-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) покрівлі гуртожитку по вул. Світлодарська,47 м. Слов'янськ (ліквідація наслідків збройної агресії рф)за кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
1 449 582.64
UAH без ПДВ
Номер:
27c067657c1c40eea3175d573b1ae9a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 16:49 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 20-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 21.04.2025
№ 20-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області UA-2025-03-12-003586-a 12.03.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель, оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), дотримання вимог Закону та Особливостей, надання інформації у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (у разі якщо вимагається відповідно до вимог законодавства про закупівлі), дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), надання інформації у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-03-12-003586-a оприлюднений 12.03.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднений 12.03.2025, договір підряду від 11.03.2024 №47 на суму 1 449 582,64 грн., відповідь надана Замовником на запит Управління, яка оприлюднена через електронну систему 23.04.2025.
Період усунення порушень:
25.04.2025 14:36 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
60b3c3e15c534315913f709f4cc669de
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
21.04.2025 18:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання Робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) покрівлі гуртожитку по вул. Світлодарська,47 м. Слов'янськ (ліквідація наслідків збройної агресії рф) за кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиза (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-12-003586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Прошу надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, розрахунки до договірної ціни, пояснюючу записку, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Згідно з п.10 ч.1 ст.10 Закону №922 - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, - договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абз.2 ч.1 ст.41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Прошу пояснити чому не оприлюднено відповідні додатки до договору, що містять найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у машинозчитувальному форматі, як це передбачено пунктом 10 частини 1 статті 10 та абз.4 частини 1 статті 41 Закону №922?
Також, чому Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього у форматі PDF а не у машинозчитувальному форматі, як це передбачено пунктм 10 частини першої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4bc4c0ffee59478295dec818ecbccc0d
Назва:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Дата опублікування:
23.04.2025 14:42
Опис:
1. Вимоги Постанови №710 (зі змінами доповненими Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020р.) в частині підготовки/оприлюднення відповідних обґрунтувань стосуються конкурентних процедур закупівель та переговорної процедури закупівлі. Статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено перелік процедур закупівлі, а саме: відкриті торги; відкриті торги з публікацією англійською мовою; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі робіт згідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель.
У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Вартість робіт по Договору підряду №47 від 11.03.2025р. визначена договірною ціною і складає 1 449 582,64 грн. без ПДВ.
Враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями, Замовником здійсненна Закупівля шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів поширюється у разі проведення конкурентних процедур закупівель та переговорної процедури закупівлі, на договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не розповсюджується.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), в частині забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості щодо закупівлі укладеної без використання електронної системи складено додаток 2 до протоколу №23 від 11.03.2025р.
Додаються файли:
Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-03-12-003586-a
Протокол УО №23 від 11.03.2025р.
Додаток 2 Обгрунт. ТХ Протокол 23 вул.Світлодарська,47
2. Обґрунтування розміру бюджетних призначень визначено відповідно до розпорядження начальника Слов’янської міської ВА від 20.12.2024 №2271 та Плану фінансування об'єктів за рахунок коштів бюджету розвитку управління ЖКГ Слов’янської міської ВА.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості робіт проводився відповідно до Кошторисних Норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджено наказом Міністерством розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021р. «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», згідно проектній документації, що затверджено наказом управління ЖКГ Слов’янської міської ВА №10 від 13.02.2025р. «Про затвердження проектної документації» на підставі позитивного експертного звіту розгляду проектної документації на будівництво Східної філії Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» №37/е/25 від 11 лютого 2025р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені кошторисною документацією, якою передбачено необхідність виконання робіт (аварійно-відновлювальні роботи покрівлі гуртожитку) для ліквідація наслідків збройної агресії рф на об’єкті. Технічні, економічні та інші вимоги до робіт затверджені завданням на проектування відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021р. Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Якісні характеристики предмета закупівлі встановлені згідно ДБН А 2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДБН В.2.2-15:2019 «Будинки і споруди. Житлові будинки»; ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва»; ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі. Будівельна кліматологія»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві»; ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд».
Додаються файли:
Розпорядження начальника військової адміністрації від 20.12.2024 №2271
Позитивний експертний звіт Східної філії Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» №37/е/25 від 11 лютого 2025р.
Наказ управління ЖКГ Слов’янської міської ВА №10 від 13.02.2025р. «Про затвердження проектної документації»
Кошторисна документація по об’єкту: (технічне завдання, дефектний акт, звіт про технічний стан за результатами обстеження, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з додатками)
Розрахунок очікуваної вартості робіт по об’єкту.
3. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі робіт відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель робіт затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі -Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
З 23.10.2024 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель (далі- ЕСЗ) інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель робіт з будівництва (прозоре будівництво)».
Відповідно до положень абзацу другого пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, без використання ЕСЗ у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в ЕСЗ інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені.
Згідно з абзацами другим і третім частини першої статті 41 цього Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації.
Згідно з пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої -п'ятої, сьомої -дев'ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
В свою чергу, пункт 11 Особливостей кореспондується з положеннями абзацу першого пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, що регулюють питання здійснення закупівель з меншою пороговою вартістю. Замовники можуть використовувати ЕСЗ відповідно до умов, визначених адміністратором ЕСЗ, шляхом укладання прямих договорів з обов’язковим звітуванням в ЕСЗ про їх укладення. Водночас, оскільки такий договір не є договором про закупівлю в розумінні Закону, положення пунктів 10 і 11 статті 10 Закону на нього не поширюються.
Роз’яснення щодо застосування змін Закону в частині публікації інформації на матеріальні ресурси, договорів, які укладені без використання електронної системи закупівель, вартість яких не перевищує вартісних меж, встановлених пунктом 11 Особливостей містяться в листі Міністерство економіки України «Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» від 27.11.2024 № 3323-04/84579-06 та у відповіді на запит Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради № 502/2024 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details/2e95bc4e-4f3b-4ad2-b69d-9ef42331973f?lang=uk-UA) Вартість робіт по Договору підряду №47 від 11.03.2025р. визначена договірною ціною і складає 1 449 582,64 грн., тобто не перевищує вартісних меж, встановлених пунктом 11 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене та вимоги Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі № 1082, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього у форматі PDF.