-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт свердловини №3,розташованої на водозаборі м.Барвінкове, Ізюмського району, Харківської області)
Завершена
6 917 836.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 589.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 589.18 UAH
Номер:
0da60dac7f6941a4b271382d51f8c9ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 18:16 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 № 106
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Мазалової Р.В. від 14.04.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.04.2025 № 106
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-03-13-007990-a 13.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Барвінківського комунального підприємства «Благоустрій» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол від 13.03.2025 №78, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЯ» (далі – ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.04.2025, протокол «Щодо прийняття рішення Уповноваженою особою» від 02.04.2025 № 100, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, договір від 08.04.2025 № 93 (далі – Договір), пояснення Замовника від 21.04.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» встановлено наступне.
Згідно підпункту 2.3 пункту 2 додатку №2 до тендерній документації зазначено, що Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: посвідчення про перевірку знань, що підтверджує проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці особи, електробезпеки.
Відповідно до частини третьої статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII (далі – Закон № 2694-XII) працівники, посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
При цьому, учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» 27.03.2025 у складі тендерної пропозиції надано файл (42- Посвідчення з охорони праці pdf) в якому містяться посвідчення №180 Баранова Володимира Миколайвича та №182 Дівіцького Олега Анатолійовича, про те що вони пройшли навчання і виявили необхідні знання законів і нормативних актів з охорони праці, електробезпеки, санітарного і гігієнічного забезпечення, які видані на підставі протоколу від 20.05.2021 року.
Тобто, вищезазначені посвідчення на момент подачі тендерної пропозиції є не дійсними.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник 21.04.2025 надав пояснення наступного змісту: «Тендерною документацією не встановлювались окремі вимоги щодо термінів видачі, дійсності, кількості вказаних посвідчень, а також осіб, які саме мають мати такі посвідчення. Крім того, відповідно до умов договору, зокрема п.4.1, п.4.8 Договору на момент укладання договору Підрядником надано діючі на момент укладання договору та виконання робіт посвідчення (додаються)».
Однак, зазначене пояснення не спростовує наявності порушень вимог пункту 43 Особливостей.
Відповідно з пунктом 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ», що вимагалися пункту 2 підпункту 2.3 додатку №2 тендерної документації, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
В ході проведення моніторингу 21.04.2025 Замовником завантажено діючі посвідчення про перевірку знань, з питань охорони праці особи, на Баранова Володимира Миколайвича та Дівіцького Олега Анатолійовича.
Період усунення порушень:
25.04.2025 16:00 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
БКП "Благоустрій" надає протокол наради з питань дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою.
Дата публікації звіту:
05.05.2025 10:42
Запити/Пояснення
Номер:
d14725d2e9194377aa74af260104c03b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2025 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт свердловини №3, розташованої на водозаборі м. Барвінкове, Ізюмського району, Харківської області) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-13-007990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати документальне підтвердження, яким чином та на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно пункту 2.3 додатку №2 до тендерній документації зазначено, що Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: посвідчення про перевірку знань, що підтверджує проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці особи, електробезпеки.
При цьому, учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» завантажені файли (43- Посвідчення допущення електроустановок. pdf) в якому міститься посвідчення де зазначено результат перевірки знань правил НПАОП про виконання спеціальних видів робіт, остання дата перевірки 19.03.2024р.
Відповідно до частини другої статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII (далі – Закон № 2694-XII) працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Також, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» завантажено файл (42- Посвідчення з охорони праці pdf) в якому містяться посвідчення №№ 180, 181,182, які видані на підставі протоколу від 20 травня 2021р.
Згідно частини третьої статті 18 Закону № 2694-XII, посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Тобто вищезазначені посвідчення є не дійсними.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d83713f5f83a494a8a6dc30780cb960e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.04.2025 16:59
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт свердловини №3, розташованої на водозаборі м. Барвінкове, Ізюмського району, Харківської області) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-13-007990-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовник надає пояснення на запит, а саме:
1. Надати документальне підтвердження, яким чином та на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації (додаток 3 до тендерної документації)
Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, що є частиною проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією, яка має відповідні знання і компетенцію, та затверджена експертним звітом.Проектна документація, експертний звіт додається.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та затвердженого експертного звіту.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 917 836 грн., джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет, КЕКВ: 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
2. Згідно пункту 2.3 додатку №2 до тендерній документації зазначено, що Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: посвідчення про перевірку знань, що підтверджує проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці особи, електробезпеки.При цьому, учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» завантажені файли (43- Посвідчення допущення електроустановок. pdf) в якому міститься посвідчення де зазначено результат перевірки знань правил НПАОП про виконання спеціальних видів робіт, остання дата перевірки 19.03.2024р.
Відповідно до частини другої статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII (далі – Закон № 2694-XII) працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.Також, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» завантажено файл (42- Посвідчення з охорони праці pdf) в якому містяться посвідчення №№ 180, 181,182, які видані на підставі протоколу від 20 травня 2021р.Згідно частини третьої статті 18 Закону № 2694-XII, посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.Тобто вищезазначені посвідчення є не дійсними.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації серед документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" є, зокрема:
2.3. Наказ про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві, посвідчення про перевірку знань, що підтверджує проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці особи, електробезпеки.
Учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» у складі тендерної пропозиції завантажені:
- файл «44- Наказ про признвідпов охорони праці від 03.01.2024.pdf», в якому міститься наказ від 03.01.2024 № 2-01/25-ОП про призначення відповідальних за стан охорони праці тапожежну безпеку. Призначити відповідальним за стан охорони праці та пожежну безпеку гідрогеолога Дівіцького О.А. У разі тимчасової відсутності (відпустка, відрядження тощо) відповідальної особи, відповідальність за стан охорони праці покладається на виконавчого директора Комова В.О.;
- файл «42- Посвідчення з охорони праці pdf», в якому містяться посвідчення №№ , 181,182, які видані на підставі протоколу від 20 травня 2021р. на Комова В.О, виконавчого директора, Дівіцького О.А., гідрогеолога про те, що пройшов навчання і виявив необхідні знання законів і нормативних актів з охорони праці, електробезпеки, санітарного і гігієнічного забезпечення;
-файл «43- Посвідчення допущення електроустановок. pdf», в якому міститься посвідчення де зазначено результат перевірки знань правил НПАОП про виконання спеціальних видів робіт, остання дата перевірки 19.03.2024р.
Таким чином, учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» виконані вимоги підпункту 2.3. пункту 2 додатку 2 до тендерної документації та надані відповідні посвідчення про перевірку знань, що підтверджує проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці особи, електробезпеки відповідальних за стан охорони праці на підприємстві.
Тендерною документацією не встановлювались окремі вимоги щодо термінів видачі, дійсності, кількості вказаних посвідчень, а також осіб, які саме мають мати такі посвідчення.
Крім того, відповідно до умов договору, зокрема п.4.1, п.4.8 Договору на момент укладання договору Підрядником надано діючі на момент укладання договору та виконання робіт посвідчення (додаються).