• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп’ютори та ноутбук

Торги відмінено

2 256 386.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 281.93 UAH
Номер: 79e6507a98ef49579dad654f9b26d0bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000130
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 24.03.2025 16:51 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2025 №76 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 24.03.2025 №76. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-10-013011-a, 10.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення норм пункту 4 частини другої статті 4 Закону, пунктів 3 та 14 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 21 Закону, пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» встановлено порушення норм пунктів 43 і 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: --
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-10-015873-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 20.03.2025 та від 26.03.2025; тендерну пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «КОРВЕТ»; оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «КОРВЕТ» як переможцем тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 та оприлюднену інформацію щодо відміни процедури закупівлі. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 14 Особливостей №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно з вимогами пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). За досліджуваною процедурою закупівлі Замовником здійснюється закупівля товару, а саме персональних комп’ютерів та ноутбука (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)). Водночас, моніторингом встановлено, що у річному плані закупівель за вказаною закупівлею (UA-P-2025-03-10-015873-a) зазначено КЕКВ 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів, чим порушено норми пункту 4 частини другої статті 4 Закону, пунктів 3 та 14 Особливостей №1178. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, зазначено, що проведення видатків на закупівлю комп’ютерної техніки планувалося здійснювати за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», а також що при оголошенні відкритих торгів протокольним рішенням уповноваженою особою затверджено план закупівлі на 2025 рік за кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за КЕКВ 3110, проте при оприлюдненні річного плану закупівлі випадково допущено помилку: оприлюднено КЕКВ 3132 замість 3110, яку виявлено вже після оголошення процедури відкритих торгів. Крім того, у поясненні Замовником зазначено, що у Замовника не було технічної можливості внести зміни до річного плану після оголошення закупівлі, та законодавчо такі зміни до закупівлі не передбачено, то уповноваженою особою виявлено та задокументовано факт технічної помилки протоколом від 10.03.2025. Згідно з пунктом 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За вимогами пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови закупівлі. Моніторингом встановлено, що в оприлюдненому оголошенні про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі вказано наступні умови оплати: оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок постачальника, вказаний у даному договорі, протягом 10 робочих днів після підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної. Одночасно, за умовами оприлюдненого проєкту договору, що міститься у додатку до тендерної документації, розрахунки проводяться за фактично отриманий товар протягом 7 банківських днів відповідно до норм Бюджетного кодексу України з дня підписання обома сторонами належним чином оформлених документів (накладної), у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється упродовж 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Отже, в оприлюднене Замовником оголошення UA-2025-03-10-013011-a внесено невідповідну інформацію щодо умов оплати закупівлі, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 21 Закону, пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Також моніторингом встановлено, що за умовами розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження відповідності умовам технічної специфікації повинен надати: - дійсний, на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві, сервісному обслуговуванні та ремонті вимогам ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до українського законодавства органом з оцінки відповідності; - дійсний, на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, сертифікат відповідності системи екологічного управління у виробництві, сервісному обслуговуванні та ремонті вимогам ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до українського законодавства органом з оцінки відповідності. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРВЕТ» містяться сертифікати відповідності виробника (ТОВ «ФЛЕШКОМ УКРАЇНА») вимогам ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 (файли «9001 Флешком УКРАЇНА (7).pdf» та «14001 Флешком УКРАЇНА (7).pdf») стосовно виробництва та ремонту комп’ютерів і периферійного обладнання. Однак, сертифікатів відповідності відповідності виробника (ТОВ «ФЛЕШКОМ УКРАЇНА») вимогам ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та вимогам ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно сервісного обслуговування продукції учасником ТОВ «КОРВЕТ» у складі тендерної пропозиції не надано. Слід зазначити, що на підставі пункту 43 Особливостей №1178 Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей у його тендерній пропозиції, однак, Замовником не було зазначено про вищенаведені невідповідності та не встановлено вимоги щодо їх усунення, що суперечить нормам пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За вимогами пункту 43 Особливостей №1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Одночасно, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У наданій під час моніторингу інформації Замовником зазначено, що 08.04.2025 процедуру закупівлі скасовано на підставі чистини 2 пункту 50 Особливостей №1178, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу уповноваженою особою Замовника прийнято рішення (протокол від 08.04.2025) про відміну процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (виявлення невідповідностей у пропозиції учасника в процесі моніторингу на етапі укладання договору).
Період усунення порушень: 11.04.2025 14:05 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2025 14:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель процедуру закупівлі за предметом: персональні комп’ютери та ноутбук за кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ідентифікатором UA-2025-03-10-013011-a скасовано на підставі чистини 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 17.04.2025 11:38

Запити/Пояснення