-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Саксаганського теплового району
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Завершена
16 146 223.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161 462.23 UAH
мін. крок: 1% або 161 462.23 UAH
Номер:
93e82c8f091142c4b8d8ee7492a46fb9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
14.07.2025 16:29 - 05.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
14.07.2025 № 199
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.07.2025 № 199
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2025-03-13-011368-a 13.03.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 17.04.2025 №188-25, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та здійснити заходи шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА», (далі – Замовник) UA-P-2025-03-13-013358-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» (ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ») від 04.04.2025 № 5/49/25, тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, договір підряду від 17.04.2025 №188-25 (далі - Договір) пояснення (інформація та документи) Замовника надані 18.07.2025, 24.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 15.07.2025, 21.07.2025.
Відповідно до підпункту 4 пункту 7 Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)», учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції та перед початком виконання робіт документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою копії наступних документів: Дозвіл або декларацію управління з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (з додатками), виданий згідно порядку видачі цих дозволів, затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року (далі - Поста¬нова КМУ №1107) (повинен бути чинним протягом строку виконання робіт), зокрема: декларацію на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Слід зазначити, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року (зі змінами), декларація відповідності повинна бути подана та зареєстрована у територіальному органі Державної служби України з питань праці (Держпраці).
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» завантажено декларацію матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки: ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, що зареєстрована у журналі обліку, суб'єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду від 12.12.2012, проте зазначена декларація не містить додатків та не містить реєстрації у Держпраці, що не відповідає вимогам визначеним у підпункті 4 пункту 7 Додатку №3 тендерної документації Замовника.
Згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ», натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 17.04.2025 №188-25 на суму 16 145 620,14 гривень.
Окрім цього, пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668).
Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Моніторингом питання відповідності укладеного договору підряду вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що пунктом 3.3 розділу 3 договору підряду від 17.04.2025 №188-25 передбачено, що фінансування робіт проводиться за Планом фінансування робіт згідно Додатку №3. Водночас, у порушення пункту 84 Постанови КМУ № 668, план фінансування (Додаток № 3 до Договору) складений без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом.
Отже, Замовником укладено договір підряду від 17.04.2025 №188-25 з ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
30.07.2025 11:06 - 14.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2025 11:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку
Східного офісу Держаудитслужби
Комунальне підприємство
теплових мереж
«Криворіжтепломережа»
Моніторинг UA-M-2025-07-03-000019
Оголошення UA-2025-03-13-011368-a
Предмет закупівлі: Ремонт теплових мереж на об'єктах теплопостачання Саксаганського теплового району (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Керуючись абзацом 2 частиною 8 статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон) замовник має право у встановлений Законом період надати аргументоване заперечення до висновку.
Підприємство КПТМ «Криворіжтепломережа» зазначає, що висновок Держаудитслужби у закупівлі № UA-2025-03-13-011368-a є протиправним на підставі того що, станом на 12.12.2012 р. (дату оформлення ТОВ «Екоспецінвест» декларації) форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці закріплена в додатку 8 до Порядку в редакції Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 з урахуванням зміни, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012.
В додатку 8 до Порядку, в редакції, чинній на 12 грудня 2012 року, закріплено, що «Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду ____ _____ 20__р. № __».
Аналіз декларації ТОВ «Екоспецінвест» на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, яка подана товариством у складі тендерної пропозиції свідчить, що ця декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду 12 грудня 2012р. № 82.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 11.02.2016р. № 76 внесено зміни в Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107.
Так, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2016р. № 76 у тесті Порядку слова «Держгірпромнагляд» в усіх відмінках замінено словом «Держпраці», про що зазначено в преамбулі самого Порядку
Нормами Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII та Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 не встановлено вимоги щодо переоформлення суб’єктами господарювання декларацій у зв’язку із внесенням змін в форму декларації, яка наведена в додатку 8 до Порядку, реорганізації Держгірпромнагляду або визначення іншого органу, уповноваженого державною на здійснення реєстрації декларацій.
