• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

стелажі металеві для сховищ

Завершена

1 284 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 420.00 UAH
Номер: 444dea5015494e76ad690e812124636b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 31.03.2025 17:50 - 22.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.03.2025 № 93 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 28.03.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.03.2025 № 93 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2025-03-11-001035-a 11.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, y.s.kononenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону розгляду поданих пропозицій; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), опубліковане від 11.03.2025р. Військовою частиною А1361 (далі – Замовник) на 2025 рік; реєстр отриманих пропозицій від 21.03.2025; протокол розкриття пропозицій 21.03.2025; протокольні рішення робочої групи Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Логістик Групп" від 24.03.2025 №6-2 та від 27.03.2025 №6-6; про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"; повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" та опубліковані документи на усунення таких невідповідностей від 24.03.2025; опубліковані вимоги про усунення порушень при проведенні закупівлі та відповіді Замовника на такі вимоги; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.03.2025; договір про закупівлю від 11.04.2025р №14 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.04.2025р. та 11.04.2025 (далі – Пояснення).
Період усунення порушень: 23.04.2025 22:46 - 29.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2025 22:46

Запити/Пояснення