-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Роботи з коригування проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації Стадія проєкт «П» по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин за адресою: вул. Автопаркова у Дарницькому районі м. Києва» Коригування (ДК 021:2015- 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»)
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
c72566a2ad224a77a900d8bd95e25784
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-22-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2025 00:00
Період моніторингу:
22.04.2025 15:51 - 14.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2025 № 166
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-11-009558-a 11.03.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025 № 11/03/2025-01, тендерні пропозиції ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» та ТОВ «ЦЕНТРБУДПРОЕКТ.» (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» від 31.03.2025 № 31/03/2025-01, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» від 31.03.2025 № 31/03/2025-02, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРБУДПРОЕКТ.», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 02.04.2025 № 02/04/2025-01 та повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, договір про закупівлю від 11.04.2025 № 11-04-2025-01, пояснення та документи надані Замовником від 25.04.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.03.2025 № 31/03/2025-01 та від 31.03.2025 № 31/03/2025-02 тендерні пропозиції ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» та ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» було відхилено, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» та ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС», порушень не установлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ЦЕНТРБУДПРОЕКТ.» з остаточною ціновою пропозицією - 1 717 577,10 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю від 11.04.2025 № 11-04-2025-01.
Період усунення порушень:
14.05.2025 16:28 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
3c6edb44e9f14e0cbbadd024fc22f5d7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи з коригування проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації Стадія проєкт «П» по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин за адресою: вул. Автопаркова у Дарницькому районі м. Києва» Коригування, за кодом ДК 021:2015:71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-11-009558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7dd14258e9fd490da7095cf81772a4b7
Назва:
У відповідь на Ваш запит у межах проведення моніторингу (UA-M-2025-04-22-000051) процедури закупівлі «Роботи з коригування проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації Стадія проєкт «П» по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин за адресою: вул.Автопаркова у Дарницькому районі м. Києва» Коригування, за кодом ДК 021:2015:71320000-7 - Послуги з інженерного проектування надаємо пояснення з відповідною інформацією та документами.
Дата опублікування:
25.04.2025 11:26
Опис:
1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність коригування проектно-кошторисної документації зумовлена технологічними та законодавчими змінами процесів будівництва, інфляційними процесами, коливанням цін. Зокрема, проєктом скоригованої проектно-кошторисної документації, передбачено у т.ч.: - вентильований фасад всіх будівель Об`єкта (по типу «Сканрок»); - покрівлі всіх будівель Об`єкта з покрівельної ПВХ мембрани; - будівництво споруди подвійного призначення у будівлі Об`єкта «Готель для тварин», згідно до ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 року № 702. - технічне обстеження цегляної кладки з наданням технічного звіту з обстеження будівлі ветеринарної лікарні, карантинного блоку з гаражами І-ого пускового комплексу. Крім того, відповідно до висновку за результатами проведення експертного будівельно-технічного дослідження від 22.05.2024 року № 24-45/ЕДС, фактично виконані роботи генпідрядною організацією ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» за договором від 31.10.20219 року № 31-10-2019-01, не відповідають дійсній наразі проектно-кошторисній документації. Невідповідність полягає в порушенні технології виконання робіт, а саме: - відсутнє утеплення фасаду мінеральною ватою, анкери для з`єднання основної несучої стіни з лицевою цеглою та сама цегла; - відсутня монолітна консольна плита ПМ-9, яка повинна бути виконана по периметру будівлі для підтримання фасадної цегли та утеплювача. Улаштування фактично виконаних зовнішніх цегляних стін Об`єкта не відповідають проектно-кошторисній документації, а саме не виконане одночасне з улаштуванням зовнішніх цегляних стін утеплення фасаду, влаштування закладних деталей та облицювання лицевою цеглою що є відхиленням від проектної документації. Також відсутня монолітна консольна плита, яка повинна була виконана по периметру будівлі для підтримання фасадної цегли і утеплювача, що є відхиленням від проектно-кошторисної документації. Якість зовнішнього ряду цегли в багатьох місцях не відповідає нормам (висоли, розтріскування цегли та її руйнування від циклів заморожування-відтаювання), що неприпустимо – зменшене розрахункове січення несучої конструкції. Якщо в подальшому продовжувати влаштувати утеплення фасаду й облицювання його лицевою цеглою без коригування проектно-кошторисної документації це призведе до необхідності перепроектування консольних плит та обпирання лицевої цегли, вузлів анкерування лицевої цегли та значного здорожчення вартості виконання цих робіт, оскільки необхідним буде влаштування великої площі риштувань та майже ручної подачі матеріалів. Окрім того, останні проєктні роботи по коригуванню проектно-кошторисної документації розробленої проектної документації по об'єкту: «Будівництво центру захисту тварин за адресою: вул.Автопаркова у Дарницькому районі м. Києва» здійснювались в 2019 році, тому зазначені рішення в ПКД вже не відповідають діючим будівельним та іншим нормам в будівельній галузі України, та цінам на сьогоднішній день. 2. Розмір бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості: передбачений обсяг бюджетних призначень на 2025 рік – 2 000 000,00 гривень (у тому числі загального фонду – 0,00 гривен. спеціального фонду – 2 000 000,00 гривень), відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» від 05.12.2024 № 426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік», рішення Київської міської ради від 05.12.2024 № 425/10233 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва». Очікувана вартість предмету закупівлі була визначення на підставі отриманих комерційних пропозицій з дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності.
3. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://kmlvm.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2025/03/pkmu-710-budivnycztvo-avtoparkovoyi.pdf .
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Будівельний комплекс «Універсал»» № 11/03-20 від 11.03.2025р. – 1 арк.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Центрбудпроект.» № 05/03 від 05.03.2025р.- 1 арк.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Престиж Укрбуд» № 10/03-19 від 10.03.2025р.- 1 арк.
4. Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 077/17-459 – 5 арк.
5. Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 077/17-457 – 5 арк.
6. Запит цінової пропозиції від 04.03.2025 № 077/17-458 – 5 арк.
7. Висновок за результатами проведення експертного будівельно-технічного дослідження від 22.05.2024 року № 24-45/ЕДС – 38 арк.
8. Розпорядження КМВА № 1169 від 07.10.2024 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської адміністрації від 29 грудня 2023 року № 1107»– 4 арк.
9. Рішення КМР № 425/10233 від 05.12.2024 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки»- 3 арк.