• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою міста (нанесення дорожньої розмітки) в м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області

Завершена

2 226 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 268.00 UAH
Номер: ee078596acb042078e5f0f80155854f8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 05.05.2025 17:32 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 40-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 05.05.2025 № 40-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 5 UA-2025-03-13-001229-a 13.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шевчук М.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, m.o.shevchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Департаменту житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.03.2025 №14, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 13.03.2025, відповідь Замовника на запитання до процедури від 13.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.03.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Трафік Менеджмент Груп» (далі – ТОВ «Трафік Менеджмент Груп»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» від 31.03.2025 №21, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Рябоконя Сергія Сергійовича (далі – ФОП Рябокінь Сергій Сергійович), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ФОП Рябоконем Сергієм Сергійовичем, документи, завантажені ФОП Рябоконем Сергієм Сергійовичем через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі учасника ФОП Рябоконя Сергія Сергійовича від 02.04.2025 № 23, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Рябоконя Сергія Сергійовича від 07.04.2025 №24, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» (далі – ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» від 09.04.2025 №31, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БПГ» (далі – ТОВ «БПГ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БПГ» від 10.04.2025 №34, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.04.2025, Договір від 23.04.2025 №47 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 14.05.2025, надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 14 Порядку №1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення якої передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послуги, які становлять предмет закупівлі згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 45233221-4 – Нанесення дорожньої розмітки.
Період усунення порушень: 23.05.2025 14:32 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2025 14:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вам, що Департаментом житлово-комунального господарства Кам’янець-Подільської міської ради опрацьовано Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі (ID моніторингу UA-M-2025-05-05-000126) по предмету закупівлі: Послуги з благоустрою міста (нанесення дорожньої розмітки) в м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області (ID: UA-2025-03-13-001229-a) та повідомляємо наступне. З уповноваженими особами Замовника проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, та пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. З метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель уповноважених осіб буде направлено на додаткове навчання.
Дата публікації звіту: 26.05.2025 15:53

Запити/Пояснення