Також, декларація ТОВ «Екоспецінвест» на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду 12 грудня 2012р. № 82, оформлена та зареєстрована відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 з урахуванням зміни, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012, які діяли на дату оформлення учасником відповідної декларації. На дату подання ТОВ «Екоспецінвест» тендерної пропозиції дана декларація є чинною та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України.
Виходячи з цього, декларація ТОВ «Екоспецінвест» на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду 12 грудня 2012р. № 82, оформлена та зареєстрована відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 з урахуванням зміни, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012, які діяли на дату оформлення учасником відповідної декларації. На дату подання ТОВ «Екоспецінвест» тендерної пропозиції дана декларація є чинною та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України.
Стосовно вимог до оформлення Додатку №3 «Плану фінансування робіт» відповідно до пункту 84 Постанови № 668 та складання його на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об’єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Інших вимог даний пункт постанови не містить.
Складений без дотримання вимог план фінансування, а саме без виділення фінансування робіт за місяцями, не впливає на загальну суму фінансування робіт по даному договору, отже не впливає на істотні умови договору. Крім цього, укладання Додатку №3 договору в новій редакції не тягне за собою припинення зобов’язань в цілому по договору і не впливає ні на істотні умови договору, ні на права та обов’язки сторін.
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок у суді. Підприємство КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє, що позовна заява буде подана у встановлений Законом час, інформацію про відкриття провадження у справі буде надана на наступний робочий день від дня отримання інформації про відкриття такого провадження та оприлюднена в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
06.08.2025 18:08
Запити/Пояснення
Номер:
6dd310f8ec53486684cdf3dfa61b4824
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
15.07.2025 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
2ae779bcce9d490798892bc08fea2257
Назва:
Відповідь від 15.07.2025
Дата опублікування:
18.07.2025 12:01
Опис:
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель
Державної аудиторської служби
України
Ользі КОВАЛЬОВІЙ
На Ваш запит від 15.07.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-03-13-011338-а «Ремонт теплових мереж на об’єктах теплопостачання Саксаганського теплового району» повідомляє наступне:
1. Для визначення очікуваної вартості виконання робіт по ремонту теплових мереж Саксаганського теплового району був складений локальний кошторисний розрахунок згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281), у ліцензійному програмному комплексі «Будівельні Технології: Кошторис» Професійна версія 8, розробник ТОВ «COMPUTER LOGIC GROUP».
Локальний кошторисний розрахунок з договірною ціною та затвердженим дефектним актом додається в електронному вигляді у форматі pdf.
2. Обсяги робіт визначені на підставі заявок теплових районів на заміну ділянок теплових мереж та відповідно до затвердженого графіку виконання робіт для підготовки теплових мереж до опалювального сезону.
3. Види і обсяги робіт, умови їх виконання, необхідні матеріальні ресурси, які враховані в розрахунку локального кошторису, було надано у складі технічного завдання (в відомості обсягів робіт) для проведення процедури закупівлі.
4. Порядок подання, реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці закріплено в пункті 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (надалі – Порядок).
Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Аналіз пункту 21 Порядку, який зазначено вище, та форми Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 8 до Порядку), в редакції чинній на дату подання ТОВ «Екоспецінвест» тендерної пропозиції та подання пояснень замовником, свідчить, що словосполучення «додаток» вживається як:
- «додаток 2» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107, в якому закріплено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
- «додаток 8», в якому закріплена форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Зміст пункту 21 Порядку та форми декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додаток 8) до Порядку свідчать про відсутність будь-яких посилань в тексті пункту 21 Порядку та Декларації (додаток 8 до Порядку) саме на додатки, як документи, які оформлюється до декларації та є невід’ємною частиною декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Отже, нормами чинного законодавства в Україні не передбачено оформлення будь-яких додатків до декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
ТОВ «Екоспецінвест», як учасник публічної закупівлі, правомірно не надав додаток до декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Щодо вживання в підпункті 4 пункті 7 Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (Технічне завдання)» словосполучення «(з додатками)» є опискою.
