• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труби профільні, арматура, дріт ок т/о за кодом ДК 021:2015: 44330000 – 2 «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі»

Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 44334000-0 — Профілі; 44331000-9 – Прути; 44333000-3 – Дріт;

Завершена

1 765 573.26 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 655.73 UAH
Номер: 28b5aab8f8c0415ab4c0a0db796ee2dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-28-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 28.04.2025 17:14 - 20.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2025 № 26-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-03-13-010215-a 13.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5)
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.m.boiko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 2253 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2025 № 166 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД» (далі – ТОВ «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР-Д» (далі – ТОВ «АЛЬТАІР-Д»), ФОП «ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАРТІС» (далі – ТОВ «ВАРТІС»), вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД» переможцем від 26.03.2025 № 196, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД» від 01.04.2025 № 215, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «АЛЬТАІР-Д» переможцем від 02.04.2025 № 224, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТАІР-Д» від 07.04.2025 № 239, вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ФОП «ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА» від 09.04.2025 № 246, вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ «ВАРТІС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «ВАРТІС» переможцем від 10.04.2025 № 259, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 10.04.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.04.2025 № 205-25, укладений Замовником з ТОВ «ВАРТІС» (далі – Договір), додаткову угоду від 24.04.2025 № 1-25 до Договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 06.05.2025.
Період усунення порушень: 19.05.2025 17:41 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2025 17:41

Запити/Пояснення