання відповідності укладеного договору підряду вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що пунктом 3.3 розділу 3 договору підряду від 17.04.2025 №188-25 передбачено, що фінансування робіт проводиться за Планом фінансування робіт згідно Додатку №3. Водночас, у порушення пункту 84 Постанови КМУ № 668, план фінансування (Додаток № 3 до Договору) складений без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом. Отже, Замовником укладено договір підряду від 17.04.2025 №188-25 з ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 30.07.2025 11:06 - 14.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2025 11:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» Моніторинг UA-M-2025-07-03-000019 Оголошення UA-2025-03-13-011368-a Предмет закупівлі: Ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Саксаганського теплового району (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Керуючись абзацом 2 частиною 8 статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон) замовник має право у встановлений Законом період надати аргументоване заперечення до висновку. Підприємство КПТМ «Криворіжтепломережа» зазначає, що висновок Держаудитслужби у закупівлі № UA-2025-03-13-011368-a є протиправним на підставі того що, станом на 12.12.2012 р. (дату оформлення ТОВ «Екоспецінвест» декларації) форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці закріплена в додатку 8 до Порядку в редакції Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 з урахуванням зміни, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012. В додатку 8 до Порядку, в редакції, чинній на 12 грудня 2012 року, закріплено, що «Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду ____ _____ 20__р. № __». Аналіз декларації ТОВ «Екоспецінвест» на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, яка подана товариством у складі тендерної пропозиції свідчить, що ця декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду 12 грудня 2012р. № 82. Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 11.02.2016р. № 76 внесено зміни в Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Так, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2016р. № 76 у тесті Порядку слова «Держгірпромнагляд» в усіх відмінках замінено словом «Держпраці», про що зазначено в преамбулі самого Порядку Нормами Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII та Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 не встановлено вимоги щодо переоформлення суб’єктами господарювання декларацій у зв’язку із внесенням змін в форму декларації, яка наведена в додатку 8 до Порядку, реорганізації Держгірпромнагляду або визначення іншого органу, уповноваженого державною на здійснення реєстрації декларацій. Також, декларація ТОВ «Екоспецінвест» на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду 12 грудня 2012р. № 82, оформлена та зареєстрована відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 з урахуванням зміни, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012, які діяли на дату оформлення учасником відповідної декларації. На дату подання ТОВ «Екоспецінвест» тендерної пропозиції дана декларація є чинною та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України. Виходячи з цього, декларація ТОВ «Екоспецінвест» на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду 12 грудня 2012р. № 82, оформлена та зареєстрована відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 з урахуванням зміни, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012, які діяли на дату оформлення учасником відповідної декларації. На дату подання ТОВ «Екоспецінвест» тендерної пропозиції дана декларація є чинною та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України. Стосовно вимог до оформлення Додатку №3 «Плану фінансування робіт» відповідно до пункту 84 Постанови № 668 та складання його на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об’єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Інших вимог даний пункт постанови не містить. Складений без дотримання вимог план фінансування, а саме без виділення фінансування робіт за місяцями, не впливає на загальну суму фінансування робіт по даному договору, отже не впливає на істотні умови договору. Крім цього, укладання Додатку №3 договору в новій редакції не тягне за собою припинення зобов’язань в цілому по договору і не впливає ні на істотні умови договору, ні на права та обов’язки сторін. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок у суді. Підприємство КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє, що позовна заява буде подана у встановлений Законом час, інформацію про відкриття провадження у справі буде надана на наступний робочий день від дня отримання інформації про відкриття такого провадження та оприлюднена в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 06.08.2025 18:08

Запити/Пояснення