• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Малопомітна перешкода типу МЗП (МПП) та Колючий дріт (Бар’єрний рубіж) типу Єгоза

Завершена

5 699 997.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Номер: a93879cd3c7a4871a4469eb5e231c996
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 05.05.2025 12:33 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 №45-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 05.05.2025 №45-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1UA-2025-03-10-013267-a 10.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.m.liashchevskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договорів установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону по лотах №1 та №2. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення вимогам Закону та Особливостям № 1275, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів умовам пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А7045 (далі – Замовник), реєстри отриманих пропозицій; протоколи розкриття пропозицій; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДРБ-ГРУП» (далі – ТОВ «ДРБ-ГРУП») по лоту №1 та фізичної особи-підприємця Рашкевич Кирила Юрійовича (далі- ФОП Рашкевич К.Ю.) по лоту № 2; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.04.2025 по лоту № 1 та від 04.04.2025 по лоту № 2; повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025 по лотах №1 та №2; договір від 12.04.2025 № 68 по лоту № 1 та договір від 12.04.2025 № 69 по лоту № 2; пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.05.2025. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник здійснював розгляд пропозиції ТОВ «ДРБ-ГРУП» по лоту №1 з 20.03.2025 по 03.04.2025 (10 робочих днів), пропозиції ФОП Рашкевич К.Ю. по лоту № 2 з 20.03.2025 по 04.04.2025 (11 робочих днів), з перевищенням строків (понад 5 робочих днів), визначених абзацом другим частини одинадцятої статті 14 Закону. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 06.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою надання інформації з відповідним підтвердженням (скріншот екрану тощо) щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції. На зазначений запит Управління Замовник 09.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення та надав протокол від 26.03.2025 про продовження строку розгляду пропозиції учасників до 20 робочих днів, в якому зокрема, зазначено про неможливість його оприлюднення в електронній системі закупівель у зв’язку з відсутністю технічної можливості. Абзацом другим частини одинадцятої статті 14 Закону визначено, що строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. В свою чергу відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому, з огляду на пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель, Замовник протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду пропозицій учасників до 20 робочих днів не оприлюднив в електронній системі закупівель відповідного повідомлення у зв’язку з відсутністю технічної можливості, що є порушенням частини десятої статті 29 Закону. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. При цьому, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник по лоту № 1 та №2 уклав договори про закупівлю 12 квітня 2025 року (договір від 12.04.2025 № 68 з ТОВ «ДРБ-ГРУП» та договір від 12.04.2025 № 69 з ФОП Рашкевич К.Ю.), при цьому оприлюднив їх в електронній системі закупівель – 21 квітня 2025 року (на 6-й робочий день з дня укладання), чим порушив строки, визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 16.05.2025 11:58 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 11:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи висновок про результати моніторингу даної закупівлі Замовником були вжиті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, а саме наказом командира військової частини А7045 від 20.02.2025 року № 419 на уповноважену особу із закупівель накладено дисциплінарне стягнення – “Зауваження” та зобов'язання пройти повторне он-лайн навчання (вебінар) за темою «Проведення спрощених закупівель замовниками у сфері оборони» на офіційному сайті оборонних закупівель Армія-PRO (https://www.army-pro.com).
Дата публікації звіту: 22.05.2025 15:22

Запити/Пояснення