-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Малопомітна перешкода типу МЗП (МПП) та Колючий дріт (Бар’єрний рубіж) типу Єгоза
Завершена
5 699 997.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Номер:
a93879cd3c7a4871a4469eb5e231c996
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 12:33 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 №45-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 05.05.2025 №45-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1UA-2025-03-10-013267-a 10.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договорів установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону по лотах №1 та №2.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення вимогам Закону та Особливостям № 1275, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів умовам пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А7045 (далі – Замовник), реєстри отриманих пропозицій; протоколи розкриття пропозицій; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДРБ-ГРУП» (далі – ТОВ «ДРБ-ГРУП») по лоту №1 та фізичної особи-підприємця Рашкевич Кирила Юрійовича (далі- ФОП Рашкевич К.Ю.) по лоту № 2; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.04.2025 по лоту № 1 та від 04.04.2025 по лоту № 2; повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025 по лотах №1 та №2; договір від 12.04.2025 № 68 по лоту № 1 та договір від 12.04.2025 № 69 по лоту № 2; пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.05.2025.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник здійснював розгляд пропозиції ТОВ «ДРБ-ГРУП» по лоту №1 з 20.03.2025 по 03.04.2025 (10 робочих днів), пропозиції ФОП Рашкевич К.Ю. по лоту № 2 з 20.03.2025 по 04.04.2025 (11 робочих днів), з перевищенням строків (понад 5 робочих днів), визначених абзацом другим частини одинадцятої статті 14 Закону.
У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 06.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою надання інформації з відповідним підтвердженням (скріншот екрану тощо) щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції.
На зазначений запит Управління Замовник 09.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення та надав протокол від 26.03.2025 про продовження строку розгляду пропозиції учасників до 20 робочих днів, в якому зокрема, зазначено про неможливість його оприлюднення в електронній системі закупівель у зв’язку з відсутністю технічної можливості.
Абзацом другим частини одинадцятої статті 14 Закону визначено, що строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
В свою чергу відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
При цьому, з огляду на пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель, Замовник протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду пропозицій учасників до 20 робочих днів не оприлюднив в електронній системі закупівель відповідного повідомлення у зв’язку з відсутністю технічної можливості, що є порушенням частини десятої статті 29 Закону.
Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
При цьому, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник по лоту № 1 та №2 уклав договори про закупівлю 12 квітня 2025 року (договір від 12.04.2025 № 68 з ТОВ «ДРБ-ГРУП» та договір від 12.04.2025 № 69 з ФОП Рашкевич К.Ю.), при цьому оприлюднив їх в електронній системі закупівель – 21 квітня 2025 року (на 6-й робочий день з дня укладання), чим порушив строки, визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
16.05.2025 11:58 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 11:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновок про результати моніторингу даної закупівлі Замовником були вжиті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, а саме наказом командира військової частини А7045 від 20.02.2025 року № 419 на уповноважену особу із закупівель накладено дисциплінарне стягнення – “Зауваження” та зобов'язання пройти повторне он-лайн навчання (вебінар) за темою «Проведення спрощених закупівель замовниками у сфері оборони» на офіційному сайті оборонних закупівель Армія-PRO (https://www.army-pro.com).
Дата публікації звіту:
22.05.2025 15:22
Запити/Пояснення
Номер:
7110b1e4ede54ce69a7453b951c22500
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Малопомітна перешкода типу МЗП (МПП) та Колючий дріт (Бар’єрний рубіж) типу Єгоза» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-10-013267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Просимо надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, строк розгляду пропозиції учасника по лоту №1 тривав 10 робочих днів, по лоту №2 тривав 11робочих днів. Просимо надати інформацію з відповідним підтвердженням (скріншот екрану тощо) щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
45b1dc55975e46708c6246700602f90f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
09.05.2025 11:46
Опис:
У відповідь на поставлені запитання Північно-Східного офісу Держаудитслужби (обл.) у Запиті замовнику на пояснення від 06.05.2025 року повідомляю наступне:
1. Обґрунтування застосування спрощеної закупівлі викладені в Протоколі уповноваженої особи від 06.03.2025 року. Скан-копія додається.
2. Інформація з обґрунтуванням продовження строку розгляду пропозицій учасників закупівлі UA-2025-03-10-013267-a та пояснення з приводу відсутності технічної можливості в електронній системі закупівель при проведенні спрощених закупівель публікації відповідного рішення замовника викладені в Протоколі уповноваженої особи від 26.03.2025 року. Скан-копія додається.