-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вантажно-пасажирський Фургон
Завершена
6 294 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 471.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 471.00 UAH
Номер:
9effed4e2b404d78808cd7b7152536cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 12:21 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 31-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 31 березня 2025 року № 31-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
1. UA-2025-03-12-007049-a від 12.03.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВзІІ «ЮРОМАШ», своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на притягнення до дисциплінарної чи матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернівецького міського комунального підрядного шляхово-експлуатаційного підприємства (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-03-11-013946-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 12.03.2025 № 58 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.03.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВзІІ «ЮРОМАШ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Авто» (далі – ТОВ «Модерн-Авто»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2025 № 68; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «Модерн-Авто» - до 19 квітня 2025 року; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 03.04.2025 та 11.04.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що Замовник на підставі пункту 43 Особливостей № 1178 оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «Модерн-Авто» (далі – Повідомлення), в якому зазначив перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності та перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
На вимоги Повідомлення учасник ТОВ «Модерн-Авто» 18.04.2025 завантажив всі документи, перелічені Замовником у Повідомленні.
Однак, проведеним аналізом документів, що містяться в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто» встановлено, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, що обумовлюється наступним.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто» встановлено, що документи учасника, які завантажені в електронну систему закупівель оприлюднено та підписано з накладанням удосконаленого електронного підпису, який перевірено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify та отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований».
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Модерн-Авто» не відповідає вимогам, установленим Замовником в пункті 1 розділу 3 тендерної документації, позаяк, підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом.
Слід зазначити, що Замовником не було виявлено зазначеної вище невідповідності в частині підписання документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто» удосконаленим електронним підписом та у Повідомленні про що не було зазначено.
Період усунення порушень:
22.04.2025 17:44 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань уповноважену особу було позбавлено преміювання. У зв'язку з технічними перебоями системи наказ не був вчасно завантажений до системи протягом 5-ти робочих днів. Уповноваженою особою самостійно була зроблена перевірка, що наказ не підзавантажився, тому уовноваженою особою, було понаново загружений наказ та усунуті порушення.Уповноважена особа зобов’язується більш ретельно переглядати документацію учасників, посилити увагу та вживати максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
08.05.2025 13:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
16.05.2025 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
64f93d4a804b44c5bea31b9ddddc6cfb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2025 12:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вантажно-пасажирський Фургон» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-007049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація (ТД) складена з порушенням вимог законодавства про закупівлі?
3. З яких причин Вами у Додатку 1 до ТД зазначено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі в якій підтверджує, що ступінь локалізації виробництва товару, який являється предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 20 відсотків, чим не дотримано вимог пункту 6-1 розділу Х «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, відповідно до якого ступінь локалізації виробництва у 2025 році дорівнює чи перевищує 25 відсотків?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0512d8e3bd89499d885d094483a294e1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.04.2025 19:07
Опис:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі -Закупівля здійснювалася на оновлення матеріально-технічної бази підприємства для належного виконання робіт згідно підписаних договорів з Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та згідно Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі визначенні у додатку 1 до тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) по закупівлі Товару. Загальна очікувана вартість предмета закупівлі становила 6 294 200 грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбулась на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
2. Уповноважена особа не знаходить порушення під час складання тендерної документації. Вразі виявлення Вами порушення прошу Вас уточнити, якого саме пункту Тендерної документації вони стосуються, та в чому вони полягають.
3. Уповноваженою особою під час проведення закупівлі було допущено орфографічну помилку у вимогі, що учасник повинен надати довідку в довільній формі в якій підтверджує, що ступінь локалізації виробництва товару, який являється предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 20 відсотків. Проте Уповноваженою особою Додатком 1 пунктом 5 було прописано, що Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом Закупівлі, якщо ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 25 відсотків.
Зазначена вимога щодо ступеню локалізації не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначеній в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
В розумінні цієї закупівлі під іншими міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України (зокрема угодами про вільну торгівлю) вважаються:
- Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони;
- Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії;
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ;
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою.
Номер:
75960456cf614a1696dca559f40fc4d0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2025 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вантажно-пасажирський Фургон» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-007049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чому строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто» перевищує п’ять робочих днів з дня (27.03.2025) визначення пропозиції зазначеного учасника найбільш економічно вигідною? Чи приймалось рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто», або рішення про визначення його переможцем/відхилення його тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
787890446ba64b8aa043959f106ea5c9
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.04.2025 14:43
Опис:
Згідно з положеннями статті 29 Закону, замовник має можливість продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Строк розгляду тендерної пропозиції Уповноваженою особою було аргументовано та продовжено до 20 робочих днів згідно затвердженого протоколу № 73 від 03.04.2025 року.