• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Дизельне паливо , бензин А-95 ( Нафта і дистиляти ДК 021:2015 - 09130000-9 ) 3 лоти

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 156.04 UAH
Номер: 35c4290b820e4a5da24c7730b67725dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-15-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 15.04.2025 15:26 - 07.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.04.2025 №112 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.04.2025 №112. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-11-005956-a, 11.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» за Лотом 1 встановлено порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцями тендеру документів під час укладання договорів про закупівлю; своєчасності укладення договорів про закупівлю; відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможців тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень норм пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцями тендеру документів під час укладання договорів про закупівлю; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможців тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-11-005892-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1, 2 та 3); протоколи розкриття тендерних пропозицій (Лоти 1, 2 та 3); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 21.03.2025 №18 (Лот 1), від 21.03.2025 № 19 (Лот 2), від 20.03.2025 (Лот 3); тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» за Лотом 1, тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» за Лотом 2 та тендерну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС» за Лотом 3; опубліковані повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у документах тендерних пропозицій ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» за Лотом 1 та ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» за Лотом 2 та опубліковані вказаними учасниками документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Лоти 1, 2 та 3); оприлюднені ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП», ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та ПП «ОККО-СЕРВІС» як переможцями тендеру документи (Лоти 1, 2 та 3); договори про закупівлю від 27.03.2025 №ТТ2025-45/ЯВ/37 (Лот 1), від 27.03.2025 №ЛТ-193-25/38 (Лот 2) та від 26.03.2025 №24ЛТБЗ-4192/25/36 (Лот 3), опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 7 Додатку №1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації Замовника визначено, що на тендерну пропозицію повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника. Так, у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника вказано, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо, якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Отже, Замовником самостійно у тендерній документації визначено, що на тендерну пропозицію учасника повинен бути накладений саме кваліфікований електронний підпис. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» (за Лотом 1) електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерну пропозицію вказаного учасника накладено удосконалений електронний підпис, який з врахуванням норм Закону України від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (із змінами) не є кваліфікованим електронним підписом (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Таким чином, учасником ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» при поданні тендерної пропозиції (за Лотом 1) недотримано вимог пункту 7 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Слід зазначити, що Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» (за Лотом 1) оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника. Проте, у оприлюдненому повідомленні відсутня інформація щодо накладення на тендерну пропозицію учасником УЕП, а не КЕП. Таким чином, на порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, за наявності вищеописаних невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» (Лот 1), Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності.
Період усунення порушень: 29.04.2025 16:10 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2025 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-11-005956-a від 29.04.2025 повідомляємо, що проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень норм пунктів 3 та 43 Особливостей № 1178 при розгляді тендерних пропозицій та після закінчення відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку уповноважену особу Літус О.В. буде відправлено на навчання.
Дата публікації звіту: 05.05.2025 17:03

Запити/Пояснення