• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання будівельних робіт за об’єктом: «Реконструкція ділянок теплової мережі ТМ-3 ТЕЦ-5 від ТК 339 до ТК 340 по вул. Діловій» (ІІ пусковий комплекс, ІІІ пусковий комплекс)

Завершена

58 865 162.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 588 651.62 UAH
Номер: 7117a028f0084feaacdc53b7b72f11d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-10-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2025 10:42 - 02.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2025 № 107 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2025-03-12-003745-a 12.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.o.mishchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20 березня 2025 року № 521ВС, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 31 березня 2025 року № 615ВС, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 (далі – ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460), пояснення та документи Замовника, надані 17 квітня 2025 року через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 7 розділу III тендерної документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі замовником визначені в Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 Додатку 3 тендерної документації фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку. Обсяг будівельних робіт з реконструкції ділянок теплової мережі ТМ-3 ТЕЦ-5 від ТК 339 до ТК 340 по вул. Діловій (ІІ пусковий комплекс, ІІІ пусковий комплекс), згідно підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 тендерної документації, замовником визначений у Додатку 1 до Технічної специфікації «Відомість обсягів робіт». В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 подано підсумкову Відомість ресурсів та локальні кошториси, які в частині обсягів робіт не відповідають Відомості обсягу робіт Додатку 1 до Технічної специфікації «Відомість обсягів робіт» тендерної документації замовника. Так, згідно розділу II Підсумкової відомості ресурсів та локальним кошторисам при реконструкції ділянок теплової мережі ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 передбачено вивезення сміття до 11 кілометрів в кількості 992,313 тон (локальні кошториси № 02-02-02 – 192,03 тони; № 02-02-07 – 195,866 тони; № 02-01-07 – 229,113 тони; № 02-01-08 – 375,304 тони), до 14 кілометрів 166,068 тон (локальний кошторис № 02-01-08 – 166,068 тони), до 16 кілометрів 127,2117 тон (локальні кошториси № 02-02-02 – 38,2 тони; № 02-02-07 – 55,692 тони; № 02-01-02 – 33,3197 тони) та роботи з його навантаження в кількості 1 236,2427 тон (локальні кошториси № 02-01-02 - 262,4327 тони, № 02-01-08 - 492,022 тони, № 02-02-02 - 230,23 тони, № 02-02-07 - 251,558 тони). При цьому згідно Додатку 1 до Технічної специфікації «Відомість обсягів робіт» тендерної документації, зазначені показники щодо вивезення сміття становлять 861,78 тон, 13,188 тон, 127,8247 тон, відповідно, та роботи з його навантаження - 1002,7927 тон. Таким чином, відхилення по перевезенню сміття до 11 кілометрів становлять 130,533 тони, до 14 кілометрів 152,88 тони, до 16 кілометрів 0,613 тони та по роботах з навантаження сміття 233,45 тон, при цьому загальна кількість сміття, яке ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460, планує навантажити становить 1236,2427 тони, а перевезти 1285,5927 тони, відхилення становить 49,35 тон, при тому, що згідно тендерної документації замовника, обсяг робіт з навантаження та перевезення сміття, становить 1002,7927 тон. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив переможцем торгів (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 31 березня 2025 року № 615ВС). Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668). Пунктом 5 Постанови № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта). Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). За результатами моніторингу встановлено, що укладений Договір від 15 квітня 2025 року № 608/КТМ-09-25-БК не містить плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду, чим порушено вимоги пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 30.04.2025 15:54 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2025 15:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2025-04-10-000014 Файли в к-сті 5 шт. вкладено
Дата публікації: 06.05.2025 08:47
Дата відкриття провадження: 04.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 320/25612/25

Запити/Пояснення