-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач JCB 4CX
Завершена
26 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 132 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 132 500.00 UAH
Номер:
6904c213a3ca43619b538cb2d12bdea2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 17:53 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
31.03.2025 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2025-03-11-002048-a 11.03.2025 Військова частина Т0930 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону№922 та Особливостям№1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про закупівлю державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощеної закупівлі з особливостями, затверджене протокольним рішенням Уповноваженої особи від 11.03.2025 №235, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ", (в частині відхилення), ТОВ "Констракшн Машинері", протоколи Уповноваженої особи від 21.03.2025 №309 та №310, договір про закупівлю товарів від 28.03.2025 №202, пояснення Замовника від 04.04.2025 та 10.04.2025, отримані на запити Східного офісу від 02.04.2025 та від 07.04.2025.
Період усунення порушень:
23.04.2025 10:58 - 29.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2025 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
98dcf1247ce5423eb03eaf5c75eca9ac
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.04.2025 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
8286956168b74788a5412e5fb5d8df89
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
2208cbed345f462384a90e1ab729f61e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.04.2025 14:38
Опис:
Доброго дня! Надаємо відповіді на запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі по предмету Екскаватор-навантажувач JCB 4CX або еквівалент (Код за ДК 021:2015 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-002048-a):