-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Куртка костюма утеплювача (вид 2)
Завершена
12 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
Номер:
d2ce8bd9e5b84b89b507707e2aedded9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000142
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:21 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-03-12-005410-a 12.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275 розгляду пропозицій ФОП Гурей А.С., ТОВ «УКРВАЙТ», ТОВ «ЮКА ГРУП ЛТД», ТОВ «ВД ТЕКС», своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції фізичної особи-підприємця Гурей А.С. (далі –
ФОП Гурей А.С.), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВАЙТ» (далі – ТОВ «УКРВАЙТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮКА ГРУП ЛТД» (далі – ТОВ «ЮКА ГРУП ЛТД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВД ТЕКС» (далі – ТОВ «ВД ТЕКС»); протоколи уповноваженої особи від 26.03.2025 № 436, від 28.03.2025 № 445, № 449, від 31.03.2025 № 454; повідомлення про намір укласти договори про закупівлю від 31.03.2025; договір про закупівлю куртки костюма утеплювача (вид 2) від 09.04.2025 № 157-25 на загальну суму 10 593 600,00 грн. з ПДВ; пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за результатом закупівель за номерами UA-2024-10-07-011316-a, UA-2024-06-13-004768-a, UA-2025-02-28-009207-a (лот 1, 2) проведених Замовником з придбання костюмів, переможцем визначено ТОВ «ВД ТЕКС» та укладено договори про закупівлю костюмів літніх польових (тип) від 28.10.2024 № 309-24 в кількості 10 000 шт. на суму 15 260 400,00 грн, договір про закупівлю костюму снайпера від 10.07.2024 № 184-24 в кількості 500 шт. на суму 2 195 070,00 грн, договір про закупівлю костюма літнього польового від 02.04.2025 № 137-25 (лот 1) в кількості 43 500 шт. на суму 78 996 870,00 грн та договір про закупівлю речового майна від 24.03.2025 № 112-25 (лот 2) в кількості 1 500 шт. на суму 2 684 970,00 гривень.
Однак, договори від 28.10.2024 № 309-24 та від 10.07.2024 № 184-24 було розірвано достроково в односторонньому порядку через порушення строку постачання товару та неналежне виконання переможцем ТОВ «ВД ТЕКС» своїх зобов’язань визначених договорами та листом Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 09.12.2024 № 06.1/8674-24-Вих проінформовано ТОВ «ВД ТЕКС» про застосування пені.
Окрім того, в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-28-009207-a Замовник оприлюднив додаткові угоди до договорів від 02.04.2025 № 137-25 (лот 1) та від 24.03.2025 № 112-25 (лот 2) про продовження терміну постачання товару на підставі письмового звернення ТОВ «ВД ТЕКС».
Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, з урахуванням вищезазначеного існує ризик несвоєчасного забезпечення виконання усіх умов укладеного Договору, зокрема фактичного його виконання у визначені строки та поставки неналежної якості запропонованих товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ під час правового режиму воєнного стану в країні.
Період усунення порушень:
12.05.2025 12:40 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 12:40
Запити/Пояснення
Номер:
09d98dbee50d45c8b0b68e52073eb1d3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2025 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Куртка костюма утеплювача (вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-005410-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
26694c813b5f4f87b4a1fc3f8d8c3b7b
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Куртка костюма утеплювача (вид 2)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-005410-a)
Дата опублікування:
25.04.2025 09:50
Опис:
На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", на запит органу державного фінансового контролю повідомляємо наступне. 1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена згідно з вимогами законодавства та наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 10.03.2025 №17/17840-25-Вих. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://dpsu.gov.ua/uk/1741785971184-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-formennij-odyag. 3. На виконання п. 12 Оголошення на укладення договору про закупівлю переможцем надано банківську гарантію №121251/V-1362 від 03.04.2025. Відповідно до Указу Президента України №740/2024 від 28.10.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 29 жовтня 2024 року № 4024-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.