-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Транспортувальний візок для жатки для збирання кукурудзи
Завершена
470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Номер:
591b762df2034ae2b7e57a2c904a4459
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 17:05 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 №26-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 31.03.2025 №26-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2025-03-10-012722-a 10.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ортех Трейдінг» та ТОВ «ДЕМУСЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного аграрного університету, науково-дослідне господарство «Агрономічне» Вінницького національного аграрного університету (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.03.2025 № 48), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ортех Трейдінг» (далі – ТОВ «Ортех Трейдінг»), вимогу про усунення невідповідностей до 21.03.2025 17:02, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.03.2025 № 62, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕМУСЬ» (далі – ТОВ «ДЕМУСЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.03.2025 № 63, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу від 31.03.2025 № 47, додаткову угоду від 04.04.2025 № 1, звіт про виконання договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 03.04.2025, 07.04.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Абзацом першим пункту 28 Постанови № 1178 передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178.
Згідно з абзацом третім пункту 3 Постанови № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Постанови № 1178 (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом.
Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 затверджено порядки підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. Зокрема, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок) встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до пункту 13-1 Порядку замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Крім того, якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: причепи, напівпричепи та пересувні контейнери. Так, Замовником передбачено придбання транспортувального візку для жатки для збирання кукурудзи, про що зазначено у додатку 2 тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (ДК 021:2015:34220000-5: - «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери») у кількості 1 шт з очікуваною вартістю закупівлі – 470 000,00 грн. Водночас, моніторингом установлено відсутність у тендерній документації Замовника вимог до учасників процедури закупівлі, передбачених пунктом 13-1 Порядку, чим порушено пункти 3 та 28 Постанови № 1178.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вказаного, Замовник повідомив, що «…причина такої помилки полягає в технічній неточності при формуванні вимог тендерної документації, зокрема щодо необхідності встановлення мінімального рівня локалізації для товарів відповідної товарної групи. Замовником не було враховано, що транспортувальні візки, які класифікуються за кодом CPV 34220000-5 як «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери», підпадають під дію вищезазначеної постанови.З метою усунення виявленого порушення, Замовник вживатиме відповідних заходів, а саме: буде здійснено розірвання договору від 31.03.2025 № 47, укладеного за результатами закупівлі шляхом підписання додаткової угоди про розірвання договору, надалі Замовником буде забезпечено належне врахування вимог чинного законодавства, у тому числі Порядку, затвердженого постановою КМУ від 02.08.2022 № 861, під час формування тендерної документації. Документи, що підтверджують вищезазначене будуть завантажені та оприлюднені в системі після їх підписання у встановленому порядку».
В ході моніторингу Замовником додатковою угодою від 04.04.2025 № 1 договір купівлі-продажу від 31.03.2025 № 47 розірвано.
Період усунення порушень:
15.04.2025 15:49 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом дострокового припинення дії договору купівлі-продажу №47 від 31.03.2025. Для цього було укладено додаткову угоду №1 від 04.04.2024, відповідно до якої сторони дійшли згоди про припинення дії зазначеного договору.
Таким чином, порушення усунуто в повному обсязі, що підтверджується наявною документацією.
Дата публікації звіту:
15.04.2025 16:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
17.04.2025 12:13
Запити/Пояснення
Номер:
2900036253714252ac53ed60e00c0b41
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2025 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі транспортувального візку для жатки для збирання кукурудзи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-10-012722-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду?
2. Чому в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Ортех Трейдінг»?
Оскільки зазначений учасник виконав вимогу тендерної документації замовника на стадії подання тендерної пропозиції (позитивний відгук від попереднього контрагента про виконання договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічних договорів «файл Лист відгук.pdf»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fba1fed6289744deb28be95cab5d08e9
Назва:
Відповідь Замовника на пояснення
Дата опублікування:
03.04.2025 13:28
Опис:
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі було своєчасно розміщено на офіційному сайті Вінницького національного аграрного університету у вкладці «Публічна інформація» (*обґрунтування додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі детального аналізу ринку та отриманих комерційних пропозицій, зокрема ТОВ "ГРАСФІЛД" та ТОВ "РДО УКРАЇНА" (*комерційні пропозиції додаються). Особливістю комерційної пропозиції ТОВ "ГРАСФІЛД" є унікальні технічні характеристики візка, який завдяки спеціальним універсальним кріпленням може транспортувати жатки різних розмірів. Це значно розширює функціональні можливості обладнання та підвищує його цінність.