Станом на 12.12.2012 р. (дату оформлення ТОВ «Екоспецінвест» декларації) форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці закріплена в додатку 8 до Порядку в редакції Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 з урахуванням зміни, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012. (додається до пояснень).
В додатку 8 до Порядку, в редакції чинній на 12 грудня 2012 року, закріплено, що «Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду ____ _____ 20__р. № __».
Декларація ТОВ «Екоспецінвест» зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держгірпромнагляду 12 грудня 2012р. № 82, отже оформлена та зареєстрована відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 з урахуванням зміни, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012, які діяли на дату оформлення учасником відповідної декларації.
Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 не встановлено вимоги щодо переоформлення суб’єктами господарювання декларацій у зв’язку із внесенням змін в форму декларації, яка наведена в додатку 8 до Порядку, реорганізації Держгірпромнагляду або визначення іншого органу, уповноваженого державною на здійснення реєстрації декларацій.
Додаток:
1. Службова записка та технічне завдання.
2. Копія дефектного акту.
3. Постанова КМУ 1107 з додатком 8 в редакції на 12.12.2012.
4. Додаток 8 до Порядку, затверджений постановою КМУ 1107 чинна редакція.
Номер:
da6d48a8523c40fab1d095d723d13d98
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
21.07.2025 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
e591ef7a3ac14a8d8fe24aafefc5e113
Назва:
Відповідь на питання від 21.07.2025
Дата опублікування:
24.07.2025 17:18
Опис:
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель
Державної аудиторської служби
України
Ользі КОВАЛЬОВІЙ
На Ваш запит від 21.07.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-03-13-011338-а «Ремонт теплових мереж на об’єктах теплопостачання Саксаганського теплового району» повідомляє наступне:
Відповідь на питання 1:
- ТОВ «Екоспецінвест» в довідці від 17.03.2025 №114-ЕС, в переліку матеріально-технічної бази серед іншого обладання, маших та механізмів вказав:
- вантажний – спеціальний автокран 10-20Т з автомобільним краном КС-3577, марка МАЗ 500 (п. 32 довідки).
В довідці найменування автокрана вказано відповідно до інформації, яка зазначена в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. Відповідно до паспорту на автомобільний кран його вантажопідйомність – 12,5т. Отже, даний кран за своїми технічними характеристиками відповідає «крану на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 12,5 т», який вказано в матеріально-технічній базі, яка визначена ТОВ «Екоспецінвест» в підсумковій відомості ресурсів.
- агрегат зварювальний типу АДД-4002 У1, 1972р.в. (п. 1 довідки)
Відповідно до технічних характеристик має номінальний зварювальний струм 400 А. Умови виконання роботи – на відкритому повітрі. Встановлений на причіпному візку на пневматичних шинах. Найменування агрегату зварювального вказано в довідці на підставі даних бухгалтерського обліку. Даний агрегат зварювальний за своїми технічними характеристиками відповідає агрегату зварювальному пересувному з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А, який вказано в матеріально-технічній базі, яка визначена ТОВ «Екоспецінвест» в підсумковій відомості ресурсів.
- зварювальний апарат – інвертор Sturm 350 А (п.39 довідки). Даний апарат має номінальний зварювальний струм 350 А, що входить в діапазон 250-400 А, є пересувним. За своїми технічними характеристиками відповідає агрегату зварювальному пересувному з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А, який вказано товариством в матеріально-технічній базі, яка визначена ТОВ «Екоспецінвест» в підсумковій відомості ресурсів.
В наявності у ТОВ «Екоспецнівест» є інші зварювальні апарати, які вказані в пунктах 40, 43, 6.
- екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 428 B (п.37 довідки) та екскаватор-навантажувач АМКОДОР 702 ЕМ-03 (п.39)
В довідці найменування екскаватора-навантажувача CATERPILLAR 428 B вказано відповідно до інформації, яка вказана в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, найменування екскаватора-навантажувача АМКОДОР 702 ЕМ-03 вказано відповідно до інформації, яка зазначена в свідоцтві про реєстрацію машин. За своїми технічними характеристиками це є одноковшеві екскаватори на пневмоколiсному ходу, тип палива – дизель, вмiсткiсть ковша 0,25 м3.
Отже, за своїми технічними характеристиками екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 428 B (п.37 довідки) та екскаватор-навантажувач АМКОДОР 702 ЕМ-03 (п.39) відповідають технічними характеристикам екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3, який вказано в матеріально-технічній базі, яка визначена ТОВ «Екоспецінвест» в підсумковій відомості ресурсів.
- для виконання робіт фарбування металевих поверхонь у ТОВ «Ексопецінвест» є в наявності пневматичний фарбувальний агрегат, який за своїми технічними характеристиками є аналогічним агрегату фарбувальну з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадiв будiвель, продуктивнiсть 500 м3/год, який вказаний в підсумковій відомості ресурсів. Під час формування довідки про наявність матеріально-технічної бази при перенесені даних з ехсеl в текстовий формат була втрачена інформація.
- для виконання функцій насосної станцiї електричної стацiонарної, подача 50 м3/год, напiр 50 м, яка вказана в матеріально-технічній базі в підсумковій відомості ресурсів у ТОВ «Ексопеціневст» в наявності є мотопомпа Forte FP20C для чистої води (п.3 довідки). Мотопомпа призначена для подачі води, а також для перекачування води в технічних цілях. Мотопомпа має технічні характеристики: продуктивність 50 м3/год, натиск – 26 м. За своїми технічними характеристиками мотопомпа Forte FP20C може виконувати функції насосної станцiї електричної стацiонарної, подача 50 м3/год, напiр 50 м, яка вказана в підсумковій відомості ресурсів.
- Також, для виконання робіт з перекачування води з траншеї, трубопроводу у ТОВ «Екоспецінвест» є в наявності мотопомпи HYUNDAI HYT 80 в кількості 3 шт. (п.17, п.18, п. 19 довідки), насос МСm 12/50 кабель 10м (п.4 довідки), мотопомпи HYUNDAI HYT 80.
- для виконання функцій молотків вiдбiйних пневматичних, при роботi вiд пересувних компресорних станцiй у ТОВ «Екоспецінвест» є в наявності бетонолом пневматичний Б-3 (п.9 довідки) та бетонолом 2100Вт,48 Дж Sturm (п.31 довідки),. Бетонолом пневматичний Б-3 та бетонолом 2100Вт,48 Дж Sturm використовується для масштабних робіт із знесення, руйнування бетону, асфальту та інших твердих матеріалів. За своїми технічними характеристиками бетонолом пневматичний потужніший, ніж молоток відбійний пневматичний, тож з урахуванням технічних характеристик бетонолом пневматичний Б-3 та бетонолом 2100Вт,48 Дж Sturm можуть виконувати функції мотолка відбійного пневматичного.
Відповідь на питання 2:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Відповідно до ч.7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
У разі залучення учасником субпідрядників у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені вимоги щодо підтвердження відповідності субпідрядних організацій критеріям визначених в ч. 3 ст. 16
Відповідно до п.3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (додаток № 1 до тендерної документації - Кваліфікаційні критерії до учасників) Замовником визначено критерій, щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій наступним чином: «3. У разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) до виконання робіт або надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що він планує залучати субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт чи надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання. (Додатково зазначити інформацію при заповненні електронних форм тендерної пропозиції).
У разі незалучення субпідрядників/співвиконавця(ів) або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у довідці повинно бути відображено відповідну інформацію.»
Визначення Замовником вимог щодо інформації, яку учасник повинен надати щодо залучення/незалучення субпідрядних організації до виконання робіт, які є предметом закупівлі відповідає вимогам п. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно Додатку № 3 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції копії певних документів, серед яких інформація щодо залучення та/або незалучення субпідрядних організацій до виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. («6. У разі залучення до виконання робіт субпідрядних організацій, Учасник надає довідку в довільній формі з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням усіх документів, що передбачені для підрядника у даному пункті. 7. У разі якщо учасник не планує залучати субпідрядні організації, то він надає щодо цього лист (довідку) в довільній формі.»).
