-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби профільні, арматура, дріт ок т/о за кодом ДК 021:2015: 44330000 – 2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі»
Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 44334000-0 — Профілі; 44331000-9 – Прути; 44333000-3 – Дріт;
Завершена
1 765 573.26
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 655.73 UAH
мін. крок: 1% або 17 655.73 UAH
Номер:
28b5aab8f8c0415ab4c0a0db796ee2dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 17:14 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 № 26-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-03-13-010215-a 13.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 2253 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2025 № 166 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД» (далі – ТОВ «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР-Д» (далі – ТОВ «АЛЬТАІР-Д»), ФОП «ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАРТІС» (далі – ТОВ «ВАРТІС»), вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД» переможцем від 26.03.2025 № 196, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД» від 01.04.2025 № 215, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «АЛЬТАІР-Д» переможцем від 02.04.2025 № 224, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТАІР-Д» від 07.04.2025 № 239, вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ФОП «ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА» від 09.04.2025 № 246, вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ «ВАРТІС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «ВАРТІС» переможцем від 10.04.2025 № 259, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 10.04.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.04.2025 № 205-25, укладений Замовником з ТОВ «ВАРТІС» (далі – Договір), додаткову угоду від 24.04.2025 № 1-25 до Договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 06.05.2025.
Період усунення порушень:
19.05.2025 17:41 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2025 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
36b2dc293d2949039fa418f183590e25
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2025 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Труби профільні, арматура, дріт ок т/о за кодом ДК 021:2015: 44330000 – 2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі», очікуваною вартістю 1 765 573,26 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-010215-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3eeb0fc791b9432e9e5be8272712ad8c
Назва:
Про надання відповіді на запит Державної аудиторської служби України стосовно наступного: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (Труби профільні, арматура, дріт ок т/о за кодом ДК 021:2015: 44330000 – 2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі») та визначено його очікувану вартість.
Дата опублікування:
06.05.2025 12:09
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.05.2025 о 12-30, в рамках моніторингу процедури закупівлі «Труби профільні, арматура, дріт ок т/о за кодом ДК 021:2015: 44330000 – 2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі»» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-010215-a) надаю пояснення щодо наступного питання:
«Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось в межах кошторисних призначень та потреби замовника в забезпеченні відповідним товаром, шляхом аналізу ринку та надсилання запитів до потенційних постачальників про надання комерційних пропозицій, враховуючи вимоги примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), у відповідності до вимог наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України (далі – АДПСУ) від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів АДПСУ».
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку до видатків для коштів, за загальним фондом Державного бюджету, відповідно до плану асигнувань на 2025 рік та довідки про фактично виділені асигнування за КЕКВ 2210. Закупівля здійснювалась за зазначені кошти.
За результатами проведеного моніторингу цін, відповідно до зазначених наказів, опрацьовано Звіт про результатами підсумкового моніторингу (далі – Звіт), в якому зазначена інформація щодо самого товару, ціни за одиницю товару в розрізі номенклатурних позицій та необхідного обсягу товару в розрізі 3-х потенційних постачальників. Звіт (з додатками), комерційні пропозиції потенційних постачальників, запити на отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників додаються до пояснення.
Найнижча цінова пропозиція за одиницю товару за результатами моніторингу цін становила:
Труба профільна 30х30х2мм,6м (402,00 пог.м) - 67,91 грн/пог.м;
Труба профільна 40х40х3мм,6м (426,00 пог.м) - 134,20 грн./пог.м;
Труба профільна 50х50х3мм,6м (3072,00 пог.м) -172,13 грн./пог.м;
Труба профільна 25х25х2мм,6м (8088,00 пог.м) - 55,51грн./пог.м ;
Арматура 8мм, 6м (23004,00 пог.м) -14,00 грн./пог.м;
Дріт ОК т/о 3мм (10,00 т) - 38130,00 грн./т.
Відповідно до наказу АДПСУ від 07.11.2022 № 570-АГ, направлено клопотання на Адміністрацію Держприкордонслужби щодо погодження Звіту, доцільності, кількості, ціни за одиницю предмета закупівлі (додається). Відповідно до листа АДПСУ від 11.03.2025 № 06.2.3.1/18091-25-Вих. «На № 06.2.3/2874-25-Вих від 04.03.2025» (додаються) погоджено закупівлю вищеперелічених товарів за цінами, що не перевищують найнижчі цінові пропозиції відповідно до звіту про результати підсумкового моніторингу.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою військової частини 2253 Державної прикордонної служби (105 прикордонного загону імені князя Володимира Великого) в умовах правового режиму воєнного стану. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб військовї частини та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
В зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України 105 прикордонним загоном імені князя Володимира Великого виконується комплекс заходів з будівництва (створення) рубежів охорони та оборони державного кордону, розвитку прикордонної інженерної інфраструктури на ділянці відповідальності державного кордону. Інженерне облаштування позицій сил оборони являється одним з найбільш нагальних питань. З метою забезпечення службової діяльності інженерної служби відділу озброєння та інженерно-технічного забезпечення в умовах воєнного стану існує потреба в:
- арматурі будівельній для виготовлення скоб;
- профільній трубі для виготовлення комплектів пристроїв примусової зупинки «Кактус - 5», для встановлення інженерних загороджень з колючого-ріжучого дроту «Єгоза» (основою для яких є металеві стовпи з профільної труби); для кріплення проволки (перемички з профільної труби);
- сталевому дроті 3,0 мм для кріплення проволки, яка тримає «Єгозу».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Адміністрації Державної прикордонної служби України https://dpsu.gov.ua/uk/1741960954022-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-budivelni-pruti-strizhni-droti-ta-profili.
Інформація та документи з порушеного питання завантажені нижче до даного пояснення.