У процесі оцінки були враховані актуальні пропозиції від постачальників, а також дослідження цін на відповідні моделі візків у відкритих джерелах в мережі Інтернет.
Зокрема, до розгляду бралися такі візки:
Zürn SWW560-730PF-A – детальна інформація доступна за посиланням: https://www.agriaffaires.com.ua/%D0%B2%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9/%D1%82%D1%8F%D0%B3%D0%B0%D1%87-%D0%B7-%D1%80%D1%96%D0%B6%D1%83%D1%87%D0%B8%D0%BC-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BC/45183523/zurn-sww560-730pf-a.html.
Двовісний візок для транспортування жниварок VL-40 (до 13,8 м, ТМ Volland) – додаткові характеристики та вартість можна переглянути за посиланням: https://flagma.ua/uk/dvovisnyi-vizok-dlia-transportuvannia-zhnyvarok-vl-40-do-13-8m-tm-volland-o12291968.html.
Через унікальність товару визначення його вартості є складним завданням, оскільки аналогічні позиції на ринку зустрічаються рідко. Оскільки постачальники вказують ціну в євро, Замовник здійснив перерахунок вартості у національну валюту з урахуванням поточного курсу гривні до євро та можливих коливань валютного курсу.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі була розрахована об’єктивно, з урахуванням ринкових факторів та економічних умов.
2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 (зазначається у разі, якщо подано дві і більше тендерних пропозицій) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме Згідно з додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен надати перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Подається у вигляді довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) відповідно до зразка в табл.1 за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про виконання аналогічного договору.
Копія договору з усіма додатками (в разі наявності додатків), копія видаткової накладної (або акту виконаних робіт).
Позитивний відгук від попереднього контрагента про виконання договору зазначеного в довідці.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку на фірмовому бланку відповідно до зразка в табл.1 за підписом керівника що завірена печаткою про виконання аналогічного договору та надана копія договору з усіма додатками та копія видаткової накладної. Проте Учасником було підвантажено позитивний відгук від контрагента про виконання іншого договору, що не зазначений в довідці, а саме номер аналогічного договору, зазначений Учасником у довідці про досвід виконання аналогічних договорів (№419/11-24 від 04.12.2024), не відповідає номеру договору, вказаному контрагентом у Листі-відгуку (№419/11-34 від 04.12.2024).
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Номер:
a7899ff20f37466db33ba6bbd7b5a80e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2025 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі транспортувального візку для жатки для збирання кукурудзи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-10-012722-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Чому при закупівлі транспортувального візку для жатки для збирання кукурудзи (ДК 021:2015:34220000-5: - «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери») у тендерній документації затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 10 березня 2025 року №48), відсутні вимоги до учасників процедури закупівлі, передбачені пунктом 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробника товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b7ed684cfcb4469baa1a631d619d9611
Назва:
Відповідь Замовника на пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 16:25
Опис:
При підготовці тендерної документації та створенні закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-10-012722-a)"Транспортувальний візок для жатки для збирання кукурудзи", Замовником не було враховано положення пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробника товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861.
Причина такої помилки полягає в технічній неточності при формуванні вимог тендерної документації, зокрема щодо необхідності встановлення мінімального рівня локалізації для товарів відповідної товарної групи. Замовником не було враховано, що транспортувальні візки, які класифікуються за кодом CPV 34220000-5 як "Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери", підпадають під дію вищезазначеної постанови.
З метою усунення виявленого порушення, Замовник вживатиме відповідних заходів, а саме:
• буде здійснено розірвання договору №47 від 31.03.2025 р., укладеного за результатами закупівлі шляхом підписання додаткової угоди про розірвання договору;
• надалі Замовником буде забезпечено належне врахування вимог чинного законодавства, у тому числі Порядку, затвердженого постановою КМУ №861 від 02.08.2022 р., під час формування тендерної документації.
Документи, що підтверджують вищезазначене будуть завантажені та оприлюднені в системі після їх підписання у встановленому порядку.