• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт Електродвигуна АНЗ 2-16-57-6УЗ (1600 кВт, 990 об/хв., 6000 В, ІМ1001) Дністровського МУВГ

Завершена

807 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 075.00 UAH
Номер: 317752f05ef242d3b100c3e3f0abd50a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.04.2025 17:35 - 06.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 Одеса № 77 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 17 UA-2025-03-13-002563-a 13.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irinaprotunkevich@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, надання роз’яснення щодо ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або докумен-ти, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснення щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дністровського міжрайонного управління водного господарства (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 540, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.03.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднену в електронній системі закупівель 18.03.2025, ТД зі змінами, затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 17.03.2025 № 543 та від 18.03.2025 № 550, переліки змін, що вносяться до ТД, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» (далі – ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС»), обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» № 96-25, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.03.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025 № 559, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.03.2025, договір про закупівлю від 08.04.2025 № 35 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 23.04.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Крім того, пунктом 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. У пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Проте вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасниками інформації про субпідрядника/співвиконавця, у разі його залучення, а також зміст такої інформації, не міститься в окремих додатках до ТД, чим порушено вимоги абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку № 1 (для переможця). У підпункті 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до ТД Замовником визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця процедури закупівлі вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, зокрема: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. (Документ повинен бути виданий/сформований/ отриманий в поточному році.) В ході моніторингу встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції Замовник визначив переможцем процедури ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» та в електронній системі закупівлі 28.03.2025 року оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Отже, кінцевим терміном надання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, є 01.04.2025 (включно). Проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» надано Замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, 02.04.2025 з порушенням встановленого терміну, тобто на п’тий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатка № 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей, а надано зазначені документи через електронну систему закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, Замовник 23.04.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що «Першим днем строку, передбаченого тендерною документацією та/або Законом та/або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк, відповідно 29.03.2025 року рахувався першим днем настання відповідної події.». Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки абзацем 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей , що є спеціальною нормою законодавства у сфері публічних закупівель та якою замовник та переможець повинні керуватись при обчисленні відповідних строків. Слід зазначити, що враховуючи, що першим днем настання відповідної події є 29.03.2025, то четвертий день надання документів переможцем припадає на 01.04.2025 (29.03.2025, 30.03.2025, 31.03.2025, 01.04.2025). Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» та уклав з ним договір про закупівлю, тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 щодо стану виконання Договору із зазначенням обсягів виконаних послуг та сум оплат, Замовником 23.04.2025 завантажено документальне підтвердження виконання Договору на суму 475 100,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 29.04.2025 10:34 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2025 10:34

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0079/2025/пр
Дата відкриття провадження: 10.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/496/2180/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов'язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-04-14-000029 закупівлі ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки", а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та притягення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо: 1. В майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені; 2. Уповниваженій особі, наказом по управлінню, оголошено зауваження про допущений дисциплінарний проступок.
Дата публікації звіту: 05.05.2025 11:48

Запити/Пояснення