-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль технічна кам’яна
Завершена
523 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 10 466.66 UAH
мін. крок: 2% або 10 466.66 UAH
Номер:
43ee32b33f9c41c2b1e333d8ea18678e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-06-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
06.05.2025 12:30 - 28.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2025 № 54-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 травня 2025 року № 54-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
2. UA-2025-03-11-003958-a від 11.03.2025 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Євразійська торговельна група», ТОВ «Солт Індастрі», ПП «Віктор-КОМ Імпекс», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Чернівцітеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-03-11-004884-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 11.03.2025 № 23/1-т/ос, із змінами від 11.03.2025 № 23/2-т-ос (далі – тендерна документація); звернення до Замовника від 11.03.2025, відповідь Замовника від 11.03.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.03.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Євразійська торговельна група» (далі – ТОВ «Євразійська торговельна група»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Солт Індастрі» (далі – ТОВ «Солт Індастрі»), Приватного підприємства «Віктор-КОМ Імпекс» (далі – ПП «Віктор-КОМ Імпекс»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2025 № 23/2-т-ос про визначення переможця ТОВ «Євразійська торговельна група», від 04.04.2025 № 23/3-т-ос про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Євразійська торговельна група»», від 09.04.2025 № 23/4-т-ос про визначення переможця ТОВ «Солт Індастрі», від 16.04.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Солт Індастрі», від 23.04.2025 № 23/6-т-ос про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Віктор-КОМ Імпекс»; повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2025; договір від 30.04.2025 № 155; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 15.05.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.05.2025 14:48 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
e3d68702a23840bba497cd8f951e075c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2025 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сіль технічна кам’яна» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-003958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 4.11 розділу IV Додатку № 2 до тендерної документації Вами вимагалось надати лист-гарантію у довільній формі про згоду учасника, на повернення товару за його рахунок у разі поставки товару незадовільної якості або пошкодження. Поясніть, яким чином Учасник ПП «Віктор-КОМ Імпекс» підтвердив дану вимогу або надайте посилання на файл, в якому зазначений даний документ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1fc833780c1742068b004c76d58f8df3
Назва:
На виконання запиту Західного офісу держаудитслужби від 13 травня 2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 09:26
Опис:
На виконня запиту Західного офісу держаудитслужби згідно норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь наступного змісту:
1. На Ваш запит надаємо комерційні пропозиції від потенційних учасників, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2. На виконання вимоги відповідно до пункту 4.11 розділу IV Додатку № 2 до тендерної документації надати лист-гарантію у довільній формі про згоду учасника, на повернення товару за його рахунок у разі поставки товару незадовільної якості або пошкодження учасник ПП «Віктор-КОМ Імпекс» підтвердив дану вимогу документом «Гарантійний лист до додатку 1» Вихідний № 1/17 Від 17/03/2025року (пункт 5) (додається)