Додаток № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (технічне завдання)» є технічним завданням для складання кошторису на проведення робіт. Найменування документів в даному додатку, які учасник надає разом з тендерною пропозицією, носить загальний характер, враховуючи, що вимоги до оформлення довідок щодо залучення/незалучення субпідряників до виконання робіт детально визначені в додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників» до тендерної документації.
Зазначаємо, що перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, що визначено в тендерній документації на закупівлю робіт «Ремонт теплових мереж на об’єктах теплопостачання Саксаганського теплового району (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Надаючи довідку від 17 березня 2025 року. вих. № 123-ЕС ТОВ «Екоспецінвест» зазначив, що не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, які предметом публічної закупівлі.
Враховуючи, що виконання робіт «Ремонт теплових мереж на об’єктах теплопостачання Саксаганського теплового району (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», які направлені на забезпечення мешканців та гостей міста опаленням, буде здійснюватися у короткі терміни (строк виконання робіт до 15 жовтня 2025р.) та такі роботи будуть проводитися під час діє воєнного стану, товариство вважало за необхідне повідомити замовника на етапі проведення закупівель про можливе залучення субпідрядників для виконання зазначених вище робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору. Учасником в довідці вказано, що залучення субпідрядників у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору, буде вимушеною мірою, яка обумовлена можливим посилення мобілізаційних заходів у зв’язку із запровадженням дії воєнного стану на всій території України або у разі запровадження органами державної влади та/або місцевого самоврядування будь-яких інших обмежувальних заходів.
Зазначаючи в довідці про можливість залучення субпідрядників до виконання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору учасників вже на етапі подання тендерної пропозиції ТОВ «Екоспецінвест», як учасник публічної закупівлі, повідомив у таким спосіб замовника про необхідність включення в договір підряду положень щодо права підрядника на залучення субпідрядника(ів) в чітко визначених розмірах та покладення на підрядника додаткових зобов’язань та відповідальності. Зазначене обумовлено готовністю ТОВ «Екоспецінвест» взяти на себе додаткову відповідальність перед замовником з єдиною метою – якісного та своєчасного виконання робіт, які предметом закупівлі.
Можливе залученням субпідрядників, у обсязі менше ніж 20 відсотків від суми договору, є вимушеною мірою, яка направлена виключно на своєчасне та якісне виконання учасником зобов’язань по договору.
Відповідно до п. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник зобов’язаний надати, визначені ч.3 ст. 16 цього закону, документи на підтвердження відповідно кваліфікації субпідрядника у разі запланованого залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлі.
Вживання словосполучення «не менше ніж 20 відсотків» аналогічне за змістом словосполученню «більше ніж 20 відсотків».
Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання учасником будь-яких документів субпідрядника для підтвердження кваліфікації останнього у разу залучення субпідрядника (ів) до виконання робіт до виконання робіт, які є предметом закупівлі, у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору.
Відповідно до ст. 883 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
З аналізу зазначених вище нормативних актів вбачається, що на підрядника покладається відповідальність перед замовником не тільки за результати робіт, виконаних субпідрядником, а і за перевірку субпідрядника відповідності кваліфікаційними критеріям та іншим вимогам визначених в Законі України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
На підставі вище викладеного, зазначаємо, що довідка ТОВ «Екоспецінвест» від 17 березня 2025р. вих. № 123-ЕС щодо незалучення субпідрядників до виконання робіт або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору відповідає вимогам визначених в додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до тендерної документації замовника, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Надання документів на підтвердження відповідної кваліфікації субпідрядників у разі залучення останніх до виконання робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на питання 3 надається у вигляді додатку.
Додаток :
Відповідь на питання №3