• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому : - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту..

Завершена

4 068 998.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 689.98 UAH
Номер: 81ce70a512b24906bc99979374bb4297
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-01-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 01.09.2025 16:48 - 23.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2025 № 80-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 01.09.2025 № 80-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-10-007971-a 10.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, n.h.kolobanova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій учасників ДП «Кіровоградський облавтодор», ПП «ДЕМСЕЙ», ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Голованівська лікарня» Голованівської селищної ради Голованівської селищної ради Голованівського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.05.2025 б/н (із змінами), роз’яснення від 21.03.2025, 29.03.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 18.03.2025, 26.03.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 04.04.2025 № 5353-р/пк-пз, від 20.05.2025 № 8031- р/пк-пз, від 06.08.2025 № 12148 - р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників дочірнього підприємства «Кіровоградський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі - ДП «Кіровоградський облавтодор»), приватного підприємства «ДЕМСЕЙ» (далі - ПП «ДЕМСЕЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (далі - ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ»), протоколи уповноваженої особи без номерів від 01.07.2025, від 16.07.2025, від 23.07.2025, від 13.08.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.08.2025, пояснення надані 05.09.2025, 11.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 18.09.2025 17:28 - 24.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2025 17:28

Запити/Пояснення