-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення медичного та психіатричного оглядів працівників закладів освіти Новокодацького району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
824 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 124.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 124.30 UAH
Номер:
25cbad829e8b46e7bd0d50457e8bea63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 17:02 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.06.2025 № 152
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2025 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер дата/оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу
закупівлі
3 UA-2025-03-11-013734-a 11.03.2025 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922 та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до договору №09МН-25 від 09.05.2025, недопущення в подальшому порушень вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-03-11-017132-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 21.03.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради, тендерну пропозицію Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-соціальної допомоги №4» Дніпровської міської ради, вимогу про усунення невідповідностей до 01.05.2025, рішення про відхилення учасника процедури закупівлі №15 від 02.04.2025, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця №79 від 01.05.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.05.2025, договір про надання послуг від 09.05.2025 №09МН-25, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 06.06.2025 та 16.06.2025, на запити Східного офісу Держаудитслужби від 03.06.2025 та від 11.06.2025, рішення Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 09.04.2025 №5587-р/пк-пз, від 16.04.2025 №6014-р/пк-пз.
Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 09.04.2025 №5587-р/пк-пз, від 16.04.2025 №6014-р/пк-пз не здійснювався.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель у складі тендерної документації оприлюднено проект договору про надання послуг (Додаток № 5 до тендерної документації) без обов’язкового зазначення порядку внесення змін до умов договору, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922 та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.06.2025 14:30 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2025 14:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудитслужби ID моніторингу UA-M-2025-06-02-000088 від 02.06.2025 року щодо закупівлі «Послуги з проведення медичного та психіатричного оглядів працівників закладів освіти Новокодацького району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Новокодацького району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради ДК 021:2015: 85141000-9 Послуги медичного персоналу, Послуги з проведення періодичного або позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, працівників закладів освіти Новокодацького району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради ДК 021:2015: 85141000-9 Послуги медичного персоналу)», а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-11-013734-a між Замовником та КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДМР укладено додаткову угоду № 1 від 03.07.2025 року до Договору про надання послуг від 09.05.2025 року № 09МН-25 за для обов’язкового приведення умов у відповідність із зазначенням порядку внесення змін до умов договору.
Дата публікації звіту:
03.07.2025 10:00
Запити/Пояснення
Номер:
2ead85a429634f8fb9e27ae05413b0d0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4ddc269c5764461c9761d8a7f6175900
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.06.2025 21:06
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Замовником отримано 3 цінові пропозиції від учасників ринку. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: ОВ = (Ц1 +… + Цк) / К, де ОВ - очікувана вартість, Ц1 – ціни отримані за результатами запитів, К – кількість запитів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Обов’язковість періодичного проходження працівниками закладів освіти профілактичного медичного огляду регламентується актами чинного законодавства України, зокрема, постановою Кабінету міністрів України від 2305.2001 № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок», наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» з урахуванням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.11.2023 № 1925 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та «Про захист населення від інфекційних хвороб». Обов’язковість проходження працівниками закладів освіти періодичного або позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин з видачою довідки (форма № 100-2/о) регламентується актами чинного законодавства України, зокрема, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», наказом Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2024 № 139 «Про затвердження Переліку категорій осіб, які для виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служб) з особливими вимогами до стану психічного здоров’я підлягають періодичному психіатричному огляду, та Змін до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», наказом Міністерства охорони здоров’я України від 15.10.2024 № 1759 «Про затвердження Змін до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 100-1/о "Протокол про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _____" та Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 100-2/о "Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _____"» та у відповідності до статті 11 Закону України «Про психіатричну допомогу».
Номер:
5525c3377a8c4de38751ec62ea5f3c66
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.06.2025 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
Питання знаходиться у файлі
Номер:
28797bd3ae9847bd9614f3c2bab78fad
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.06.2025 18:07
Опис:
Абзацем шість підпункту 1.2. «Послуги з проведення періодичного або позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, працівників закладів освіти Новокодацького району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради» пункту 1 «Технічна специфікація» розділу «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» Додатку № 4 до Документації визначено, що «Психіатричний огляд має проводитись надавачами медичних послуг, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю психіатрія та уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ за групами послуг «Психіатрична допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах» та/або «Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами» та/або «Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах» та закладами охорони здоров’я Державного управління справами, закладами охорони здоров’я в системі Міноборони, МВС (в тому числі закладами охорони здоров’я ДСНС, Держприкордонслужби, Нацгвардії), СБУ, СЗРУ, Держспецзв’язку, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю психіатрія, забезпечують надання медичної допомоги та є користувачами електронної системи охорони здоров’я (далі – Заклад). На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати відповідну ліцензію».
Замовником під час кваліфікації тендерної пропозиції учасника було перевірено наявність в учасника ліцензії на сайті https://moz.gov.ua/uk/licenzijnij-reyestr та встановлено що за адресою місцезнаходження та надання послуг, а саме: Україна, 49006, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Володимира Антоновича, будинок 65 ліцензія на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю психіатрія - відсутня.
Також, звертаю увагу, що вимогою тендерної документації було, саме надання відповідної ліцензії, а не перевірка її за посиланням.
Номер:
87390e10729d432ca91bf4d242ac30a1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.06.2025 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
Питання знаходиться у файлі
Номер:
deb203eee5dd42d8a45d7ec5395f3923
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.06.2025 18:09
Опис:
Абзацем чотири підпункту 1.1. «Послуги з проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Новокодацького району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради» пункту 1 «Технічна специфікація» розділу «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» Додатку № 4 до Документації визначено, що «Учасник має підтвердити якість надання та відповідність запропонованих ним послуг згідно з його діяльністю, визначеною Статутом (Положенням тощо). Для підтвердження цього учасник у складі тендерної пропозиції має надати ліцензію на медичну практику та акредитаційний сертифікат закладу охорони здоров’я (вищої категорії), Статут (Положення тощо).» також в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено що, «Документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;».
На підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надано файл «акредитація» який містить акредитаційний сертифікат №000645 строком дії що вже скінчився до 04 червня 2023 року, додатково будь яких роз’яснень щодо терміну акредитаційного сертифіката не надано.
Отже, це стало також однією із підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.