• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ділянок водогону

Завершена

11 049 893.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 498.93 UAH
Номер: c8f23f20ffb845b4ac42379a51de6f76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-28-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 28.04.2025 16:07 - 20.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2025 № 48-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.04.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.04.2025 № 48-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-03-10-007230-a 10.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 51) 237-62-61, v.o.aloshyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 18 частини першої статті 22 Закону та абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Екологічна компанія «СЛОН», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушень шляхом внесення змін до договору підряду від 10.04.2025 № 6 та приведення його умов у відповідність до вимог абзацу другого частини першої статті 41 Закону, оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до договору підряду від 10.04.2025 № 6 (в тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону та здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності особи, якою допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Водопровідні мережі» Новобузької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 10.03.2025 (протокол № 2) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Екологічна компанія «СЛОН» (далі – ТОВ «Екологічна компанія «СЛОН»); протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 28.03.2025 № 4; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 10.04.2025 № 6 (далі – Договір про закупівлю); пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, на порушення пункту 18 частини першої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю закупівлі робіт. Крім того, моніторингом процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі оформлених, як окремі додатки до тендерної документації. Зокрема, вищезазначені переліки Замовник об’єднав в один додаток, а саме: додаток 1 до тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що Замовник 28.03.2025 визнав ТОВ «Екологічна компанія «СЛОН» переможцем процедури закупівлі та 10.04.2025 уклав з ним договір підряду № 6. Згідно з розділом 13.11 цього договору додатками до нього є Додаток № 1 – графік виконання робіт, Додаток № 2 – договірна ціна, кошторис, Додаток № 3 – графік фінансування робіт та Додаток № 4 – види та обсяги робіт. Відповідно до частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Разом з цим, Договір про закупівлю не містить невід’ємних додатків щодо цін на матеріальні ресурси. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 41 Закону не забезпечив укладення договору підряду від 10.04.2025 № 6 з невід’ємними додатками, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель встановлено наступне. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Замовник 10.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю з додатками до нього. Разом з цим, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону додатки до договору оприлюднені у форматі PDF, який не має властивостей машинозчитувального формату.
Період усунення порушень: 05.05.2025 15:33 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2025 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені під час моніторингу порушення усунено шляхом укладення з Підрядником додаткової угоди, якою до Договору додано "Інформацію про ціни на матеріальні ресурси" Додаток № 5 (додаємо). Договір і додатки до нього опубліковано у машинозчитувальному форматі 08.05.2025р.
Дата публікації звіту: 08.05.2025 15:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 08.05.2025 16:40

Запити/Пояснення