Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому :
- офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”;
- неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою.
Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту..
Завершена
4 068 998.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 689.98 UAH
Період моніторингу:01.09.2025 16:48 - 23.09.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2025 № 80-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.09.2025 № 80-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-03-10-007971-a 10.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій учасників ДП «Кіровоградський облавтодор», ПП «ДЕМСЕЙ», ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Голованівська лікарня» Голованівської селищної ради Голованівської селищної ради Голованівського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.05.2025 б/н (із змінами), роз’яснення від 21.03.2025, 29.03.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 18.03.2025, 26.03.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 04.04.2025 № 5353-р/пк-пз, від 20.05.2025 № 8031- р/пк-пз, від 06.08.2025 № 12148 - р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників дочірнього підприємства «Кіровоградський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі - ДП «Кіровоградський облавтодор»), приватного підприємства «ДЕМСЕЙ» (далі - ПП «ДЕМСЕЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (далі - ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ»), протоколи уповноваженої особи без номерів від 01.07.2025, від 16.07.2025, від 23.07.2025, від 13.08.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.08.2025, пояснення надані 05.09.2025, 11.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:18.09.2025 17:28 - 24.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:18.09.2025 17:28
Запити/Пояснення
143004
Номер:82062b2a7fb94e91bdad912139c61eb1
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:03.09.2025 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:09.09.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-03-10-007971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
143199
Номер:4a185b538ab949cca3a5779328409604
Назва:ПОЯСНЕННЯ на запит щодо моніторингу UA-M-2025-09-01-000076
Дата опублікування:05.09.2025 11:25
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
Код ЄДРПОУ:
01995137
Контактна особа:
Олександр Марчик +380525221603 golov.crl.uo@ukr.net
Адреса:
26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, селище Голованівськ (колишнє смт. Голованівськ), ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:1. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат,
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
2. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
3. яким чином та на підставі яких документів визначено його очікувану вартість
Розрахунок очікуваної вартості товару здійснено у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Очікувану вартість закупівлі було сформовано згідно Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 р. №162, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Надаємо дані про затверджену проектно-кошторисну документацію:
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № Т317-А від 25 серпня 2023 (Реестраційний номер EX01: 7034-8386-7896-3614)
Реестраційний номер кошторисної документації ЕМ01: 6411-7714-1398-8593
Реестраційний номер Проектної документації РD01: 2149-6370-1226-0289
4. посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-10-007971-a
p7s
sign.p7s
143430
Номер:4fc60aa0ce4645d5b906709abc00267b
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:08.09.2025 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:12.09.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-03-10-007971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
В електронній системі закупівель оприлюднено 13.08.2025 повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
1. Чи укладено договір з учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» за результатами проведення закупівлі?
2. З якої причини в електронній системі закупівель не оприлюднено договір, укладений з учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» за результатами проведення закупівлі ( у разі укладання такого договору)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
143909
Номер:752459c60c5343beb20daf99f14f5aab
Назва:ПОЯСНЕННЯ на запит щодо моніторингу UA-M-2025-09-01-000076
Дата опублікування:11.09.2025 11:22
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
Код ЄДРПОУ:
01995137
Контактна особа:
Олександр Марчик +380525221603 golov.crl.uo@ukr.net
Адреса:
26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, селище Голованівськ (колишнє смт. Голованівськ), ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:1. Договір з учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» за результатами проведення закупівлі ще не укладено. Замовник, керуючись нормами п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, через наявність обґрунтованої необхідності подовжив строк для укладення договору до 60 днів.
2. Договір з учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» за результатами проведення закупівлі не оприлюднено в електронній системі закупівель, оскільки договір ще не укладено. Замовник, керуючись нормами п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, через наявність обґрунтованої необхідності подовжив строк для укладення договору до 60 днів.