• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасаду, фундаменту (термосанація) головного корпусу КНП «Київський міський центр крові» за адресою: 04060, м. Київ, вул. Максима Берлинського 12»

Завершена

18 495 016.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 184 950.17 UAH
Номер: bf2f1eed30444b01a1c28d0c668b7d76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-20-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.06.2025 15:25 - 12.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2025 Київ № 174 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2025-03-11-009859-a 11.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, Закону та Особливостей, аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНБУД-ХХI», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" ГРАНД», ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання рішення комісії комісія АМКУ, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує усунути виявлені порушення шляхом приведення плану фінансування у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення навчань з особами, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київський міський центр крові» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025.№ 11/03/1 зі змінами від 24.03.2025 № 24/03/1, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженої відповідальністю «ІНБУД-ХХI» (далі – ТОВ «ІНБУД-ХХI»), товариства з обмеженої відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" ГРАНД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" ГРАНД»), товариства з обмеженої відповідальністю «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» (далі – ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД») рішення комісії АМКУ від 18.04.2025 № 6178-р/пк-пз, від 09.05.2025 № 7476-р/пк-пз, від 04.06.2025 № 8937-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 04.04.2025 № 04/04, від 23.04.2025 № 23/04/1, від 15.05.2025 № 15/05/2, від 20.05.2025 № 20/05, від 09.06.2025 № 09/06/2, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2025, договір підряду від 23.06.2025 № 23/06 (далі – Договір) на загальну суму 18 254 871,70 грн. з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 26.06.2025 № 1, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час моніторингу встановлено, що пунктом 20.3 розділу 20 Договору встановлено, що невід’ємною частиною Договору є Додаток № 3 «План фінансування об'єкта будівництва». Згідно пункту 5.2 розділу 5 Договору початок будівельних робіт з 01.07.2025 року, після прийняття об`єкту повинні бути виконані в строк до 31.12.2025 року, відповідно до Календарного графіку (Додаток № 4), який є невід’ємною частиною Договору. Водночас, що у Додатку 3 до Договору «План фінансування об'єкта будівництва» не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями, чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 09.07.2025 15:35 - 24.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2025 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником укладено додаткову угоду до договору та викладено Додаток 3 до договору в новій редакції із зазначення фінансування за місяцями, чим дотримано норм законодавства. Додаткова угода додається.
Дата публікації звіту: 10.07.2025 15:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Додатковою угодою № 1 приведено у відповідність план фінансування (Додаток № 3 до договору від 23.06.2025 № 23/06)
Дата публікації: 15.07.2025 14:57

Запити/Пояснення