• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Куртка костюма утеплювача (вид 2)

Завершена

12 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
Номер: d2ce8bd9e5b84b89b507707e2aedded9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000142
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2025 18:21 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-03-12-005410-a 12.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.m.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275 розгляду пропозицій ФОП Гурей А.С., ТОВ «УКРВАЙТ», ТОВ «ЮКА ГРУП ЛТД», ТОВ «ВД ТЕКС», своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції фізичної особи-підприємця Гурей А.С. (далі – ФОП Гурей А.С.), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВАЙТ» (далі – ТОВ «УКРВАЙТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮКА ГРУП ЛТД» (далі – ТОВ «ЮКА ГРУП ЛТД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВД ТЕКС» (далі – ТОВ «ВД ТЕКС»); протоколи уповноваженої особи від 26.03.2025 № 436, від 28.03.2025 № 445, № 449, від 31.03.2025 № 454; повідомлення про намір укласти договори про закупівлю від 31.03.2025; договір про закупівлю куртки костюма утеплювача (вид 2) від 09.04.2025 № 157-25 на загальну суму 10 593 600,00 грн. з ПДВ; пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за результатом закупівель за номерами UA-2024-10-07-011316-a, UA-2024-06-13-004768-a, UA-2025-02-28-009207-a (лот 1, 2) проведених Замовником з придбання костюмів, переможцем визначено ТОВ «ВД ТЕКС» та укладено договори про закупівлю костюмів літніх польових (тип) від 28.10.2024 № 309-24 в кількості 10 000 шт. на суму 15 260 400,00 грн, договір про закупівлю костюму снайпера від 10.07.2024 № 184-24 в кількості 500 шт. на суму 2 195 070,00 грн, договір про закупівлю костюма літнього польового від 02.04.2025 № 137-25 (лот 1) в кількості 43 500 шт. на суму 78 996 870,00 грн та договір про закупівлю речового майна від 24.03.2025 № 112-25 (лот 2) в кількості 1 500 шт. на суму 2 684 970,00 гривень. Однак, договори від 28.10.2024 № 309-24 та від 10.07.2024 № 184-24 було розірвано достроково в односторонньому порядку через порушення строку постачання товару та неналежне виконання переможцем ТОВ «ВД ТЕКС» своїх зобов’язань визначених договорами та листом Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 09.12.2024 № 06.1/8674-24-Вих проінформовано ТОВ «ВД ТЕКС» про застосування пені. Окрім того, в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-28-009207-a Замовник оприлюднив додаткові угоди до договорів від 02.04.2025 № 137-25 (лот 1) та від 24.03.2025 № 112-25 (лот 2) про продовження терміну постачання товару на підставі письмового звернення ТОВ «ВД ТЕКС». Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, з урахуванням вищезазначеного існує ризик несвоєчасного забезпечення виконання усіх умов укладеного Договору, зокрема фактичного його виконання у визначені строки та поставки неналежної якості запропонованих товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ під час правового режиму воєнного стану в країні.
Період усунення порушень: 12.05.2025 12:40 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 12:40

Запити/Пояснення