• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Транспортувальний візок для жатки для збирання кукурудзи

Завершена

470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Номер: 591b762df2034ae2b7e57a2c904a4459
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 31.03.2025 17:05 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.03.2025 №26-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 31.03.2025 №26-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8.UA-2025-03-10-012722-a 10.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, v.v.pompa@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ортех Трейдінг» та ТОВ «ДЕМУСЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного аграрного університету, науково-дослідне господарство «Агрономічне» Вінницького національного аграрного університету (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.03.2025 № 48), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ортех Трейдінг» (далі – ТОВ «Ортех Трейдінг»), вимогу про усунення невідповідностей до 21.03.2025 17:02, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.03.2025 № 62, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕМУСЬ» (далі – ТОВ «ДЕМУСЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.03.2025 № 63, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу від 31.03.2025 № 47, додаткову угоду від 04.04.2025 № 1, звіт про виконання договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 03.04.2025, 07.04.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Абзацом першим пункту 28 Постанови № 1178 передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178. Згідно з абзацом третім пункту 3 Постанови № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Постанови № 1178 (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 затверджено порядки підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. Зокрема, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок) встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до пункту 13-1 Порядку замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Крім того, якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: причепи, напівпричепи та пересувні контейнери. Так, Замовником передбачено придбання транспортувального візку для жатки для збирання кукурудзи, про що зазначено у додатку 2 тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (ДК 021:2015:34220000-5: - «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери») у кількості 1 шт з очікуваною вартістю закупівлі – 470 000,00 грн. Водночас, моніторингом установлено відсутність у тендерній документації Замовника вимог до учасників процедури закупівлі, передбачених пунктом 13-1 Порядку, чим порушено пункти 3 та 28 Постанови № 1178. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вказаного, Замовник повідомив, що «…причина такої помилки полягає в технічній неточності при формуванні вимог тендерної документації, зокрема щодо необхідності встановлення мінімального рівня локалізації для товарів відповідної товарної групи. Замовником не було враховано, що транспортувальні візки, які класифікуються за кодом CPV 34220000-5 як «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери», підпадають під дію вищезазначеної постанови.З метою усунення виявленого порушення, Замовник вживатиме відповідних заходів, а саме: буде здійснено розірвання договору від 31.03.2025 № 47, укладеного за результатами закупівлі шляхом підписання додаткової угоди про розірвання договору, надалі Замовником буде забезпечено належне врахування вимог чинного законодавства, у тому числі Порядку, затвердженого постановою КМУ від 02.08.2022 № 861, під час формування тендерної документації. Документи, що підтверджують вищезазначене будуть завантажені та оприлюднені в системі після їх підписання у встановленому порядку». В ході моніторингу Замовником додатковою угодою від 04.04.2025 № 1 договір купівлі-продажу від 31.03.2025 № 47 розірвано.
Період усунення порушень: 15.04.2025 15:49 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 15:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом дострокового припинення дії договору купівлі-продажу №47 від 31.03.2025. Для цього було укладено додаткову угоду №1 від 04.04.2024, відповідно до якої сторони дійшли згоди про припинення дії зазначеного договору. Таким чином, порушення усунуто в повному обсязі, що підтверджується наявною документацією.
Дата публікації звіту: 15.04.2025 16:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 17.04.2025 12:13

Запити/Пояснення