• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) покрівлі гуртожитку по вул. Світлодарська,47 м. Слов'янськ (ліквідація наслідків збройної агресії рф)за кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Завершена

1 449 582.64 UAH без ПДВ
Номер: 27c067657c1c40eea3175d573b1ae9a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 21.04.2025 16:49 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 20-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 21.04.2025 № 20-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області UA-2025-03-12-003586-a 12.03.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель, оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), дотримання вимог Закону та Особливостей, надання інформації у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (у разі якщо вимагається відповідно до вимог законодавства про закупівлі), дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), надання інформації у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-03-12-003586-a оприлюднений 12.03.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднений 12.03.2025, договір підряду від 11.03.2024 №47 на суму 1 449 582,64 грн., відповідь надана Замовником на запит Управління, яка оприлюднена через електронну систему 23.04.2025.
Період усунення порушень: 25.04.2025 14:36 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2025 14:36

Запити/Пояснення