-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Жалюзі вертикальні згідно ДК 021:2015: 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю.
Завершена
585 543.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 927.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 927.72 UAH
Номер:
c4378ad7bd1a4eab9d03588d2bd4cda4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:39 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 31-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-03-11-004845-a 11.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
(sas24-3-2; sas24-3-5; sas24-3-15)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду пропозицій відповідно до вимог Особливостей № 1178, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства з питань публічних закупівель, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства з питань публічних закупівель, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025 № 25 (далі – тендерна документація), скарги ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ» від 29.03.2025 № UA-2025-03-11-004845-a.a1 та від 18.04.2025 № UA-2025-03-11-004845-a.a2 до комісії АМКУ, рішення комісії АМКУ від 09.04.2025 № 5632-р/пк-пз та від 30.04.2025 № 6918-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Матюха Людмила Володимирівна, ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА», ФОП «НАЗАРЕНКО ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2025 № 18, від 24.03.2025 № 20, від 16.04.2025 № 35, від 18.04.2025 № 38, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 18.04.2025, договір про закупівлю товарів від 08.05.2025 № 413, укладений Замовником з ФОП «НАЗАРЕНКО ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (далі – Договір), додаткову угоду від 08.05.2025 № 1 до Договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 23.05.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
В пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначена вимога щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
Проте, Додаток 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника» тендерної документації не містить вимоги щодо подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо забезпечення тендерної пропозиції, що є порушенням абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
09.06.2025 16:43 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2025 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку від 09.06.2025 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-11-004845-a повідомляємо, що у Головному управлінні Національної поліції в Чернігівській області було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами з детального вивчення законодавства в частині складання тендерної документації, яке регулює порушене у висновку питання відносно процедури закупівлі товару Жалюзі вертикальні згідно ДК 021:2015: 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю.
Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому планується провести навчання/підвищення кваліфікації уповноважених осіб Замовника.
Дата публікації звіту:
13.06.2025 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
3385847d8b9d40a4ad2a167b5f200e43
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2025 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Жалюзі вертикальні згідно ДК 021:2015: 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю», очікуваною вартістю 585 543,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-004845-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надайте інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів від 08.05.2025 № 413, укладеного Замовником з ФОП «НАЗАРЕНКО ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ».
4. Надайте документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до укладеного договору додатковою угодою від 08.05.2025 № 1, зокрема продовження строку поставки до 06 червня 2025 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
877b0716a3c544069649ff94331868ad
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.05.2025 16:16
Опис:
1. На підставі кошторисних призначень в сумі 585543 грн. загального фонду державного бюджету на 2025 рік, з метою підтримання належного матеріально-технічного стану приміщень та створення належних умов праці була визначена потреба у закупівлі товару Жалюзі вертикальні згідно ДК 021:2015:39510000-0-Вироби домашнього текстилю. Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі були визначені на підставі рапорта начальника центру забезпечення вих. № 101/124/31/01-25 від 28.02.2025. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено уповноваженою особою, яка відповідає за моніторниг цін товарів, робіт та послуг на підставі листа № 535/124/21/01-25 від 03.03.2025. Для визначення вартості предмета закупівлі спеціалістом відділу інформатизації та аналітичного супроводження бюджетного процесу УФЗБО був проведений моніторниг цін, шляхом надсилання запитів постачальникам для отримання комерційних пропозиції. Запити були направлені до ТОВ «Архі ТМ», ФОП Ременець О.В. та ТОВ «ФДС БУД». З числа опрацьованих джерел, на підставі отриманих комерційних пропозиції були визначена середньо-розрахункова очікувана вартість на закупівлю, яка становила 585542,80.
На підтвердження надаємо наступні документи:
1. Рапорт вих. № 101/124/31/01-25 від 28.02.2025;
2. Доповідна записка вих. № 535/124/21/01-25 від 03.03.2025;
3. Цінові пропозиції учасників
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://cn.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/zhaliuzi-vertykalni-zghidno-dk-0212015-39510000-0-vyroby-domashnoho-tekstyliu
3. Щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару Жалюзі вертикальні згідно ДК 021:2015:39510000-0-Вироби домашнього текстилю повідомляємо, що договір № 413 від 08.05.2025 року з фізичної особою-підприємцем Назаренком Василем Володимировичем наразі виконується.
4. В п. 1.5 Розділу 1 Додатку 7 до Тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю» строком поставки товару Жалюзі вертикальні згідно ДК 021:2015:39510000-0-Вироби домашнього текстилю було зазначено 15.04.2025 року.
Відповідно до пункту 49 Особливостей у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Зміни, які були внесені Додатковою угодою № 1 до укладеного договору № 413 від 08.05.2025 року, зокрема продовження строку поставки до 06 червня 2025 року, виникли через подання двох скарг Учасником процедури до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розгляд яких сумарно зайняв проміжок часу з 29.03.2025 до 02.05.2025.
З огляду на вищезазначене, виникла потреба внесення змін додатковою угодою від 08.05.2025 № 1 до укладеного договору № 413 від 08.05.20025 року, зокрема продовження строку поставки до 06 червня 2025 року.