• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з коригування проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації Стадія проєкт «П» по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин за адресою: вул. Автопаркова у Дарницькому районі м. Києва» Коригування (ДК 021:2015- 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»)

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер: c72566a2ad224a77a900d8bd95e25784
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-22-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.04.2025 15:51 - 14.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.04.2025 № 166 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-03-11-009558-a 11.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, o.m.horbach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025 № 11/03/2025-01, тендерні пропозиції ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» та ТОВ «ЦЕНТРБУДПРОЕКТ.» (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» від 31.03.2025 № 31/03/2025-01, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» від 31.03.2025 № 31/03/2025-02, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРБУДПРОЕКТ.», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 02.04.2025 № 02/04/2025-01 та повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, договір про закупівлю від 11.04.2025 № 11-04-2025-01, пояснення та документи надані Замовником від 25.04.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.03.2025 № 31/03/2025-01 та від 31.03.2025 № 31/03/2025-02 тендерні пропозиції ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» та ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» було відхилено, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» та ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС», порушень не установлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ЦЕНТРБУДПРОЕКТ.» з остаточною ціновою пропозицією - 1 717 577,10 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю від 11.04.2025 № 11-04-2025-01.
Період усунення порушень: 14.05.2025 16:28 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2025 16:28

Запити/Пояснення