-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Візки, домкрати, стіл гідравлічний, штабелер
Завершена
1 121 592.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 4 474.78 UAH
мін. крок: 0.4% або 4 474.78 UAH
Номер:
f12f98a042174e388e4144c0d548bfdc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2025 00:00
Період моніторингу:
16.05.2025 14:59 - 07.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2025 НАКАЗ№ 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 15.05.2025 №22-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-03-11-002087-a 11.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.03.2025 № 93/2025, із змінами та доповненнями від 18.03.2025 №114/2025 (далі – тендерна документація);
Лот 1: тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ТОПТУЛ»; протокол від 28.03.2025 № 138/2025; повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2025; договір поставки товару від 11.04.2025 № 4833/ДЗЗ-25, укладений з ТОВ «ТОПТУЛ» на суму 600 000,00 гривень;
Лот 2: тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТО БАЛКАНКАР», товариства з обмеженою відповідальністю «Зевс», ФОП Лук'ян Михайло Федорович; протоколи від 27.03.2025 № 133/2025, від 31.03.2025 № 147/2025 та № 150/2025; повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2025; договір поставки товару від 11.04.2025 № 4839/ДЗЗ-25, укладений з ФОП Лук'ян Михайло Федорович на суму 416 884,14 гривень.
Пояснення надані від 26.05.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 21.05.2025.
Період усунення порушень:
27.05.2025 15:40 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
abc0d3f885a4436e97faa8e0c30ef9e2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2025 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Візки, домкрати, стіл гідравлічний, штабелер» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-002087-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ea58985fc73c46628c3b4058a191353d
Назва:
Пояснення, інформація та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь),
Дата опублікування:
26.05.2025 10:56
Опис:
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2025-05-16-000006 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання, оголошення № UA-2025-03-11-002087-a повідомляємо наступне:
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
2. Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника для виконання робіт підіймально-розвантажувального характеру та переміщення вантажів на територіальних складах, складських приміщеннях підрозділів з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері.