• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт свердловини №3,розташованої на водозаборі м.Барвінкове, Ізюмського району, Харківської області)

Завершена

6 917 836.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 589.18 UAH
Номер: 0da60dac7f6941a4b271382d51f8c9ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 14.04.2025 18:16 - 06.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 № 106 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 14.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 № 106 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-03-13-007990-a 13.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Барвінківського комунального підприємства «Благоустрій» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол від 13.03.2025 №78, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЯ» (далі – ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.04.2025, протокол «Щодо прийняття рішення Уповноваженою особою» від 02.04.2025 № 100, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, договір від 08.04.2025 № 93 (далі – Договір), пояснення Замовника від 21.04.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» встановлено наступне. Згідно підпункту 2.3 пункту 2 додатку №2 до тендерній документації зазначено, що Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: посвідчення про перевірку знань, що підтверджує проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці особи, електробезпеки. Відповідно до частини третьої статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII (далі – Закон № 2694-XII) працівники, посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. При цьому, учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ» 27.03.2025 у складі тендерної пропозиції надано файл (42- Посвідчення з охорони праці pdf) в якому містяться посвідчення №180 Баранова Володимира Миколайвича та №182 Дівіцького Олега Анатолійовича, про те що вони пройшли навчання і виявили необхідні знання законів і нормативних актів з охорони праці, електробезпеки, санітарного і гігієнічного забезпечення, які видані на підставі протоколу від 20.05.2021 року. Тобто, вищезазначені посвідчення на момент подачі тендерної пропозиції є не дійсними. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 21.04.2025 надав пояснення наступного змісту: «Тендерною документацією не встановлювались окремі вимоги щодо термінів видачі, дійсності, кількості вказаних посвідчень, а також осіб, які саме мають мати такі посвідчення. Крім того, відповідно до умов договору, зокрема п.4.1, п.4.8 Договору на момент укладання договору Підрядником надано діючі на момент укладання договору та виконання робіт посвідчення (додаються)». Однак, зазначене пояснення не спростовує наявності порушень вимог пункту 43 Особливостей. Відповідно з пунктом 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ», що вимагалися пункту 2 підпункту 2.3 додатку №2 тендерної документації, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності. В ході проведення моніторингу 21.04.2025 Замовником завантажено діючі посвідчення про перевірку знань, з питань охорони праці особи, на Баранова Володимира Миколайвича та Дівіцького Олега Анатолійовича.
Період усунення порушень: 25.04.2025 16:00 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2025 16:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: БКП "Благоустрій" надає протокол наради з питань дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою.
Дата публікації звіту: 05.05.2025 10:42

Запити/Пояснення